Om Vores Rivaler IX

2 år 4 måneder siden #10561 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ja det er helt vildt, jeg plejer at elske at hade Barca, men nu er det jo bare pinligt :(
Plejer at se de fleste af deres kampe for jeg kan jo bare blive på godt humør, enten vinder de og viser flot fodboldt, ellers taber de og så bliver man jo også direkte lykkelig.
Men at se kampe som i går eller i weekenden er jo bare pinligt, kedeligt og direkte spild af strøm på Tv'et.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: havde, eller hade :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10562 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Man sætter jo bare endnu mere pris på Don Perez og vores ledelse. Vi har i det store hele klaret os fint igennem genopbygningsfasen, hvor man lige pludseligt mistede 50 mål/sæson i Ronaldo, Corona krisen osv.. Fremtiden ser lys ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10563 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=143929 skrev: Man sætter jo bare endnu mere pris på Don Perez og vores ledelse. Vi har i det store hele klaret os fint igennem genopbygningsfasen, hvor man lige pludseligt mistede 50 mål/sæson i Ronaldo, Corona krisen osv.. Fremtiden ser lys ud.

​Når nu vi efterhånden står på den anden side, kan man kun sige ja.
18/19-sæsonen var selvfølgelig horribel, men derudover har vi vundet et mesterskab og vist, rimelig kontinuerligt, godt spil. 
Hakimi-salget var isoleret set en dårlig handel, men set i lyset af at den fik os i gennem corona-krisen med sorte tal på linjen, må man sige at Perez har været ansvarlig.
Ramos og Varane er udskiftet uden mærkbar effekt, hvor man igen må rose Perez for at hente en stjerne som Alaba transferfrit, mens Militao bare er steppet op.
Lige så vel må man rose ham meget for at Courtois, fantastisk handel, specielt til prisen. 
Truppen er god, med unge spillere der allerede gør sig gældende (Vini, Militao, Rodrygo, Cama, Fede), mens at de ældre (Benz, Modric) bare holder niveauet tårnhøjt. Mange af stjernerne (Courtois, Alaba, Casemiro, Kroos) har stadig mange gode år i sig endnu, så det endelige generationsskifte kan laves i et passende tempo.
Til sommer bliver der ryttet op i det løntunge overskudslager (Bale, Marcelo, Isco m.fl), og forhåbentligvis gjort plads til spændende spillere Brahim. 
Sund økonomi, snarligt nyt stadion som forhøjet indtægtskilde, tilmed finansieret på fornuftige låneaftaler. 
Og med stor sandsynlighed tilføjelse af Mbappé, som uden tvivl bliver en af de mest toneangivende spillere i dette årti. 

Jeg vil ikke spå om meget mere end den umiddelbare fremtid, men jeg syntes at meget peger på at Real Madrid kan blive den absolutte magtfaktor i Spanien i de næste mange år. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10564 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Kald mig bare smålig, men det varmer mit kolde, kyniske hjerte at det lige præcis er den tophykleriske højborg af dårlige undskyldninger til Xavi, som måtte lide den tort at ryge ud af CL gruppespillet som træner for Barcelona.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Chamartin, Madrid1998, Thomaskjensen, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10565 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Det her er seriøst mareridts sæsonen for Barca. Lige nu går der rygter/historier om en kæmpe pædofili sag blandt en træner på ungdoms akademiet La masia. Jeg er ikke specielt stor fan af Barca primært pga deres ageren på og udenfor banen. Men det her har de ikke fortjent. Håber at børnene og deres næreste kommer sig efter det her. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10566 af Henning Jensen
Besvaret af Henning Jensen på emne Om Vores Rivaler IX
​Unicef for every child. 
Undskyld, dårlig smag, men jeg kunne ikke lade være, og jeg tænker at et nyt Unicef sponsorat næppe vil komme på tale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10567 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Andre der ser Bilbao-Sevilla? Bilbao har brændt absurd mange og store chancer, jeg har aldrig set noget lignende. Og så scorer Delaney, af alle mand, på et drøn af et langskud.

Helt vildt at Bilbao ikke er foran minimum 4-1 efter første halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10568 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=143962 skrev: Andre der ser Bilbao-Sevilla? Bilbao har brændt absurd mange og store chancer, jeg har aldrig set noget lignende. Og så scorer Delaney, af alle mand, på et drøn af et langskud.

Helt vildt at Bilbao ikke er foran minimum 4-1 efter første halvleg.

​De brændte også mod os. Ser ud til, at de ikke kan scorer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10569 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Hold da op en boldmongol ham der Alex Petxa fra athletic. Han kan jo ikke ligge en aflevering.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10570 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis der er et hold som kan matche os på erfaring så er det jo lillesøster,
derfor forventer jeg en svær kamp og jeg vil egentlig være tilfreds med en uafgjort.

Man vil med garanti forsøge at virkelig neutraliser vinicius fordi med ham ude at spillet ja hvad er vi så? ikk ret meget værd rent offensivt hvis man spørger mig ..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10571 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Osasunas stadionspeaker gik da helt amok i deres 2-2 mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10572 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Og Xavi-effekten fortsætter.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum