Den store transferrygte-tråd

1 år 8 måneder siden #1561 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=152498 skrev:

nono post=152492 skrev: Timo Werner er angiveligt blevet tilbudt til Real Madrid. Det siger jeg ja tak til.

​Kan man høre lidt argumenter hvorfor? I Bundesligaen bombede han jo løs, men det virker til han har haft det utroligt svært i Chelsea. 

​Jeg synes at det er en af de angribere som er det bedste bud på en dygtig målscorer samtidig med at han kan spille med i opspillet, vende med bolden, finde sine modspillere og tage rigtig gode løb. Han byder faktisk ind med rigtig meget i en fodboldkamp. Så ligner han desværre en spiller som har det svært foran mål når det ikke kører for ham. Men kan han få hul på bylden tidligt, så har vi måske en rigtig dygtig offensiv spiller. Jeg kunne godt se ham i Real Madrid både som backup på angrebet eller som kantspiller. Han har også rigtig meget fart.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1562 af El Siete

Cristiano7 post=152500 skrev:

El Siete post=152498 skrev:

nono post=152492 skrev: Timo Werner er angiveligt blevet tilbudt til Real Madrid. Det siger jeg ja tak til.

​Kan man høre lidt argumenter hvorfor? I Bundesligaen bombede han jo løs, men det virker til han har haft det utroligt svært i Chelsea. 

​Det virker også som næsten alle angribere har haft det svært i Chelsea.. 

​Det har du helt sikkert ret i. Der er et eller andet med Chelsea der gør noget ved angribere; Lukaku (selvom det nok mest er personen) Morata, Torres, Falcao, osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1563 af El Siete

Brylle post=152502 skrev:

El Siete post=152498 skrev:

nono post=152492 skrev: Timo Werner er angiveligt blevet tilbudt til Real Madrid. Det siger jeg ja tak til.

​Kan man høre lidt argumenter hvorfor? I Bundesligaen bombede han jo løs, men det virker til han har haft det utroligt svært i Chelsea. 

​Jeg synes at det er en af de angribere som er det bedste bud på en dygtig målscorer samtidig med at han kan spille med i opspillet, vende med bolden, finde sine modspillere og tage rigtig gode løb. Han byder faktisk ind med rigtig meget i en fodboldkamp. Så ligner han desværre en spiller som har det svært foran mål når det ikke kører for ham. Men kan han få hul på bylden tidligt, så har vi måske en rigtig dygtig offensiv spiller. Jeg kunne godt se ham i Real Madrid både som backup på angrebet eller som kantspiller. Han har også rigtig meget fart.

​Lyder godt. Han kunne helt sikkert være en mulighed, og en billig en af slagsen. Jeg var mest nervøs for om han kunne tage sin manglende selvtillid videre med til Madrid, hvor der er alt andet lige er et større pres. Men der er jo en lille germansk enklave han kan støtte sig op ad i Rudiger, som han kender, Kroos, Alaba. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1564 af Hamid8210
Raul de Tomas! Puha havde helt glemt ham. Madridista, 27 år, kender ligaen og egentlig også en rigtig dygtig. Burde være en no-brainer og hente ham
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1565 af Cristiano7

Hamid8210 post=152509 skrev: Raul de Tomas! Puha havde helt glemt ham. Madridista, 27 år, kender ligaen og egentlig også en rigtig dygtig. Burde være en no-brainer og hente ham

​Nej tak til en endnu tidligere Madrid spiller, 27 år og måske får en alt for god kontrakt som bliver dernæst svært at sælge ham igen fordi han er kommet hjem og hygger sig på bænken ala Mariano.  
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1566 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Officielt at Mayoral er smuttet til Getafe

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1567 af Hamid8210
​han scorede altså 17 mål for espnol sidste år. En klar opgradering end mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1568 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Real Madrid har nu solgt

Mayoral for 10 millioner
Gila for 6 millioner
Kubo for 6,5 millioner
Chust for 1 million

Så er der handler for 80,5 millioner euro

Vi har i denne sæson et underskud på 57 millioner euro på transfermarkedet og vi mangler stadig at få Odriozola og Mariano solgt.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1569 af Thomaskjensen
Dagens friske rygter :)

Fabian Ruiz i 2023 (Gratis)
Rayan Cherki i 2023 (Gratis)
Jude Bellingham i 2023 (Gratis)
Benjamin Sesko i år

Mariano forlader RM i løbet af et par dage. (Marca)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1570 af Thomaskjensen
2 midtbane spillere,1 højre kant og en angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1571 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Thomaskjensen post=152591 skrev: Dagens friske rygter :)

Fabian Ruiz i 2023 (Gratis)
Rayan Cherki i 2023 (Gratis)
Jude Bellingham i 2023 (Gratis)
Benjamin Sesko i år

Mariano forlader RM i løbet af et par dage. (Marca)

​Hvis vi kan komme af med Mariano er det en kaempe gave (jeg tror dog ikke paa den endnu).

Ruiz og Bellingham kommer i begge to naeste aar, vi har nok af midtbane spillere, medmindre baade Kroos og Luka smutter i 2023. Har mit oeje paa Belligham, han har en masser kvaliteter som Real godt kunne bruge, men tror dog chancen er aller stoerst for at han vender hjem til UK.

Da Mayo er vaek (hvilket jeg personligt ikke er stor fan af), ville en spiller som Sesko (eller et andet ungt CF talent) vaere paa sin plads at hente da vi nu har staerkt brug for en CF som Benzema's back-up (Hazard eksperimentet blir ikke nogen naevnevaerdig success), selvom Sesko lyder lidt dyr (50mio) saa er vi der hvor vi blir noed til at punge ud for at faa et alterntiv paa plads asap, og jeg har ikke samme tiltro til Latasa som @9eren.

Jeg er i tvivl om, om Cherki er god nok til Reals hoejre kant, og haaber inderligt at der er bedre alternativer til den plads naeste sommer.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1572 af El Siete
​Bellingham har kontrakt til 2025, så han kommer i hvert fald ikke gratis næste år, og jeg tror heller ikke man byder og giver 100M+ for ham næste sommer. Et bud ville være at gå efter ham 2024, og så hente Ruiz gratis næste sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum