Den store transfer-tråd

2 måneder 2 dage siden #2221 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Tror helt klart vi går efter Gabriel Jesus til sommer, nu da vi ingen "ikke-EU"-problemer har længere.

Han kan binde spillet sammen ligesom Benzema og så er han alsidig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 2 dage siden #2222 af Madridista02

Ramos4 post=160599 skrev: Tror helt klart vi går efter Gabriel Jesus til sommer, nu da vi ingen "ikke-EU"-problemer har længere.

Han kan binde spillet sammen ligesom Benzema og så er han alsidig.

​Det ville være en interessant handel. Er dog i tvivl om han er helt oppe på øverste hylde niveaumæssigt, som det kræver at være i Real.

Bellingham spiller i øvrigt ekstremt ringe lige nu imod Bayern. Ligner ikke en mand til 150m. Euro. 

Jeg savner Pepe :(

2 måneder 1 dag siden #2223 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Brahim Diaz med assist og maal i 1. halvej imod Napoli :-)

Donde está la biblioteca?

2 måneder 1 dag siden #2224 af Ramos4

DeLaRed post=160652 skrev: Brahim Diaz med assist og maal i 1. halvej imod Napoli :-)

​På udebane endda.

Interessant resultat. Der er pt. 20 point imellem de to hold og alle regner med at Napoli sender Milan ud af CL - men som Milans træner også sagde: Der er forskel på ligaen og Champions League.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 1 dag siden #2225 af Lars1991

Ramos4 post=160653 skrev:

DeLaRed post=160652 skrev: Brahim Diaz med assist og maal i 1. halvej imod Napoli :-)

​På udebane endda.

Interessant resultat. Der er pt. 20 point imellem de to hold og alle regner med at Napoli sender Milan ud af CL - men som Milans træner også sagde: Der er forskel på ligaen og Champions League.

Det var nok ikke helt det han mente haha :D

God kamp af Diaz. Han ligner ikke den bedste afslutter, var også lidt heldig ved scoringen, hvor den bliver rettet af. Men har et rigtig højt teknisk niveau, som man også kunne se ved hans assist.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 1 dag siden #2226 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Endrick fik banket en ind i nat.
​Brahim skal tilbage til sommer

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden ved 9eren.

2 måneder 1 dag siden #2227 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transfer-tråd
​Cancelo fik igen kun sølle 10minutter i Bayerns seneste kamp. De tyske medier skriver at han stormede ned i omklædningsrummet og efter kampen var meget utilfreds. Jeg tror faktisk at han for mig er den spiller som står øverst på min indkøbsliste. Cancelos evner i offensiven kombineret med Valverdes løbe- og arbejdspensum tror jeg virkelig kunne være giftigt. Make it happen!

2 måneder 1 dag siden #2228 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd
​Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D

Han har da et højere niveau end det vi render rundt med nu, men der må simpelthen være andre spillere derude med en bedre attitude.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 måneder 23 timer siden #2229 af Ramos4

Lars1991 post=160655 skrev:

Ramos4 post=160653 skrev:

​På udebane endda.

Det var nok ikke helt det han mente haha :D

God kamp af Diaz. Han ligner ikke den bedste afslutter, var også lidt heldig ved scoringen, hvor den bliver rettet af. Men har et rigtig højt teknisk niveau, som man også kunne se ved hans assist.

​Nej han mente selvfølgelig at forskellen i ligaen ikke nødvendigvis kommer til at betyde noget i deres CL-møde.

2 måneder 23 timer siden #2230 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transfer-tråd

Lars1991 post=160668 skrev: ​Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D

Han har da et højere niveau end det vi render rundt med nu, men der må simpelthen være andre spillere derude med en bedre attitude.

​Jeg synes det helt vild hvor lidt kredit du giver ham. Han var måske City's bedste sidste sæson. Hvorfor han sidder på bænken i Bayern forstår jeg intet af. Som jeg lige kan se har han 3 mål og 9 assist denne sæson - det bringer ham blandt de bedste hvad angår offensive stats på backen. Så ja, mit svar er 100% gå efter ham!
Sidste redigering: 2 måneder 23 timer siden ved Kiwes.

2 måneder 23 timer siden #2231 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

Lars1991 post=160668 skrev: ​Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D

​Helt enig! Og saa maa man heller ikke glemme at ud over at han er et potentielt problem barn, saa forlanger han med sikkerhed ogsaa en 5aarig kontrakt som 29 aarig, jeg har ingen tiltro til at han har samme niveau som nu naar han krydser 32. Kan heller ikke se ideen med at tage chancen med ham, der er masser af yngre alternativer, der kan vaere med til at bygge det naeste "storhold" op.

Donde está la biblioteca?

2 måneder 23 timer siden #2232 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transfer-tråd

​Vi må ikke gøre ham dårligere end han er, synes jeg. Han har startet inde i 15 ud af 21 kampe i PL og det ligner at han blev et offer for et skifte i systemet som jeg ser det. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er gået galt i Bayern men det er altså et stærk spiller man har muligheden for at få her. Jeg synes det er svært at sige nej hvis han er tilgængelig og med lidt held er hans pris også dalet pga al den ballade. Jeg har aldrig læst andet om hans attitude før heller. Jeg synes det er en no brainer.

Leveret af Kunena Forum
Annonce