Den store transfer-tråd

2 uger 3 dage siden #2257 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=162355 skrev:

Lukita post=162353 skrev:

Cristiano7 post=162346 skrev: Det bliver spændende at se om ledelsen reagerer efter aftenens kamp og laver nogle fornuftige handlinger i forhold til næste sæson.

Kom så generationsskifte på midtbane.
Kom så med en 9’er.
Kom så med en højreback. (Fran Garcia er jo allerede på plads ift. venstrebacken)
Kom så med en ny moderne træner.

​Der er absolut ingen chance for at vi ser noget revolutionerende til sommer, med fladpanden Perez som præsident. Vi henter måske Bellingham, så er vinduet lukket. Det skulle ikke undre mig at Zidane bliver hentet ind som den store frelser, Perez smiler kvalmt til pressemødet, og så er vi lige vidt.

Hvis vi tabte med kun 2-0 i aften, så ville jeg også ikke tro på forandringer. Men efter en ynkelig præsentation samt pinligt nederlag på 4-0 i aften - så tror jeg på forandringer. Ellers er de nogle kæmpe idioter i ledelsen…

​De er beviseligt nogle kæmpe idioter i ledelsen, de har negligeret at forstærke højre back og højre kant i så lang tid at vi ikke har haft nogen højreside i fem sæsoner, vi er stuck med to af de dårligste backs i La Liga i Carvajal og Lucas, og alle rygter siger at vi ikke bliver forstærket der. Siden Bale præsterede bare nogenlunde har vi intet kontinuerligt haft på højre kant heller, kun sporadiske gode præstationer fra forskellige spillere, der alle er bedre på andre positioner.

Angrebet gider jeg næsten ikke tale om, bare tanken om at Benzema endnu en sæson skal være vores førsteangriber uden noget der minder om konkurrence (for der bliver ikke hentet noget til positionen, trust me), er nok til at ødelægge mit humør hver gang jeg tænker på det.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 dage siden #2258 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Ved godt at den er lidt upopulær... Men kunne det ikke. Ære en ide at gå efter Klopp som træner? Han har et godt forhold til sine spillere og formår at få dem til at kæmpe presse og løbe + spille offensivt 

Og ham virker også lidt udmattet i Liverpool efter så mange år 
Sidste redigering: 2 uger 3 dage siden ved mohbar.

2 uger 3 dage siden #2259 af Fondo_Sur
Er ret sikker på at Ancelotti bliver. Og for at være ærlig har jeg det fint med det. Han er helt central i klubben og vigtig for truppen. Man kan ikke bare smide sådan en person ud af klubben som i de gamle dage. Han må forbedre holdet også er nok også muligt at vinde alle de store trofæer igen. I hvad må der må være hans, Kroos’, Modrics og Benzemas sidste sæson. Så må vi få City på Bernabeu i returen næste år. Btw, Forza Inter!!

2 uger 3 dage siden #2260 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Vi har været ofre for vores egen succes. Nu kan vi forhåbentlig få mere fornyelse af truppen og se mod fremtiden og dermed også reducere spilletiden til den gamle garde i Modric, Kroos, Carvajal og Benzema. De har fortsat alle noget at byde på, men de er er godt stykke fra fordums styrke og nu kan vi ikke længere forsvare dette faktum med, at de var heldige at vinde sidste år. Tak for sejrene legender, men nu må vi igang med at bygge et nyt storhold!
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, SeQueda

2 uger 3 dage siden #2261 af Cristiano7

Fondo_Sur post=162365 skrev: Er ret sikker på at Ancelotti bliver. Og for at være ærlig har jeg det fint med det. Han er helt central i klubben og vigtig for truppen. Man kan ikke bare smide sådan en person ud af klubben som i de gamle dage. Han må forbedre holdet også er nok også muligt at vinde alle de store trofæer igen. I hvad må der må være hans, Kroos’, Modrics og Benzemas sidste sæson. Så må vi få City på Bernabeu i returen næste år. Btw, Forza Inter!!

