Den store transfer-tråd

9 måneder 1 uge siden #1777 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=153718 skrev: Og hvis det bliver endnu et mesterskab i denne omgang kommer man nok til at høre på, at Florentino ikke har genvundet Copa del Rey.

Vinicius bliver i øvrigt ikke skadet ;-) og hvis han gør i en periode kan Rodrygo da tage over. Det ER satset med Benzema, men det er det sats, man har valgt at tage! Ingen grund til begræde en katastrofe, der ikke er indtruffet.

Edit: som en anden bruger nævnte, så skal der kun spilles fodbold i to og en halv måned inden Real Madrids efterårssæson er slut. Og nu kan eventuelle januar-indkøb godt spille Champions League til foråret, hvis det bliver aktuelt. 

​Vi skal spille 9 kampe i oktober...

Vores indsats i Copa del Rey har været skandaløs i mange år. Men det er ikke så overraskende netop med den manglende bredde in mente. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 uge siden #1778 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Egentlig underligt at vi overhovedet gik efter Mbappe, når vores offensiv er så riiiigeligt bred.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

9 måneder 1 uge siden #1779 af Fondo_Sur

Ramos4 post=153722 skrev: Egentlig underligt at vi overhovedet gik efter Mbappe, når vores offensiv er så riiiigeligt bred.

​Asensio havde nok været blevet solgt og sendt Valverde på bænken. Ikke så meget bredere, men selvsagt et bedre alternativ. 

9 måneder 1 uge siden #1780 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=153721 skrev:

Fondo_Sur post=153718 skrev: Og hvis det bliver endnu et mesterskab i denne omgang kommer man nok til at høre på, at Florentino ikke har genvundet Copa del Rey.

Vinicius bliver i øvrigt ikke skadet ;-) og hvis han gør i en periode kan Rodrygo da tage over. Det ER satset med Benzema, men det er det sats, man har valgt at tage! Ingen grund til begræde en katastrofe, der ikke er indtruffet.

Edit: som en anden bruger nævnte, så skal der kun spilles fodbold i to og en halv måned inden Real Madrids efterårssæson er slut. Og nu kan eventuelle januar-indkøb godt spille Champions League til foråret, hvis det bliver aktuelt. 

Vores indsats i Copa del Rey har været skandaløs i mange år. Men det er ikke så overraskende netop med den manglende bredde in mente. 

​Hvem er det vi skal hente med få dage tilbage af vinduet, tænker du? Især også hvem der er realistiske. Jeg har svært ved at komme med gode bud. 

Jeg er enig med andre brugere i at Rodrygo på venstre er en rigtig god mulighied på venstrekanten hvis der sker noget med Vinicius og jeg tror ikke at vi kan få et stærkere alternativ derude. Så i min verden er det kun en virkelig god backup angriber (som vil have det fint med at være reserve) og så top kvalitet på højre kant så vi kan skubbe Valverde et skridt ned. Men jeg synes det er meget svært at komme med gode bud.

9 måneder 1 uge siden #1781 af The European Super League

Fondo_Sur post=153713 skrev: ​Vini, Benzema og Valverde med Rodrygo og Hazard som back-up er da kvalitet.

Kom du til at smide Hazard ind i den ligning ved en fejl eller fordi du gerne ville vinde et argument?
Eller fordi han engang var et stort navn i fodboldens verden da han spillede i blåt?

Jeg kan vitterligt ikke komme i tanke om en eneste god kamp fra Hazards side af de sidste to sæsoner. Hvis du mener at han er kvalitet som backup, kan du ikke henvise mig til en kamp som jeg kan gense for at få håbet tilbage?

Alaba y nada más

9 måneder 1 uge siden #1782 af Fondo_Sur
ESL

Haha

Hazard er skarpere end tidligere. Han spillede godt mod Almeria. Synes ikke at vi skal lægge for meget i det brændte straffe mod Celta. Det er ikke sikkert at får spilletid i hver kamp, og set i det lys er han en helt fint reserve. Eller vil købe en offensiv spiller mere til 50+ mio €, så Hazard umuligt kan se frem til spilletid? 

Ny sæson, nye dommedagsprofetier. 
Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

9 måneder 1 uge siden #1783 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
@Fondo_Sur

Hvis dit spørgsmål er om man skal købe en ny offensiv spiller for 50+ mio som er bedre en Hazard, og dermed presser Hazard længere væk fra spilletid, så kan svaret da kun være et rungende JA TAK!

Real Madrid er ikke en velgørendheds koncert, klubben er ikke til for at få Edens karriere på rette køl igen, enten så præstere man når man er på banen og gør sig fortjent til spilletid i verdens største klub og eller gør man ikke og så må man ea håbe at klubben henter noget mere kvalitet.

Vi skal da for fanden ikke lade være led at købe spillere der kam hjælpe holdet fordi Eden skal have chance nr. 1000!

(Vi handler naturligvis ikke mere i dette vindue, men hvis det var et valg så røg Eden da fluks på bænken!)

Donde está la biblioteca?

9 måneder 6 dage siden #1784 af Fondo_Sur
Ok, men skal den nye spiller så være prioriteret højere end Rodrygo eller ikke? For én af dem vil stort set ikke få spilletid.

9 måneder 6 dage siden #1785 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=153729 skrev: Ok, men skal den nye spiller så være prioriteret højere end Rodrygo eller ikke? For én af dem vil stort set ikke få spilletid.

​Jeg forstår ikke spørgsmålet, det er vel altid den spiller der præstere bedst der burde prioriteres (vægt på “burde”). Så handler man til over 50+ mio, så må man da håbe at man finder en spiller der er bedre end både Eden og Rodrygo (det er jo ikke fordi nogen af dem er iblandt verdens bedst, langt fra endda), hvis man pisser 50mio af på Braithwaite, jamen så ender der vel med at Rodrygo og Eden står foran ham i køen til spilletid, men forhåbentlig er det et omdebatterede indkøb vi snakker om. Den eneste grund til at handle er jo netop at finde en spiller der kam byde ind med mere end Eden og Rodrygo, og så vil den spiller naturligvis prioriteres fremfor de 2 andre. Hvem af dem der så står til at spille mest handler om hvem der præstere bedst, kigger man på de seneste 2 seasoner så er Rodrygo betydeligt bedre end Eden, kogger man på Preseason så står den stort set lige i min bog.

Igen, Real Madrid er ikke en gavebod, det handler jo ikke om at det skal være FAIR for spillerne i truppen, det handler om at de bedste spillere spiller og skaber resultater. Ellers så skulle Vallejo jo have 25% af alle minutter og dermed spille selvom Alaba og Rudi er klarmeldt, det håber jeg da så sandeligt ikke der er nogen der kan se noget positivt i!

Donde está la biblioteca?

9 måneder 6 dage siden #1786 af Fondo_Sur
Jo, enig, men Real Madrid har i de sidste 10 års tid også været et sted, hvor der har været tiltro til at spillerne kan udvikle sig med den rette tålmodighed.

Der er flere eksempler på dette, behøver ikke at nævne de konkrete spillere, men man glemmer ofte, at de ikke har set så overbevisende ud.

Jeg vil dog ærligt talt gerne se noget fornyelse i angrebet. En der kan inspirere på samme måde som Tchouameni har fornyet midtbanen.

Jeg kan dog ærligt talt også se Rodrygo, Asensio og Hazard være bedre i denne sæson end i den tidligere. Hvis der kommer en skade eller to kan Arribas få chancen. Er sikker på, at han er god nok.

9 måneder 6 dage siden #1787 af El Siete

Brylle post=153724 skrev:

Ramos4 post=153721 skrev:

​Hvem er det vi skal hente med få dage tilbage af vinduet, tænker du? Især også hvem der er realistiske. Jeg har svært ved at komme med gode bud. 

Jeg er enig med andre brugere i at Rodrygo på venstre er en rigtig god mulighied på venstrekanten hvis der sker noget med Vinicius og jeg tror ikke at vi kan få et stærkere alternativ derude. Så i min verden er det kun en virkelig god backup angriber (som vil have det fint med at være reserve) og så top kvalitet på højre kant så vi kan skubbe Valverde et skridt ned. Men jeg synes det er meget svært at komme med gode bud.

​Bernardo Silvaaaaa!! :) 
Manden vil gerne syd på, smid 80M og så lader City ham nok gå, som vi gjorde med Casemiro. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 måneder 6 dage siden #1788 af Hamid8210
Og Anthony fra Ajax meldes til United.

Sådan en type kunne have pyntet på højrekanten

Leveret af Kunena Forum
Annonce