Ronaldo i kæmpe skatte-skandale

7 år 3 måneder siden #13 af Vinícius
Om det er Messi, Benzema eller Ronaldo, er jeg personligt ligeglad med hvad de laver uden for banen. Jeg har ikke gidet bruge tid på at læse denne artikel. Alligevel er det pudsigt, at det skal komme frem nu, hvilket er utrolig fejt. God kamp derude i eftermiddag, og lad os håbe, CR7 banker nogle kasser i mål, og Messi fortsætter sin El Classico måltørke ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #14 af Zyconith
Adjektivet i overskriften kunne godt være sparet. Dette site er hverken eb, bt, eller sport.es vel?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #15 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ronaldo i kæmpe skatte-skandale
Hvis Der Spiegel bakker det op, så forsvinder argumentet med den catalanske avis. Ingen grund til at lukke øjnene fuldstændig bare fordi der står "Sport". Mundo er vist også med i samarbejdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #16 af nono
Besvaret af nono på emne Ronaldo i kæmpe skatte-skandale
Gestifute har frigivet Ronaldos papirer inkl. et dokument fra de spanske skattesystem der bevidner at han overholder sin skattemæssige pligter.

Ronaldo "snyder" i skat, men kun ifm. med sine imagerights og der hersker så vidt jeg kan forstå nogle forskellige regler land for land som man, inden for lovens rammer, kan lege med.

Rent juridisk tror jeg altså at historien er en and, selvom den moralsk har ben at gå på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce