Weekendtur til Madrid

5 år 6 måneder siden #1 af Taxii89
Weekendtur til Madrid blev oprettet af Taxii89
Hej!

Måske har dette været oppe at vende før (har det nok). Men jeg vil gerne have min kone og lille søn med en tur til Madrid, hvor vi selvfølgelig skulle se en kamp. Jeg mener at have læst, at det er billigst at købe billetten dernede, og så "bare" booke fly og hotel. Har I andre gode råd?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • HalaEmilio11
  • Offline
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Siden d. 9/7 - 2001 hvor Zidane skiftede til Real Madrid, har mit hjerte banket for Los Blancos og det vil det gøre resten af mit liv.
5 år 3 måneder siden #2 af HalaEmilio11
Besvaret af HalaEmilio11 på emne Weekendtur til Madrid
Det lyder som en skøn idé!
Som det oftest skrives i andre tråde, hvor folk spørger til weekendture i Madrid med kamp, så vil jeg anbefale, at du booker weekenden fra fredag - mandag, da spilledage og tidspunkter oprettes og opdateres ca. 3-4 uger før spilletidspunktet. På denne måde er du helt sikker på ikke at misse f.eks. en sen søndagskamp.
Jeg skal selv afsted til marts 2019, og jeg har købt fly og hotel allerede. Min plan er at købe billetterne så snart, at de bliver frigivet via hjemmesiden, hvilket er ca. 6-7 dage før, at kampen skal spilles. Tænker du at vente med at købe billet til på selve kampdagen ude på stadion?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce