Solari: For Real Madrid er intet umuligt

Efter kampen i går, dukkede Solari, som vanligt, op i presserummet på Bernabéu, til en snak med pressen, om den netop overståede kamp. Vores argentinske træner havde følgende at sige:

- De spillede fantastisk. Det er svært at fremhæve nogle over andre. Alle spillere kæmpede hårdt, og vi spillede noget god fodbold. Jeg vil gerne lykønske spillerne med deres indsats i dag.

- Det er altid mere end bare tre point, når man møder en direkte rival, for holdet der vinder får tre point, og det andet taber tre point. Fejringen var Casemiros mål værdigt, og det var meget intenst, for jeg kunne ikke se om bolden ville gå ind eller ej.

Om Modric:

- Han var fantastisk. Når man tænker på at han fik en stor flænge, som skulle syes. Han er en fighter, han spillede en vidunderlig anden halvleg, flækkede sit øjenbryn, og efter at have tilbragt 15 minutter på en båre, kom han tilbage, og scorede et mål til sidst. Det siger alt om ånden på dette hold. Det var en komplet præstation.

Om Isco:

- Jeg er begejstret på hans, og resten af holdets, vegne. Som jeg sagde, var det en komplet kamp, vi fortjente at vinde, og vi burde alle være glade, uanset om man startede på banen, eller kom på fra bænken, for vi træner alle sammen.

Om chancer:

- Vi vidste at vi skulle gribe chancerne når vi fik dem. Sevilla forsvarer og udnytter den plads de får. Vinicius havde en chance i første halvleg, men vi pressede på i anden halvleg, og greb chancen. Vi er på vej mod vores mål, at fortsætte med at vinde kampe, vi vil ikke give op.

- Vi kæmper i tre turneringer til det sidste, som altid. For Real Madrid er intet umuligt. Jeg nyder altid fodbold, og komkurrencen, det er vores passion og vi elsker det, på trods af de hårde tider. Vi har en passion for at konkurrere, og selvfølgelig er det bedre at vinde, det kan ingen benægte.

Seneste artikler...

Annonce