​Hvis Ancelotti bliver - så skal vi ikke forvente forandringer i startopstillingen næste sæson udover måske Bellingham hvis han kommer. Tror ikke han tør at give mindre spilleminutter til fx Modric, Kroos og Benzema… 

Hvis en anden træner kommer - så tror jeg på forandringer. 

Så måske bliver det først i sæsonen 24/25, vi ser forandringer. 

2 uger 3 dage siden #2262 af El Siete
​Gad vide hvilke spillere vi bliver kædet intenst sammen med den kommende uge, for at derefter at få at vide at vi kun køber Bellingham og at ledelsen stoler på truppen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 3 dage siden #2263 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Skrækscenariet er at man præsenterer Bellingham her en af de nærmeste dage, og følger op på euforien ved et godt køb ved at lukke vinduet. Men det er nok samtidig det mest sandsynlige scenarie desværre. Vi bliver formentlig spist af med endnu en undskyldning om olie- og statsejede klubber, for at holde drømmen om Super League i live.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 3 dage siden #2264 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Første prioriteten må og skal være at hente en 9'er. Derefter en højre back. Det umuligt at ledelsen ikke kan se det - vi kan ikke klare os med Benzema. Bellingham er en luksus-signing som ikke forstærker os særligt meget, synes jeg.

2 uger 3 dage siden #2265 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=162381 skrev: ​Første prioriteten må og skal være at hente en 9'er. Derefter en højre back. Det umuligt at ledelsen ikke kan se det - vi kan ikke klare os med Benzema. Bellingham er en luksus-signing som ikke forstærker os særligt meget, synes jeg.

​En rigtig god 9'er vil koste kassen, så jeg tror højest det bliver en backup, hvis det bliver noget.

En højreback tror jeg heller ikke på, da vi ikke kan få afsat hverken Dani eller Lucas.

Såå desværre :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 uger 2 dage siden #2266 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=162383 skrev:

Kiwes post=162381 skrev: ​Første prioriteten må og skal være at hente en 9'er. Derefter en højre back. Det umuligt at ledelsen ikke kan se det - vi kan ikke klare os med Benzema. Bellingham er en luksus-signing som ikke forstærker os særligt meget, synes jeg.

​En rigtig god 9'er vil koste kassen, så jeg tror højest det bliver en backup, hvis det bliver noget.

En højreback tror jeg heller ikke på, da vi ikke kan få afsat hverken Dani eller Lucas.

Såå desværre :/

​Hvis det du beskriver bliver virkelighed, så tør jeg godt sige at næste sæson bliver præcis den samme som denne. Uden en angriber fra øverste hylde er vi fucked. Vi kan ikke gå igennem en helt sæson kun med Benzema.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Kiwes.

2 uger 2 dage siden #2267 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Forvent ikke de store forandringer denne sommer. Oversat fra Marca:

"In the white club, they believe that if what has been done so far was worthwhile, changing the helm of the Madrid ship serves no purpose. Carlo Ancelotti will continue to lead the team, or at least that is the idea that remains after the defeat against Manchester City. The defeat hurts a lot, but it is true that it comes in the semifinals, and up until the match played at the Etihad, the team's image in the European elite has been more than remarkable. "You can't always win," the executives repeated at the end of the match, with a self-conviction that the solution does not lie in rash measures and painful decisions."

​​​​​​Selvfølgelig skal man ikke handle overilet, men det virker slet ikke til at de fatter, at det her er kulminationen på manglende investeringer over en længere periode. Det er ikke bare en "one off" at vi bliver totalt udstillet mod City og er 14 point efter et svagt Barca hold i ligaen.  De mangler selverkendelse. 

​​​​

2 uger 2 dage siden #2268 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis klubben fattes penge, burde den så ikke have brugt Endrick pengene anderledes? Hvis man har 60 millioner euro til at bruge på en teenager, burde man ikke mangle. Gonçalo Ramos er vurderet til 40 millioner euro (han koster mere, I know), men han er ung, spændende og med massere af potentiale. Hent ham som ny 9 og håb på at City kunne fristes til at lade Kyle Walker gå. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum
Annonce