Quiz: Alle Clásico-målscorere i ligaen siden 2010

calma

Det er Clásico-dag og det er naturligvis også fokus i dagens quiz. Du skal nævne alle målscorere i Clásicos i ligaen siden 2010. Husk at kommentere i forum for at være med lodtrækningen om et gavekort til Unisport, der uddeles én gang om måneden.

Tillykke til Brylle, som vandt lodtrækningen for marts måned! Vinderen kontaktes af madridista.dk.

Test dig selv her:

Tags: Quiz

Log-på for at kommentere


Vinícius's profilbillede
Vinícius svaret på emne: #1 2 år 11 måneder siden
Ramte 29/31 :)
Manglende 2 ukendte barca-spillere
BBB svaret på emne: #2 2 år 11 måneder siden

Jona post=135579 skrev: BBB

Hvad er problemet?
​Du behøver jo heller ikke gå herind med formålet om at opsøge diskussioner men du gør det jo stadig ikke?
men nej, det var næsten lige så unødvendigt som din seneste kommentar

​Det svarer til at skrive spoilers i en filmanmeldelse.
Brylle's profilbillede
Brylle svaret på emne: #3 2 år 11 måneder siden
@Administrationen

Jeg siger mange tak. Det er sjovt at deltage i de her små quizzer og teste sig selv lidt. Fed ide som Nicklas har ført ud i livet!

22
Jona svaret på emne: #4 2 år 11 måneder siden
BBB

Hvad er problemet?
​Du behøver jo heller ikke gå herind med formålet om at opsøge diskussioner men du gør det jo stadig ikke?
men nej, det var næsten lige så unødvendigt som din seneste kommentar

BBB svaret på emne: #5 2 år 11 måneder siden

Jona post=135563 skrev: 26/31
 

​Du behøver vel ikke skrive navnene på de spillere, som du mangler?
9eren's profilbillede
9eren svaret på emne: #6 2 år 11 måneder siden
Den bliver lidt svært når nogle skal skrives med fulde navn og med spanske apostrof over bogstaverne. Især når det ikke et tilfældet de andre gange. 13 rigtige ca
Jona svaret på emne: #7 2 år 11 måneder siden
26/31

Manglede lige Jeffren, Mathieu, Vidal, Vidal og Jese
BBB svaret på emne: #8 2 år 11 måneder siden

Nicklas post=135486 skrev: Til BBB og andre: Quizzen er blevet rettet, så man kan nøjes med efternavn/kaldenavn og ikke skal have accenter med. Det var en fejl.


Fedt. Jeg vidste ikke, at det var jer, der udarbejdede dem. Jeg prøvede igen, og selv efter at have set listen én gang, så kunne jeg kun 22/30. Jeg kunne stadig ikke ham jeg refererede til tidligere :-D
Nicklas svaret på emne: #9 2 år 11 måneder siden
Til BBB og andre: Quizzen er blevet rettet, så man kan nøjes med efternavn/kaldenavn og ikke skal have accenter med. Det var en fejl.
Jbner's profilbillede
Jbner svaret på emne: #10 2 år 11 måneder siden
​15/31

Gav op da jeg ikke orkede at man skulle skrive det fulde navn ved de fleste spillere. Og enig BBB, tror ikke der er mange der får ham rigtig
BBB svaret på emne: #11 2 år 11 måneder siden

BBB post=135483 skrev: ​Den er lidt vildere end de andre, når man skal skrive hele navnet inklusiv accenter :-D


Det gælder åbenbart kun for nogle spillere. Det er så vildt, at det gælder for den næst-nederste i venstre side. Hvis nogen kan den uden at kigge, så har I min respekt.
BBB svaret på emne: #12 2 år 11 måneder siden
​Den er lidt vildere end de andre, når man skal skrive hele navnet inklusiv accenter :-D
Administrationen's profilbillede
Administrationen svaret på emne: #13 2 år 11 måneder siden
Tillykke Brylle. Du blev udtrukket som marts måneds vinder. Jeg har sendt dig en pb her på madridista.dk, Mange hilsner, Jesper

Seneste artikler...

Annonce