Den store transferrygte-tråd

1 år 9 måneder siden #1273 af Chamartin
​Bale skifter til Los Angeles FC. 

Det er vel meget passende niveau at træne på som opvarming til Wales landsholdskampe, som er det, han prioriter…udover golfen. Men den er der sikkert også gode muligheder for at praktisere i the Hills. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1274 af baggins
Besvaret af baggins på emne Den store transferrygte-tråd
Angriber situationen er ved at blive kompliceret. Jeg tror at klubben blev taget for meget med bukserne nede af Mbappe.
De få mulige alternativer, som klubben har overvejet, har ikke EU-pas. Det har også været svært at forudsige i 2018 år at man ikke ville have nye EU-pladser de næste 4-5 år. I et alternativt univers uden corona ville Madrid have 3 frie ikke EU-pladser i truppen. Hvor 2 af dem nok var tiltænkt Kubo og Reinier, hvis de udviklede sig efter planen.
Jeg virker til at de få som håber Asensio bliver. Han skal vise mere - især vilje - men han er god når han virkelig tager sig sammen.
Ellers har jeg altid tænkt at Rodrygo kan være et alternativ til Benzema på toppen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1275 af Robot
Besvaret af Robot på emne Den store transferrygte-tråd
​Det er en fejldisposition af dimensioner, hvis det skulle ende med at klubben har investeret €100 millioner i Tchouaméni på bekostning af forstærkninger til vores højreback, en naturlig højrekant og en backup til Benzema.

Det er manglen på hhv. kvalitet og alternativer på ovenstående positioner som i sidste sæson kostede point, ikke spillere til midtbanekonstellationer uden Casemiro. 

Madridista.dk bragte en artikel hvor der stod vi skal spille op mod 72 kampe i næste sæson inklusiv landsholdskampe. Benzema og Carvajal holdte til hhv. 46 og 29 kampe i sidste sæson. Vores nøglespillere skal til VM midt i næste sæson og her er der ingen chance for de bliver hvilet, så hviletiden skal findes i Real Madrids kampprogram 

Minimumskravet er en kvalitetsspiller der har sit foretrukne udgangspunkt på højrekanten og bruge Rodrygo som aflastning for Benzema og Vinicius. Der er rigeligt minutter til alle tre spillere kan udvikles og stimuleres hele sæsonen, og Rodrygo får (ligesom resten af holdet) bedre forudsætninger som backup, hvis vi spiller med en naturlig højrekant, som kan tilføje dimension, bredde og uforudsigelighed til vores spil. En højrekant til startopstillingen og et supplement til Carvajal burde kunne findes for €100 mil., og det havde givet os flere point de kommende sæsoner end tilføjelsen af Tchouaméni.

Transfervinduet er stadig langt, og jeg håber der arbejdes på løsninger til de mest kritiske positioner, så det bliver “både og” og ikke “enten eller”, hvad angår spillertilførsler. Hvis vinduet lukker uden flere forstærkninger håber jeg, at jeg tager fejl. 
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Robot. Begrundelse: Rettelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1276 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Den store transferrygte-tråd
​ny angriber købt, desværre til Castilla.
www.bold.dk/fodbold/nyheder/real-madrid-...ngriber-i-deportivo/
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1277 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Robot post=151659 skrev: ​Det er en fejldisposition af dimensioner, hvis det skulle ende med at klubben har investeret €100 millioner i Tchouaméni på bekostning af forstærkninger til vores højreback, en naturlig højrekant og en backup til Benzema.

Det er manglen på hhv. kvalitet og alternativer på ovenstående positioner som i sidste sæson kostede point, ikke spillere til midtbanekonstellationer uden Casemiro. 

Madridista.dk bragte en artikel hvor der stod vi skal spille op mod 72 kampe i næste sæson inklusiv landsholdskampe. Benzema og Carvajal holdte til hhv. 46 og 29 kampe i sidste sæson. Vores nøglespillere skal til VM midt i næste sæson og her er der ingen chance for de bliver hvilet, så hviletiden skal findes i Real Madrids kampprogram 

Minimumskravet er en kvalitetsspiller der har sit foretrukne udgangspunkt på højrekanten og bruge Rodrygo som aflastning for Benzema og Vinicius. Der er rigeligt minutter til alle tre spillere kan udvikles og stimuleres hele sæsonen, og Rodrygo får (ligesom resten af holdet) bedre forudsætninger som backup, hvis vi spiller med en naturlig højrekant, som kan tilføje dimension, bredde og uforudsigelighed til vores spil. En højrekant til startopstillingen og et supplement til Carvajal burde kunne findes for €100 mil., og det havde givet os flere point de kommende sæsoner end tilføjelsen af Tchouaméni.

