langsommere hjemmeside

4 år 8 måneder siden #1 af BBB
langsommere hjemmeside blev oprettet af BBB
Hvad er der sket med denne side? Der er en del 'halve links', hvor der står noget i stil med "COM_KUNENA_...."

Derudover er Madridistas forside og forum blevet væsentlig langsommere.

Er det kun mig, der oplever det?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne langsommere hjemmeside

BBB skrev: Hvad er der sket med denne side? Der er en del 'halve links', hvor der står noget i stil med "COM_KUNENA_...."

Derudover er Madridistas forside og forum blevet væsentlig langsommere.

Er det kun mig, der oplever det?


Madridista.dk kører fint her, men oplever folk problemer, er det naturligvis noget, vi skal have kigget på!

Kan du ikke smide eksempler på dine problemer med de "halve links", så vi kan få vores teknikker til at kigge på det/undersøge problemet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #3 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne langsommere hjemmeside

BBB skrev: Hvad er der sket med denne side? Der er en del 'halve links', hvor der står noget i stil med "COM_KUNENA_...."

Derudover er Madridistas forside og forum blevet væsentlig langsommere.

Er det kun mig, der oplever det?


Hver morgen kan jeg ikke komme på hverken forsiden eller forum ..
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #4 af JK
Besvaret af JK på emne langsommere hjemmeside

BBB skrev: Hvad er der sket med denne side? Der er en del 'halve links', hvor der står noget i stil med "COM_KUNENA_...."

Derudover er Madridistas forside og forum blevet væsentlig langsommere.

Er det kun mig, der oplever det?


Jeg har ikke lagt mærke til, at siden er langsommere (har fulgt med herind væsentligt længere, end jeg har haft en bruger), men ser også "COM_KUNENA_..." mange steder.

F.eks. nu her hvor jeg svarer på et indlæg er overskriften for boksen "COM_KUNENA_POST_REPLY_TOPIC langsommere hjemmeside" og tabben hedder "madridista.dk: COM_KUNENA_POST_REPLY_TOPIC langsommere hjemmeside" i Chrome.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne langsommere hjemmeside
Vi er ved at kigge på "COM_KUNENA_..." problemet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne langsommere hjemmeside

Daniel skrev:

BBB skrev: Hvad er der sket med denne side? Der er en del 'halve links', hvor der står noget i stil med "COM_KUNENA_...."

Derudover er Madridistas forside og forum blevet væsentlig langsommere.

Er det kun mig, der oplever det?


Madridista.dk kører fint her, men oplever folk problemer, er det naturligvis noget, vi skal have kigget på!

Kan du ikke smide eksempler på dine problemer med de "halve links", så vi kan få vores teknikker til at kigge på det/undersøge problemet?



Total antal brugere online: 8 COM_KUNENA_WHO_ONLINE_MEMBERS COM_KUNENA_WHO_AND 1222 COM_KUNENA_WHO_ONLINE_GUESTS COM_KUNENA_WHO_ONLINE_NOW

Det er denne del jeg tænker på med halve links. Jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal beskrive, at forum prøver at vise "online members", men i stedet dukker noget com_kunena op.

Jeg bruger to forskellige computere, begge bruger Chrome og de er på forskellige forbindelser. I morges var det ekstremt langsomt, i går aftes var det langsomt, i går eftermiddag og igen i går morges var det også langsomt. I går kom der også fejlmeddelelser om, at serveren ikke var responsiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #7 af Administrationen
Nu er COM_KUNENA-problemet i hvert fald fikset. Mht. hastighed er det lidt vanskeligt når det kun er enkelte personer der oplever problemer...
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne langsommere hjemmeside


Måske det hjælper.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Raul-Madrid, Dios, Lars1991, JimmyBroe, Kaká8, andreashn, Rasmus75, JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #9 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne langsommere hjemmeside
Helt enig her - hjemmesiden tager ca 2 minutter for at loade nogle gange..

har en Samsung blot til info - har ikke problemer med andre hjemmeside end madridista.dk og det har været i en uge nu

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce