Den store transferrygte-tråd

1 år 9 måneder siden #1213 af Lars1991

DeLaRed post=151455 skrev: Er jeg den eneste der stiller et lille spoergsmaals tegn ved en potentiel CB duo der hedder Mili-Rudi???
- De er naturligvis begge to rigtigt gode spillere, men min tvivl kommer i og med at de er meget sammenlignelige typer, begge store, hoeje, fysiske spillere (en smule klodsede til tider), jeg mener netop at Militao har fungeret saa god i denne season fordi der han vaeret en anderledes, mere teknisk og taktisk bedre spillere ved hans side (Baade i Alaba og Nacho).

Jeg siger ikke at de ikke kan fungere sammen, men imo ville det den bedste sammensaetning paa CB pladserner klart vaeret Rudi/Mili-Alaba/Nacho.

...Er stadig ogsaa i tvivl om Ance vikelig har taenkt sig at saette Alaba (hans defensive styrmand) ud paa back'en, det ville i langt de fleste kampe klart vaer bedst for Madrid's offensiv, men stadig ikke overbevidst om at det er hans plan, og derved kan vi ogsaa sagtens komme til at se en stoerre rotation paa CB pladser imellem de 4 spillere naeste season istedet.

Vil gerne hoere hvad i taenker omkring den problem stilling, isaer ifht Mili-Rudi som CB duo, mangler der nogle kvailiteter imellem de to spillere som skaber et hul i vores forsvar, naar de spiller sammen?

(Skal lige undertrege at dette ikke er en kritik af at Rudi er kommet til klubben, synes det er en stor forstaerkning af truppen, men bare ikke sikker paa hvordan pusle-spillet gaar bedst op i bagkaeden)


Jeg tænkte på det samme da han blev rygtet her til - var ikke fan af transferen. Havde langt hellere set Pau Torres komme. Komplementerer Militao bedre, yngre og spansk.
Men en ting jeg ikke havde tænkt på - ligesom Alaba er Rudiger en stor ledelses skikkelse. Så måske var det det man gik efter, for det ligner Militao har brug for det ved sin siden (meget ligesom Varane havde).

Alternativt kan det jo være at Ancelotti ikke finder Militao helt god/klog nok og han regner med at spille Alaba og Rudiger i forsvaret.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1214 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Sjovt hvordan Tchouameni bliver talt op til at koste 100m, mens Darwin bliver nævnt for 80m. Sandheden er at begge koster 80m + 20m i add-ons.

Mærkelige agendaer medierne har.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1215 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Muligt salg af Mendy jf defensa central. United skulle angiveligt være efter ham. Real forlanger €50 mio. 

Jeg ville ikke være imod et salg. Synes han kan virke klodset og skabe unødvendigt farlige situationer. Vi har derudover brug for en type, der kan bidrage mere offensivt. I kampe hvor vi skal have en mere defensiv organisation kan vi bruge Alaba. Der skal hentes en ny VB. 
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1216 af baggins
Besvaret af baggins på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ville heller ikke have noget imod et salg af Mendy. Jeg savner Marcelo hver gang Mendy prøver at deltage i det offensive. Desværre virker det ikke til at Ancelotti tror på Miguel Gutiérrez. Så måske en Alaba/Fran García løsning med udlejning af Miguel.
Kan ikke få øje på et verdensklasse køb som kan slå til nu.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1217 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Ifht vores højre back, så regner jeg stadig ikke med at vi skal forvente forstærkning, og desværre endnu engang næste season må rive øjnene ud på os selv når Vazquez står på start kortet…

Men jeg smider alligevel lige et random navn i hatten: Matty Cash fra Aston Villa, kender han ikke fra PL, men han har spillet en rigtig flot Nations League for Polen, og er tydeligt den største offensive kraft Polen har ud over Lewa. Som sagt kender ikke meget til ham, men han kan nok erhverves for 25-30mio (22mio iflg TM), så ligner en nem løsning på en offensiv back i den rigtige alder.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1218 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=151494 skrev: Muligt salg af Mendy jf defensa central. United skulle angiveligt være efter ham. Real forlanger €50 mio. 

Jeg ville ikke være imod et salg. Synes han kan virke klodset og skabe unødvendigt farlige situationer. Vi har derudover brug for en type, der kan bidrage mere offensivt. I kampe hvor vi skal have en mere defensiv organisation kan vi bruge Alaba. Der skal hentes en ny VB. 

​Stort hvis det passer ! Nærmest hvergang Mendy ingår i spillet i venstre side formår han at dræbe det... han er vores største hæmske ift at spille bedre, som jeg ser det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1219 af Zyconith

baggins post=151495 skrev: Jeg ville heller ikke have noget imod et salg af Mendy. Jeg savner Marcelo hver gang Mendy prøver at deltage i det offensive. Desværre virker det ikke til at Ancelotti tror på Miguel Gutiérrez. Så måske en Alaba/Fran García løsning med udlejning af Miguel.
Kan ikke få øje på et verdensklasse køb som kan slå til nu.
 


Undskyld mig...

Raphael Guerreiro

Alphonso Davies

Jose Gaya

Alex Grimaldo

(Nuno Mendes er desværre lige skiftet til PSG)



 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1220 af Petroleum

Zyconith post=151506 skrev:

baggins post=151495 skrev: Jeg ville heller ikke have noget imod et salg af Mendy. Jeg savner Marcelo hver gang Mendy prøver at deltage i det offensive. Desværre virker det ikke til at Ancelotti tror på Miguel Gutiérrez. Så måske en Alaba/Fran García løsning med udlejning af Miguel.
Kan ikke få øje på et verdensklasse køb som kan slå til nu.

 


Undskyld mig...

Raphael Guerreiro

Alphonso Davies

Jose Gaya

Alex Grimaldo

(Nuno Mendes er desværre lige skiftet til PSG)




 

​Jose Gaya! *savler*... spansk og minder om Alba. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1221 af baggins
Besvaret af baggins på emne Den store transferrygte-tråd

Zyconith post=151506 skrev:

baggins post=151495 skrev: Jeg ville heller ikke have noget imod et salg af Mendy. Jeg savner Marcelo hver gang Mendy prøver at deltage i det offensive. Desværre virker det ikke til at Ancelotti tror på Miguel Gutiérrez. Så måske en Alaba/Fran García løsning med udlejning af Miguel.
Kan ikke få øje på et verdensklasse køb som kan slå til nu.

 


Undskyld mig...

Raphael Guerreiro

Alphonso Davies

Jose Gaya

Alex Grimaldo

(Nuno Mendes er desværre lige skiftet til PSG)




 

​Raphael Guerreiro er ikke god nok defensiv eller har fart nok. Alphonso Davies ville være det åbenlyse svar, men tror lige man skal give ham lidt tid efter hans hjerteproblemer, før man smider milioner efter ham. Alex Grimaldo har jeg ikke set nok til at bedømme. Jose Gaya kunne være fint, men har aldrig noget toppen, men han er et fint bud. Og ja Mendes ville nok være det tætteste vi kom, men det er for sent.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #1222 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Odriozola er en del af truppen til næste sæson. Meget fint da manden har samme indstilling til klubben som resten af holdet.

Dermed ser jeg Nkunko som den eneste transfer tilbage vi kan satse på

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1223 af NadaMás
​Så også gerne Gaya - Selvfølgelig først og fremmest fordi han umiddelbart vil være en forstærkning, men dertil syntes jeg også noget mere spansk blod vil klæde holdet. 
Vi skal ikke længere end en måned tilbage før flere medier meldte at ham og Carlos Soler var blev tilbudt til Real. 
Kan man skyde Mendy afsted for 50 mio, og erstatte ham med Gaya for nogenlunde det samme, syntes jeg det giver mening.
Forestiller mig dog at Mendy foretrækker at blive, og han har trods alt ikke sat sig i en position hvor han skal ´tvinges´ ud af klubben. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1224 af Petroleum

NadaMás post=151512 skrev: ​Så også gerne Gaya - Selvfølgelig først og fremmest fordi han umiddelbart vil være en forstærkning, men dertil syntes jeg også noget mere spansk blod vil klæde holdet. 
Vi skal ikke længere end en måned tilbage før flere medier meldte at ham og Carlos Soler var blev tilbudt til Real. 
Kan man skyde Mendy afsted for 50 mio, og erstatte ham med Gaya for nogenlunde det samme, syntes jeg det giver mening.
Forestiller mig dog at Mendy foretrækker at blive, og han har trods alt ikke sat sig i en position hvor han skal ´tvinges´ ud af klubben. 

 

​Har du en kilde på at Soler og Gaya blev tilbudt til real? Synes begge ville være enormt spændende, men Gaya er højere prioriteret. En af grundende til jeg kan lide dem er, at de begge er spanske. 
Vi er ved at udvikle os til et fransk/brasiliansk landshold. Lad os få nogle spanske talenter ind. 

Vini, Rodrygo, Militao og Casemiro

Benzema, Camavinga, Tchoumeni, Mendy (courtois og hazard taler også fransk)

Carvajal, Asensio, Nacho (Mariano og Odriozola)


kom nu med lidt spansk. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce