Luka Modric: Det var et fortjent resultat

Luka Modric scorede kampens sidste mål, i sejren over Sevilla i går, og det var en glad kroat der talte med pressen efter kampen.

- Det var et fortjent resultat. Det var en vidunderlig præstation, første halvleg var god, og alt der manglede var et mål. Anden halvleg var perfekt. Vi scorede to, og det kunne have været flere. Vi er meget glade for sejren, og for den måde vi spillede på.

- Vi havde brug for en kamp som den. Det er sådan vi skal spille. Alle fans vil være glade for det. Vi har ikke glemt hvordan man spiller fodbold. Det har været hårdt på det seneste, og i dag var en vendepunkt.

Om skift i attitude:

- Vores attitude er altid positiv, men nogle gange går det ikke som man ønsker. Nogle gange virker tingene, andre gange ikke. Vi var gode, fra et fysisk synspunkt, helt fra start, vi løb og vi kæmpede hårdt. Når vi spiller som vi gjorde i dag, vil alle hold have problemer mod os.

Om dommerens præstation:

- Mateu Lahoz havde en god kamp. Da jeg blev skadet, var det et uheld. Det var et sammenstød, og jeg synes ikke der var frispark. Vi skal lade dommerne være i fred. De var gode i dag.

Om hans Fremtid:

- Der er halvandet år tilbage af min kontrakt. Jeg er glad, der er ikke noget pres, og jeg er ikke bekymret. 18 måneder er lang tid, og jeg er glad i Real Madrid, og det har jeg været siden jeg ankom. Jeg håber at blive i klubben længere, og jeg håber klubben har det på samme mpde.

Ramos:

- Det var en vidunderlig præstation, som i sidste ende gav sit udtryk på måltavlen. Vi dominerede kampen igennem, vi byggede godt op, og afsluttede vores chancer. Havde være været en smule mere kliniske, havde vi vundet større, men vi er begejstrede. Vi var sultne efter at spille en god kamp foran vores fans. Vi skal fortsætte med at samle selvtillid, og point.

Om Casemiros mål:

- Det var et spektakulært skud. Han har et vidunderligt skud, og han er farlig fra afsted. Jeg var begejstret da han kunne åbne scoringen, og give os mere plads i jagten på det andet mål.

Om fans:

- Vi har altid følt os som en del af noget. Når vi alle står sammen, er vi stærkere. Spillerne og fansene skal trække i samme retning, og vi så hvordan folk nød at se os spille i dag. Vi skal blive ved med at prikke til den ild, så folk fortsat er involverede, og underholdt af vores fodbold.

Reguilón:

- Solari sagde at vi gjorde det godt, vi gjorde det for hinanden og vi kontrollerede kampen. Det er sådan det gik, holdet spillede godt. Fansene på Bernabéi var fantastiske i aften. De var utrolige allerede inden det første mål gik ind.

- Vi havde brug for at fremføre et show for vores fans. Vi var komfortable i hele kampen, og jeg synes vi gjorde det godt. Sevillas eneste chance var Escuderos i første halvleg.

Seneste artikler...

Annonce