Den store transferrygte-tråd

1 år 7 måneder siden #1693 af Fondo_Sur
Klubben har vel råd til at forstærke sig, selvom Casemiro bliver. Ingen grund til at sælge sådan en central mand i truppen medmindre han selv ber om det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1694 af Matamoro
At sælge Casemiro er at sælge mesterskabet. Real Madrid kommer ikke til at vinde en dyt uden Casemiro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1695 af El Siete
​Hvis det er planen at Kroos og Modric kun er i truppen et år endnu, er det måske også lidt voldsomt at lade Casemiro gå allerede nu, og udskifte hele midtbanen på relativt kort tid. Men klubben plejer jo ikke at i vejen for spillernes ønske, så det er op til ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1696 af El Siete
​Men Kroos, Modric, Valverde, Ceballos, Camavinga og Tchouameni er vel også okay til midten, eller hvad? Men så SKAL der også købes ind andre steder, ellers er det jo tæt på et katastrofalt vindue. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1697 af madrid2000
Hvornår er der President valg i Madrid? Synes Perez er ved at blive senil på sine gamle dage. Først floppede han med Mbappe og Haaland, og nu sælger han formentlig en af de vigtigste spiller i truppen.

Han har tilføjet Rüdiger, der havde en elendig debut og en ung Tchoumeni, der kan går begge veje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 7 måneder siden #1698 af Madridista02

madrid2000 post=153261 skrev: Hvornår er der President valg i Madrid? Synes Perez er ved at blive senil på sine gamle dage. Først floppede han med Mbappe og Haaland, og nu sælger han formentlig en af de vigtigste spiller i truppen.

Han har tilføjet Rüdiger, der havde en elendig debut og en ung Tchoumeni, der kan går begge veje.

"sælger formentlig..." Hvor har du det fra? For mig, giver det slet ikke mening, noget af det du skriver, undskyld mig. For det første, så er det RYGTER! Aviser og medier lever af at opfinde mærkelig rygter. For det andet, hvorfor i alverden skulle Real Madrid ELLER Casemiro, være interesseret i denne transfer? I stedet for en masse dommedags snak, så vent og se hvad der sker. Vent og se om der overhovedet er hold i rygterne, før snakken begynder at gå på ny præsident og hvad ved jeg.
Jeg har på intet tidspunkt , taget dette rygte alvorligt, fordi det giver så lidt mening. UtD er et cirkus, og det ved Casemiro godt.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1699 af El Siete

Madridista02 post=153262 skrev:

madrid2000 post=153261 skrev: Hvornår er der President valg i Madrid? Synes Perez er ved at blive senil på sine gamle dage. Først floppede han med Mbappe og Haaland, og nu sælger han formentlig en af de vigtigste spiller i truppen.

Han har tilføjet Rüdiger, der havde en elendig debut og en ung Tchoumeni, der kan går begge veje.

"sælger formentlig..." Hvor har du det fra? For mig, giver det slet ikke mening, noget af det du skriver, undskyld mig. For det første, så er det RYGTER! Aviser og medier lever af at opfinde mærkelig rygter. For det andet, hvorfor i alverden skulle Real Madrid ELLER Casemiro, være interesseret i denne transfer? I stedet for en masse dommedags snak, så vent og se hvad der sker. Vent og se om der overhovedet er hold i rygterne, før snakken begynder at gå på ny præsident og hvad ved jeg.
Jeg har på intet tidspunkt , taget dette rygte alvorligt, fordi det giver så lidt mening. UtD er et cirkus, og det ved Casemiro godt.

​Rygterne kommer dog i sådan en lind strøm at, ud fra erfaring, er der hold i det. Real Madrid holder ikke på spillere der vil væk, så vil han videre, står klubben ikke i vejen. United vil eftersigende fordoble hans løn, og skal han prøve andet end Real, så er det nu for ham. Selvom det er United og det burde være det sidste sted spillere skifter til for tiden :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1700 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Casemiro til United? Kun hvis vi kan få Maguire i bytte :DD

Edit: Maguire kostede omkring 90 mio EUR. Så må Casemiro være dobbelt så meget værd, men han er ikke englænder..
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1701 af Thomaskjensen
Tror godt at vi alle ved at det er rygter, men dem kan man vel også diskutere og have meninger om.

Oftest er der jo ingen røg uden ild, selv om jeg håber dette ikke bliver til noget, eller har noget som helst hold i sig.

€150m så kan vi snakke, så kan vi købe Joa Felix som skulle passe perfekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 7 måneder siden #1702 af Madridista02

El Siete post=153263 skrev:

Madridista02 post=153262 skrev:

madrid2000 post=153261 skrev: Hvornår er der President valg i Madrid? Synes Perez er ved at blive senil på sine gamle dage. Først floppede han med Mbappe og Haaland, og nu sælger han formentlig en af de vigtigste spiller i truppen.

Han har tilføjet Rüdiger, der havde en elendig debut og en ung Tchoumeni, der kan går begge veje.

"sælger formentlig..." Hvor har du det fra? For mig, giver det slet ikke mening, noget af det du skriver, undskyld mig. For det første, så er det RYGTER! Aviser og medier lever af at opfinde mærkelig rygter. For det andet, hvorfor i alverden skulle Real Madrid ELLER Casemiro, være interesseret i denne transfer? I stedet for en masse dommedags snak, så vent og se hvad der sker. Vent og se om der overhovedet er hold i rygterne, før snakken begynder at gå på ny præsident og hvad ved jeg.
Jeg har på intet tidspunkt , taget dette rygte alvorligt, fordi det giver så lidt mening. UtD er et cirkus, og det ved Casemiro godt.

​Rygterne kommer dog i sådan en lind strøm at, ud fra erfaring, er der hold i det. Real Madrid holder ikke på spillere der vil væk, så vil han videre, står klubben ikke i vejen. United vil eftersigende fordoble hans løn, og skal han prøve andet end Real, så er det nu for ham. Selvom det er United og det burde være det sidste sted spillere skifter til for tiden :D 

​Men er der nogen troværdige kilder, der har skrevet at Casemiro er interesseret i dette? Har kun set medier skrive, at UTD er meget opsatte, men alle steder kan jeg læse at Ancelotti og Real Madrid ikke er interesseret. 
 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1703 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
Slet - ny tråd.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1704 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
​Er det sandt United sender et bud på Casemiro og Asensio, så er det da lige før vi skal gøre dem en ligeså stor tjeneste og give dem Mendy med i prisen. 

Casemiro var vigtig, men det er simpelthen på tide der kommer noget andet i spil. Han er ufattelig langsom og dårlig på bolden, så det vil absolut ikke gøre mig noget, hvis den mand blev solgt. Jeg tror ikke nødvendigvis Tchouameni er klar, men det tror jeg helt sikkert Valverde er. Ikke nødvendigvis i en 6'er rolle, men ligesom med 10'er rollen, så er moderne fodbold ved at afskaffe den helt. 
Bliver alt dette en realitet, så er det eneste minus, at Ceballos stadig får spilletid og Mendy nok stadig er at finde i klubben. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce