Sergio Reguilón efter sin debut på u/21-landsholdet: Den her sæson har overgået min vildeste fantasi

Sergio Reguilón har været inde i en rivende udvikling i indeværende sæson, hvilket resulterede i, at den 22-årige spanske venstreback fik sin længeventede landsholdsdebut på det spanske u/21-landshold, da Spanien slog Rumænien 1-0 i en venskabskamp på Nuevo Los Cármenes i torsdags.

- Hvis jeg ser tilbage, har alt, hvad der sket for mig i denne sæson, været utænkelig, siger venstrebacken ifølge marca.com.

- Men man er nødt til at se på det som noget naturligt, holde fødderne solidt plantet på jorden og forblive rolig. 

- Det er rigtig fedt, men det kræver fortsat hårdt arbejde, så det lige pludselig ikke slutter. Og derfor er det, det eneste jeg tænker på; fortsætte med arbejde, så jeg kan ride videre på denne bølge. 

Den 22-årige spanier var glad for hele holdets indsats mod Rumænien i sin første landskamp.

- Det vigtigste var at vinde kampen, siger Reguilón.

- Vi havde kontrol over kampen og skabte chancer. Vi scorede på en af dem, men kunne sagtens have scoret flere. 

- Vi har tro på os selv, vi er sultne og ivrige efter at konkurrere og vinde titler, hvilket vi viser på banen.

Reguilón har spillet 20 kampe for Real Madrid i indeværende sæson og lavet tre assists, hvilket altså blev honoreret med venstrebackens første u/21-landskamp i torsdags. Han måtte imidlertid se dagens kamp fra bænken, da Spanien slog Østrig 3-0.

Seneste artikler...

Annonce