Transfervinduet er stadig langt, og jeg håber der arbejdes på løsninger til de mest kritiske positioner, så det bliver “både og” og ikke “enten eller”, hvad angår spillertilførsler. Hvis vinduet lukker uden flere forstærkninger håber jeg, at jeg tager fejl. 

​Tror Odriozola skal konkurrere med Carvajal (yikes) og så kan Lucas eventuelt rykkes længere frem, hvis Asensio ryger. Skræmmende lyder det.

Enig i, at vi skal hente en højrekant. Jeg ser nemlig også Rodrygo være i stand til at vikariere på alle tre offensive positioner. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1278 af NadaMás

Robot post=151659 skrev: ​Det er en fejldisposition af dimensioner, hvis det skulle ende med at klubben har investeret €100 millioner i Tchouaméni på bekostning af forstærkninger til vores højreback, en naturlig højrekant og en backup til Benzema.

Det er manglen på hhv. kvalitet og alternativer på ovenstående positioner som i sidste sæson kostede point, ikke spillere til midtbanekonstellationer uden Casemiro. 

Madridista.dk bragte en artikel hvor der stod vi skal spille op mod 72 kampe i næste sæson inklusiv landsholdskampe. Benzema og Carvajal holdte til hhv. 46 og 29 kampe i sidste sæson. Vores nøglespillere skal til VM midt i næste sæson og her er der ingen chance for de bliver hvilet, så hviletiden skal findes i Real Madrids kampprogram 

Minimumskravet er en kvalitetsspiller der har sit foretrukne udgangspunkt på højrekanten og bruge Rodrygo som aflastning for Benzema og Vinicius. Der er rigeligt minutter til alle tre spillere kan udvikles og stimuleres hele sæsonen, og Rodrygo får (ligesom resten af holdet) bedre forudsætninger som backup, hvis vi spiller med en naturlig højrekant, som kan tilføje dimension, bredde og uforudsigelighed til vores spil. En højrekant til startopstillingen og et supplement til Carvajal burde kunne findes for €100 mil., og det havde givet os flere point de kommende sæsoner end tilføjelsen af Tchouaméni.

Transfervinduet er stadig langt, og jeg håber der arbejdes på løsninger til de mest kritiske positioner, så det bliver “både og” og ikke “enten eller”, hvad angår spillertilførsler. Hvis vinduet lukker uden flere forstærkninger håber jeg, at jeg tager fejl. 

​Enig langt hen ad vejen - Der er svagere punkter på holdet end vores daværende mangel på reserve til Casemiro.

Tror dog ikke på en højreback. Det lader til at klub og fans er åbne for at give Odriozola chancen. Dertil kan det også tænkes at Vinicius Tobias kan blive aktuel.

En højrekant er stadig alfa omega, helt enig. Afsted med Jovic, Mariano og Asensio - Hent Gnabry og lad eventuelt Mayoral være reserve. Læste også at Dortmund åbnede op for et salg af Moukoko, kunne godt give mening at hente ham. Omend han nok ville have brug for mere spilletid end hvad han kan få i Real.

Reaerve venstreback lader der ikke til at være meget snak om længere, det afhænger vel også meget af hvordan man tænker at bruge Alaba.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #1279 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Brug alle kneb og ulovligheder på at sikrer ham nu. For søren han er lovende !

Endrick

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1280 af Matamoro
Endrick virker langsom og kluntet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #1281 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Han er stadig ung og kan derfor godt blive hurtigere. Jeg har set meget til ham nu og han bliver vores nye 9er efter Benzema.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1282 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151666 skrev: Han er stadig ung og kan derfor godt blive hurtigere. Jeg har set meget til ham nu og han bliver vores nye 9er efter Benzema.

​Ehhh, nej - det er altid omvendt, hvis der sker en ændring fra teenage årene til man bliver ældre. Pato eksempelvis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #1283 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151663 skrev: Brug alle kneb og ulovligheder på at sikrer ham nu. For søren han er lovende !

Endrick

​Fortæl fortæl. Hvad har han leveret? Og er det i den der U17 turnering det er set eller er jeg gået glip af noget?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #1284 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Dobbelt post


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce