Den store transfer-tråd
Det med det spanske pas havde jeg glemt. Men hvem er det vi skal signe med ikke-eu pas? Salah? Mahrez?baggins post=153678 skrev:
Mit bud er at ledelsen ikke er overbevist af de muligheder som der er på markedet ift. pris. Og den store forskel på sommer transfers og vinter vinduet er at alle regner med at Vinicius får spansk pas. Rodrygo og Milito er også klar til at få et pas, men står senere i køen da de tog eksamen et år efter Vini.Ramos4 post=153674 skrev:
Jah I guess. Men den højrewing vi vil signe til vinter, kunne vi vel også have signet for en måned siden? Det havde vel været mere hensigtsmæssigt.Madridista02 post=153673 skrev:
Til den tid har en given klub, et helt transfervindue til at finde en erstatning. Nu har en given klub, kun et par dage. Stor forskel.Ramos4 post=153672 skrev:
Hmm. Håber da du har ret.Bismo post=153668 skrev: Inden I går alt for meget i panik: der er kun ca to måneders klub kampe inden vinter transfervinduet. Forhåbentlig har ledelsen gang i forhandlinger med forskellige alternativer bag kulissen. Om ikke andet så plejer VM altid at producere minimum et par interessante navne, som vi så kan snuppe op.
Men hvorfor skulle nogen klub være interesseret i at slippe en spiller om to måneder, men ikke nu? Hvad skulle ændre sig på den korte tid? Hvis vi kan få Bernardo Silva i vinter transfervinduet, kan vi da også få ham nu. Og omvendt, hvis vi ikke kan få ham nu, hvorfor skulle vi pludselig kunne få ham midt i sæsonen?
Eller indsæt vilkårlig anden spiller.
Jeg synes alle de spændende spillere er EU borgere. Silva, Nkunku, Pino. Selv Sterling
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Jeg skal lige forstå dig ret her, nono. Stiller du Real Madrid til ansvar for, at Vini Jr. ikke har modtaget sit spanske pas endnu, når du skriver, at det er frustrerende, at klubben har sat sig selv ud af spillet på alskens spillere?nono post=153685 skrev: Det er altså under al kritik at Vinicius ikke har fået dobbelt statsborgerskab endnu. Når man har været bosat 2 år i Spanien kan man ansøge om spansk pas. Har læst nogle forklaringer med at det på en eller anden måde skyldes pandemien, men det giver ingen mening. Det er frustrerende at klubben har sat sig selv ud af spillet på f.eks Antony eller Gabriel Jesus som begge kunne have været fantastiske tilføjelser.
Real Madrid påbegyndte altså allerede processen med Vinis spanske pas i 2020. Vini bestod ligeledes begge eksaminer i 2020.
Marca har flere artikler om, at det er den spanske regering, der ikke har nok ressourcer til at forestå en hurtigere behandlingsproces. Marca har sågar også en artikel, hvor de rapporterer om, at Pilar Llop fra det spanske justitsministerium har informeret dem om, at man ikke har ressourcerne til at behandle ansøgningerne hurtigere. Det være sig såvel Vinis som Rodrygo og Militãos ansøgninger om spansk pas.The Brazilian then had to pass a series of tests. The first was the CCSE exam, which measures knowledge of the Spanish Constitution, as well as Spanish society and culture. The second test was the oral exam, and having passed both news is expected any day now that he has received his Spanish passport.
Det er rigtig nok surt, at dette har sat os ud af spillet på dygtige spillere, men det er simpelthen et forkert narrativ at pådutte Real Madrid ansvaret for den spanske regerings langsomme behandlingsproces?The rules allow for Brazilians, and Argentinians, to receive citizenship after two years of residence. Vinicius, completed his exams in 2020, but the Ministry of Justice under Pilar Llop says that he and others, like Rodrygo and Militao, have to wait as there aren't the means to complete the ceremonies at the moment.
I tillæg kan jeg heller ikke helt forstå, hvorfor du mener, at pandemien ikke kan være skyld (eller bare delvist skyld) i den langsommere behandlingsproces, når vi bare ser på situationen i DK i samme tidsrum. Det var MEGET værre i Spanien.More than 300,000 people are currently waiting for their Spanish visas, according to El Larguero's Pedro Jimenez. Their orders are handled by just 30 employees; in a year, the agency approves between 50,000 and 60,000 passports.Besides, the coronavirus pandemic delayed the whole process.
Men jeg kan have misforstået din tekst, og så beklager jeg naturligvis ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg har ikke en specifik spiller i tankerne. Jeg kunne dog forstille mig ift. rygter i løbet af året at man vil gå efter nogle nye sydamerikanske talenter. Og så var der lige Jesus i Man City.Ramos4 post=153683 skrev:
Det med det spanske pas havde jeg glemt. Men hvem er det vi skal signe med ikke-eu pas? Salah? Mahrez?baggins post=153678 skrev:
Mit bud er at ledelsen ikke er overbevist af de muligheder som der er på markedet ift. pris. Og den store forskel på sommer transfers og vinter vinduet er at alle regner med at Vinicius får spansk pas. Rodrygo og Milito er også klar til at få et pas, men står senere i køen da de tog eksamen et år efter Vini.Ramos4 post=153674 skrev:
Jah I guess. Men den højrewing vi vil signe til vinter, kunne vi vel også have signet for en måned siden? Det havde vel været mere hensigtsmæssigt.Madridista02 post=153673 skrev:
Til den tid har en given klub, et helt transfervindue til at finde en erstatning. Nu har en given klub, kun et par dage. Stor forskel.Ramos4 post=153672 skrev:
Hmm. Håber da du har ret.Bismo post=153668 skrev: Inden I går alt for meget i panik: der er kun ca to måneders klub kampe inden vinter transfervinduet. Forhåbentlig har ledelsen gang i forhandlinger med forskellige alternativer bag kulissen. Om ikke andet så plejer VM altid at producere minimum et par interessante navne, som vi så kan snuppe op.
Men hvorfor skulle nogen klub være interesseret i at slippe en spiller om to måneder, men ikke nu? Hvad skulle ændre sig på den korte tid? Hvis vi kan få Bernardo Silva i vinter transfervinduet, kan vi da også få ham nu. Og omvendt, hvis vi ikke kan få ham nu, hvorfor skulle vi pludselig kunne få ham midt i sæsonen?
Eller indsæt vilkårlig anden spiller.
Jeg synes alle de spændende spillere er EU borgere. Silva, Nkunku, Pino. Selv Sterling
Er selv stor fan af Pino, og håber vi ligger et bud. Nkunku kunne være skiftet, men med konkurrencen der er på det franske landshold, tror jeg ikke han ville risikere at være reserve i Madrid. Silva er en fantastisk spiller, men syntes klart han spiller bedst, når er midtbanespiller så syntes ikke det er så godt ift. truppen. Sterling er ikke EU-borger.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Kære Daniel. Jeg bukker mig i støvet for bedre vidende. Jeg var ikke klar over, at forklaringen var nøleri eller efterslæb i den spanske stat. Jeg havde forstået problematikken nogenlunde sådan, at brasilianerne i dele af pandemien havde opholdt sig for meget i hjemlandet i perioder - og altså for lidt i Spanien i 2020 til at ansøgningen kunne gå igennem. Tak for at kaste lys over situationen - det giver god mening og det kan man naturligvis ikke klandre Real Madrid for.Daniel post=153686 skrev:
Jeg skal lige forstå dig ret her, nono. Stiller du Real Madrid til ansvar for, at Vini Jr. ikke har modtaget sit spanske pas endnu, når du skriver, at det er frustrerende, at klubben har sat sig selv ud af spillet på alskens spillere?nono post=153685 skrev: Det er altså under al kritik at Vinicius ikke har fået dobbelt statsborgerskab endnu. Når man har været bosat 2 år i Spanien kan man ansøge om spansk pas. Har læst nogle forklaringer med at det på en eller anden måde skyldes pandemien, men det giver ingen mening. Det er frustrerende at klubben har sat sig selv ud af spillet på f.eks Antony eller Gabriel Jesus som begge kunne have været fantastiske tilføjelser.
Real Madrid påbegyndte altså allerede processen med Vinis spanske pas i 2020. Vini bestod ligeledes begge eksaminer i 2020.Marca har flere artikler om, at det er den spanske regering, der ikke har nok ressourcer til at forestå en hurtigere behandlingsproces. Marca har sågar også en artikel, hvor de rapporterer om, at Pilar Llop fra det spanske justitsministerium har informeret dem om, at man ikke har ressourcerne til at behandle ansøgningerne hurtigere. Det være sig såvel Vinis som Rodrygo og Militãos ansøgninger om spansk pas.The Brazilian then had to pass a series of tests. The first was the CCSE exam, which measures knowledge of the Spanish Constitution, as well as Spanish society and culture. The second test was the oral exam, and having passed both news is expected any day now that he has received his Spanish passport.
Det er rigtig nok surt, at dette har sat os ud af spillet på dygtige spillere, men det er simpelthen et forkert narrativ at pådutte Real Madrid ansvaret for den spanske regerings langsomme behandlingsproces?The rules allow for Brazilians, and Argentinians, to receive citizenship after two years of residence. Vinicius, completed his exams in 2020, but the Ministry of Justice under Pilar Llop says that he and others, like Rodrygo and Militao, have to wait as there aren't the means to complete the ceremonies at the moment.
I tillæg kan jeg heller ikke helt forstå, hvorfor du mener, at pandemien ikke kan være skyld (eller bare delvist skyld) i den langsommere behandlingsproces, når vi bare ser på situationen i DK i samme tidsrum. Det var MEGET værre i Spanien.More than 300,000 people are currently waiting for their Spanish visas, according to El Larguero's Pedro Jimenez. Their orders are handled by just 30 employees; in a year, the agency approves between 50,000 and 60,000 passports.Besides, the coronavirus pandemic delayed the whole process.
Men jeg kan have misforstået din tekst, og så beklager jeg naturligvis ;-)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Tænker 100% det er noget han siger fordi han ikke vil tale dårligt om klubben eller Florentino.El Siete post=153690 skrev: Ancelotti udtaler simpelthen at man IKKE vil købe en erstatning for Asensio hvis han smutter, fordi der ikke er brug for det. Altså har de helt tabt sutten i den trænerstab, ældes Benzema og Modric bagud eller hvad foregår der?
- Cristiano7
- Væk
- Platin bruger
-
ja, han har tabt sutten. Det er jo latterligt. Vi har i forvejen en tynd offensiv. Så fortyndes den yderligere, også selvom det er en periferispiller som smutter, og man vælger stadig ikke at fylde hullet. Kæft hvor kunne vi godt bruge noget bredde.El Siete post=153690 skrev: Ancelotti udtaler simpelthen at man IKKE vil købe en erstatning for Asensio hvis han smutter, fordi der ikke er brug for det. Altså har de helt tabt sutten i den trænerstab, ældes Benzema og Modric bagud eller hvad foregår der?
hvis asensio smutter, så har vi kun 1 reel højrekant, som faktisk er venstrekant? Derudover så skal Valverde bare spille højrekant hele sæsonen… super defensiv, men skaber jo ikke noget fra kanten.
JEG ER SÅ TRÆT AF DET HER. Ok, vi fik ikke mbappe. Stop tuderiet og kom videre, Perez.