Den store transferrygte-tråd

1 år 7 måneder siden #1885 af Thomaskjensen

Mathiaska post=154433 skrev:

Kiwes post=154422 skrev: ​Real Madrid har netop præsenteret at vi har en bank på 425 millioner euro. Ja, det ikke penge vi mangler til transfers.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2022/09...68e3e6d518b4570.html

​Men det er så noget med, at der kun betales løn til spillerne hver 6. måned i Spanien og dette sker fra denne pose penge, hvilket naturligvis nedskriver puljen en sjat.
Men igen et fantastisk resultat. 


Det vidste jeg ikke :) 

Men samtidig så kommer der vel også ind lidt penge her og der under året. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1886 af Madrid1998
Mbappes kontrakt er vist kun underskrevet til 2024, med en spilleroption på endnu et år. Han kan reelt allerede forhandle igen om lidt over et år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1887 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Madrid1998 post=154436 skrev: Mbappes kontrakt er vist kun underskrevet til 2024, med en spilleroption på endnu et år. Han kan reelt allerede forhandle igen om lidt over et år.

​Så kan City jo passende sende Haaland vores vej mens de forhandler med Mpaypal :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, NadaMás, Kimbo, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1888 af Madrid1998

Brylle post=154437 skrev:

Madrid1998 post=154436 skrev: Mbappes kontrakt er vist kun underskrevet til 2024, med en spilleroption på endnu et år. Han kan reelt allerede forhandle igen om lidt over et år.

​Så kan City jo passende sende Haaland vores vej mens de forhandler med Mpaypal :D

Ville være det mest optimale, men har alligevel på fornemmelsen, at Perez ikke har opgivet sin Mbappé drøm. Perez har jo også altid tænkt på brandet af en spiller (Beckham, Cr7, James osv). Mbappé har trods alt et større brand end Haaland vil jeg sige ​
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1889 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Madrid1998 post=154438 skrev:

Brylle post=154437 skrev:

Madrid1998 post=154436 skrev: Mbappes kontrakt er vist kun underskrevet til 2024, med en spilleroption på endnu et år. Han kan reelt allerede forhandle igen om lidt over et år.

​Så kan City jo passende sende Haaland vores vej mens de forhandler med Mpaypal :D

Ville være det mest optimale, men har alligevel på fornemmelsen, at Perez ikke har opgivet sin Mbappé drøm. Perez har jo også altid tænkt på brandet af en spiller (Beckham, Cr7, James osv). Mbappé har trods alt et større brand end Haaland vil jeg sige ​

​Jeg tror du har helt ret - desværre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1890 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Madrid1998 post=154438 skrev:

Brylle post=154437 skrev:

Madrid1998 post=154436 skrev: Mbappes kontrakt er vist kun underskrevet til 2024, med en spilleroption på endnu et år. Han kan reelt allerede forhandle igen om lidt over et år.

​Så kan City jo passende sende Haaland vores vej mens de forhandler med Mpaypal :D

Ville være det mest optimale, men har alligevel på fornemmelsen, at Perez ikke har opgivet sin Mbappé drøm. Perez har jo også altid tænkt på brandet af en spiller (Beckham, Cr7, James osv). Mbappé har trods alt et større brand end Haaland vil jeg sige ​

​Vil sige det er ved at skifte, fordi Haaland netop spiller i en af de store ligaer, hvor mbappe stadig fedter rundt i frankrig...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1891 af NadaMás
​Tænker at det kræver at Danske Mbank viser noget velvilje i en eller anden form.
Perez var ude at sige at "det ikke er denne her Mbappé" han vil have til klubben, så han skal vel på en eller anden måde bevise over for Perez at han ikke løber fra sit ord igen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1892 af Thomaskjensen
Jeg tror som gamlesmølf at han nok skal ende i RM, når han er klar.

I min bog er der 4 personer der bære skylden for det missede skifte.

1) Perez, der som de fleste af os havde fået nok af legenden ZZ (kommer aldrig at kalde ham ZZ-T** Igen, for han er en legende).
2) Anco so, tror på Vini
3) Vini som bukker og takker
4) Benz som bare er utrolig

Så for 150 gang, det er mere bekvemt at tage 2-3 år og vente på at enten Benz bliver for gammel (skadet) eller Vini er et one-hit-wonder som så har lavet 5 mål i 5 kampe i år.

Den Mbappe vi ikke vil have, og han er ikke velkommen lige meget hvad, er ham der stiller krav.
Vi vil have ham der elsker klubben, og det bliver naturligvis op til bevis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1893 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Absolut rungende nej til Mbappe herfra. 

-Han vil smadre lønstrukturen medmindre at han voldsomt meget ned i løn

-Han er giftig at have i en trup som vores, der pt oser af harmoni. Jeg tror han hurtigt vil skabe uro i truppen med en del franskmænd og brasilianere.

-Han vil kræve den plads som Vinicius retteligt ejer

-Han vil kræve at tage straffespark-der er for megen uro omkring ham i privatlivet

-Han har gang på gang narret os. Jeg tvivler på at Perez vil overleve endnu en lang næse, og håber og tror at han satser på Haaland denne gang.

Han er ikke en vindertype. Ikke en spiller der kan piske holdet op, ligesom fx Ronaldo og til dels Haaland 
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1894 af Thomaskjensen
Er det hvad Mbappe bringer til klubben, ja så er der ingen der vil se ham i RM, og det er vel hvad Perez også siger.

Han vil se en anden version i RM, en der arbejder hårdt for klubben, er udmyg, kender sin plads og som ved at ingen spiller er større end klubben.

Men jeg tror som gammelsmølf at det bare er et spørgsmål om tid, om det så bliver er success, ja det vil tiden vise.
Kommer han i den version du beskriver bliver det med garanti et helvede for alle parter, og han bliver historiens største fejlkøb, og dem har vi et par stykker af...

Genvinder vi ikke LaLiga og kommer til semifinalen i CL, ja så forudser jeg at Perez kommer forsøge med Mbappe næste sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1895 af Helguera
Hej allesammen, har læst med en del år efterhånden, synes det var tid til, at i hørte mine guldkorn! ;)
bruno fernandes som arvetager fra modric, hvad siger i til den?
er det forkert tråd, så beklager jeg og ser frem til vejledning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1896 af Madrid1998

Helguera post=154568 skrev: Hej allesammen, har læst med en del år efterhånden, synes det var tid til, at i hørte mine guldkorn! ;)
bruno fernandes som arvetager fra modric, hvad siger i til den?
er det forkert tråd, så beklager jeg og ser frem til vejledning
 

​Synes midtbanen er pænt dækket ind i øjeblikket. Skulle der tilføjes, så synes jeg ikke det skulle være Bruno. Total overvurderet og en forfærdelig attitude imo
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum