Madrid - Valencia, billetter

5 år 6 måneder siden #1 af RCarlos3
Hej!

Jeg har planlagt en tur til Madrid i første weekend af December, hvor de har hjemmekamp mod Valencia.

I rejseguiden skrives det, at det "stort set" altid er muligt at købe billetter på stadion, til kampene (udover Atletico og Barca).

Vil meget gerne høre anbefalinger fra andre om, hvorvidt i synes jeg bør bestille billetter på ex Viagogo, eller vente til det bliver muligt for "offentligheden" at bestille dem online....Kan også bestille VIP billetter nu -men de koster 395 EUR:: hvad skal jeg forvente at betale for nogen relativt gode almindelige billetter bestilt fra RM's egen hjemmeside?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Madrid - Valencia, billetter
Jeg købte billetter fra Viagogo for halvandet år siden til både Barca og Real Madrid. Vi betalte et sted mellem 1,5x og 2x den normale pris.

Hvis du køber igennem Viagogo, er du ikke sikret, at du får billetterne. Det kræver, at andre sætter dem til salg, og til den ene kamp var der under 24 timer til kampstart, før vi fik bekræftet, at vi ville få de billetter, som vi havde betalt for halvanden måned tidligere. Hvis du ikke får billetterne, så kan du selvfølgelig forvente en refusion, men der er ingen garanti for, at du får billetterne, og de koster væsentligt mere end igennem klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum