Den store transfer-tråd
Real HWL post=160937 skrev:
Ramos4 post=160915 skrev:
Det er jo ved første øjekast godt for os, at Mbappe er sur på PSG. Men er det en spiller man kan have i truppen?9eren post=160897 skrev: Hvor meget der er i det ved jeg ikke.
Men PSG har lavet en reklame for 23-24 sæsonen hvor Mbappe er inkluderet. Det har Mbappe brokket sig gevaldigt over og har skrevet en personlig besked til PSGs ledelse.
Får vi ham så skal vi vinde mere end 4-0 mod Barcelona. Vi skal simpelthen lave en Bayern mod Barcelona.
Han vil jo kontrollere alt og bestemme alt. Nu er han så sur over...at blive brugt i et reklamefremstød for den klub han spiller i. Sikke en diva.
Ikke helt fair kritik af Mbappe i den her situation. Han har brokket sig over at det kun er ham som bliver brugt i reklamen, og ikke hele holdet.
Hold lige op med at være så fornuftig. Der er nogen, der prøver at piske en stemning op om Mbappe, så vi kan få ham for en billig penge ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tomaaaaaaa
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
twitter.com/elchiringuitotv/status/1647324627222376448?s=46&t=WnZch9MQAonfZbu4aPhR4w
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Synes du det er cool, at en spiller skriver et offentligt opslag og taler ned om sin klub på baggrund af...(hold nu fast) at klubben har brugt ham alene i ét reklamefremstød?Real HWL post=160937 skrev:
Ramos4 post=160915 skrev:
Det er jo ved første øjekast godt for os, at Mbappe er sur på PSG. Men er det en spiller man kan have i truppen?9eren post=160897 skrev: Hvor meget der er i det ved jeg ikke.
Men PSG har lavet en reklame for 23-24 sæsonen hvor Mbappe er inkluderet. Det har Mbappe brokket sig gevaldigt over og har skrevet en personlig besked til PSGs ledelse.
Får vi ham så skal vi vinde mere end 4-0 mod Barcelona. Vi skal simpelthen lave en Bayern mod Barcelona.
Han vil jo kontrollere alt og bestemme alt. Nu er han så sur over...at blive brugt i et reklamefremstød for den klub han spiller i. Sikke en diva.
Ikke helt fair kritik af Mbappe i den her situation. Han har brokket sig over at det kun er ham som bliver brugt i reklamen, og ikke hele holdet.
Hvorfor er det ikke fair at kritisere ham for det? Det ville være cool hvis Vini gik ud på Insta og hang os til tørre over en reklame?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- schreiber77
- Junior bruger
-
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...a474136708b45a3.html
Bevares han er god, men for mit vedkommende hører hans attitude og bagland slet ikke til i Konge klubben!
Jeg er på ingen måde glad for olieklubberne, og jeg elsker at se dem blive slået.
Men jeg håber alligevel lidt at City får deres mesterskab og Haaland slår så mange rekorder som muligt i PL, så han vil væk fra City så hurtigt som muligt.
Hvis vi så lige vinder på onsdag og sender dem ud, så han kan se at at han kun får fingerne i CL pokalen, hvis han kommer til Real, ville jo helt perfekt!
Byder vi på ham bliver det blot afslået af PSG, så det er ret ligegyldigt om vi går efter ham denne sommer eller ej. Hans kontrakt udløber i '24, med mindre han vælger at udvide til '25, hvilket han skal gøre inden her til juli.schreiber77 post=162157 skrev: Ifølge Marca går vi ikke Mbappe, hvilket glæder mig meget.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...a474136708b45a3.html
Bevares han er god, men for mit vedkommende hører hans attitude og bagland slet ikke til i Konge klubben!
Jeg er på ingen måde glad for olieklubberne, og jeg elsker at se dem blive slået.
Men jeg håber alligevel lidt at City får deres mesterskab og Haaland slår så mange rekorder som muligt i PL, så han vil væk fra City så hurtigt som muligt.
Hvis vi så lige vinder på onsdag og sender dem ud, så han kan se at at han kun får fingerne i CL pokalen, hvis han kommer til Real, ville jo helt perfekt!
Han bliver 25 i år, så en fri transfer næste sommer er absolut sidste udkald, men jeg har bare på fornemmelsen at han bliver overtalt igen og vælger trygheden og pengene i Paris end en stor karriere, der matcher talentet.
Jeg gad sgu ellers godt at se dette hold :D
Vinicius - Mbappe - Rodrygo
Camavinga - Bellingham - Tchouameni - Valverde
Alaba - Rudiger - Militao
Courtois
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Kom så generationsskifte på midtbane.
Kom så med en 9’er.
Kom så med en højreback. (Fran Garcia er jo allerede på plads ift. venstrebacken)
Kom så med en ny moderne træner.
Der er absolut ingen chance for at vi ser noget revolutionerende til sommer, med fladpanden Perez som præsident. Vi henter måske Bellingham, så er vinduet lukket. Det skulle ikke undre mig at Zidane bliver hentet ind som den store frelser, Perez smiler kvalmt til pressemødet, og så er vi lige vidt.Cristiano7 post=162346 skrev: Det bliver spændende at se om ledelsen reagerer efter aftenens kamp og laver nogle fornuftige handlinger i forhold til næste sæson.
Kom så med en 9’er.
Kom så med en højreback. (Fran Garcia er jo allerede på plads ift. venstrebacken)
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvis vi tabte med kun 2-0 i aften, så ville jeg også ikke tro på forandringer. Men efter en ynkelig præsentation samt pinligt nederlag på 4-0 i aften - så tror jeg på forandringer. Ellers er de nogle kæmpe idioter i ledelsen…Lukita post=162353 skrev:
Der er absolut ingen chance for at vi ser noget revolutionerende til sommer, med fladpanden Perez som præsident. Vi henter måske Bellingham, så er vinduet lukket. Det skulle ikke undre mig at Zidane bliver hentet ind som den store frelser, Perez smiler kvalmt til pressemødet, og så er vi lige vidt.Cristiano7 post=162346 skrev: Det bliver spændende at se om ledelsen reagerer efter aftenens kamp og laver nogle fornuftige handlinger i forhold til næste sæson.
Kom så med en 9’er.