Den store transfer-tråd
............................Courtois...............................
..........Militao........ Alaba.........Rudiger........
Valverde. Camavinga. Bellingham. Fran Garcia.
Rodrygo.............Asensio................Vinicius
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det vil være sommerens største joke.Ramos4 post=162410 skrev: Haha, der snakkes nu om at backup til Benzema kan blive...Joselu!
33 og farlig som ind i helvede! :D
Som om det er bare så forbudt at købe en angriber der kan udfordre Benzema for hans ego’s skyld.
Og ledelsen tænker at måske den bedste backup løsning er jo purunge Endrick som kommer i 2024…
Suk. Håber Joselu ikke bliver til noget.
Jeg mener man oprigtigt bør forsøge med Valverde på HB, nu når hakimi ikke er en mulighed - Valverde har vigtigste egenskaber for en god back : hurtig, meget arbejdsom, og kæmpe motor.Ramos4 post=162409 skrev: Fran Garcia og Vinicius kan blive en spændende venstrekant.
Men hvis Rodrygo skal have en chance på den anden side, så må og skal vi finde en back der kan komme bare lidt i overlap på højresiden også.
Midtbanen er sikret i mange år frem. Det kræver bare vi får en træner, der tør bruge dem.
Han vil kunne komme med en masse overlap.
El Siete post=162415 skrev: Ja, men med Rodrygo, Asensio og Valverde derude, så kommer det aldrig til at ske. Desværre.
Asensio skal til Aston Villa og tjene penge, Valverde er midtbanespiller, Rodrygo skal være back up for Benz. En opgave han sagtens kan udfylde. Silva er vores manglende brik i angrebet. Han skal hentes til sommer sammen med Billingham.
I tilfældet af at Asensio smutter, så ja, så giver det måske mening. Men selv der kunne klubben vurdere at vi med Bellingham har syv midtbanespillere, hvorfor det giver mening fortsat at bruge Valverde til højre sammen med Rodrygo. Jeg siger ikke det er en dum ide, blot at det måske fra klubbens side ikke er logisk at smide 70-80M for en rigtig god spiller, men ikke ligefrem en position vi desperat mangler opgraderet.Real HWL post=162423 skrev:
El Siete post=162415 skrev: Ja, men med Rodrygo, Asensio og Valverde derude, så kommer det aldrig til at ske. Desværre.
Asensio skal til Aston Villa og tjene penge, Valverde er midtbanespiller, Rodrygo skal være back up for Benz. En opgave han sagtens kan udfylde. Silva er vores manglende brik i angrebet. Han skal hentes til sommer sammen med Billingham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det eneste der kan få ham at ændre sin mening eller lytte på tilbud er om klubben tydeligt siger at de ikke regner med ham længere.
Ved ikke hvilke febervildelser Hazard har om han selv tror klubben regner med ham, at han skal være andet end end backup for Vini.
Ved ikke med jer, men jeg har det fing med Rodrigo og en Kastilla spiller som backup på den kant.
OM, HVIS og så videre dette er sandt skal jeg have nummeret til Perez's dealer, for han må være godt stenet om han ikke sætter foden ned.
Det kan umuligt være sundt for nogen i klubben at se Hazard lalle rundt som den med marginal højeste løn i klubben.
Vil lige påpege at Hazard ikke gør noget galt her, han er jo under kontrakt.
Vlahovic skulle være til salg, vist grundet Juves økonomiske situation, men de vil nok gerne have de 80M de gav for ham tilbage. Han er spændende og en langtidsløsning.
Ramos er god, men er måske lidt en lottokupon for 70-90M.
Kane har kontraktudløb i '24 så han kunne være lidt billigere, samt Tottenham kunne (måske) være villige til at lade ham smutte efter mange års tro tjeneste.
Kane passer ret godt i profilen i at være en type a la Benzema, han er super erfaren, og ligger stabilt omkring 30 mål år efter år. Ja,han bliver 30 til sommer, men vi ved jo godt det ikke er en hindring længere. Han kan spille 3-4 år i klubben, lade Endrick og (måske) Alvaro blive integreret på holdet og drage erfaring imens. Min eneste anke er det kulturelle, vil han her kunne passe ind? Vi skal bare have Modric, Kroos, Rudiger, Alaba osv til at mandsopdække ham og få ham integreret.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kane er fremragende, men 30 år og fra England. Kan han tilpasse sig den spanske kultur?
Vlahovic´ agent har bekræftet at der er bud fra Bayern, Chelsea og Atletico. Derfor vil prisen nok blive presset op på noget ala det, Juventus gav for ham i sin tid. Jeg tror sagtens at han vil kunne inkorporeres og blive farlig for os, men som ovennævnt er han er markant anderledes type end Benzema, hvorfor det vil kræve taktisk tilpasning, og måske også tage noget fra Vinis og Rodrygos spil, da Vlahovic næppe kan indgå i samme vævre spil med dem som Benz. Her har jeg tidligere peget på Lauturo som en mere 1:1 erstatning (velvidende at vi selvfølgelig ikke finder det, da Benz er ganske unik).
Ramos har jeg ikke set nok af til virkelig at kunne kommentere på, men jeg er sikker på at prisen ikke er langt under de andre emner.
Carlo: "Ferland Mendy
"Obviously I want him to stay next season. Last season he showed defensive solidity at a high level and now, that he is recovered, he will be important again. Because he is. He has recovered well from injuries""
Hans syn på denne sæson: "We are already talking about the future, but it is not yet the moment. The Manchester game was very bad and we are hurt. Until then, it was a very good season. And the previous one, unforgettable"."
Jeg hæfter mig især ved "very good season "... Ved ikke hvad man skal sige til det andet end:
Forvent mere af det samme i næste sæson.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Åh nej, Ancelotti.Bismo post=162434 skrev: Mendy fortsætter nok i næste sæson. Nok endda som starter.
Carlo: "Ferland Mendy
"Obviously I want him to stay next season. Last season he showed defensive solidity at a high level and now, that he is recovered, he will be important again. Because he is. He has recovered well from injuries""
Hans syn på denne sæson: "We are already talking about the future, but it is not yet the moment. The Manchester game was very bad and we are hurt. Until then, it was a very good season. And the previous one, unforgettable"."
Jeg hæfter mig især ved "very good season "... Ved ikke hvad man skal sige til det andet end:
Forvent mere af det samme i næste sæson.
Manden som også mener at vi sagtens kan vinde Champions League næste år med samme trup som iår.
Samtlige af vores rivaler kommer til at forstærke massivt igen igen, inklusiv City. Afstanden til toppen kommer kun til at øges med tiden, hvis vi ikke ændrer kurs nu.
Det er også lidt underligt at alle snakker om CL og ikke la Liga, hvor vi er 14 point efter et historisk ringe Barca, som deres økonomiske problemer til trods, fremstår mere fornyet og dynamisk end Real. Hvem f havde troet det i starten af denne sæson?
Det her har været en horribel sæson med få lyspunkter, uanset den propaganda vi får fra Carlo m.fl.