Den store transfer-tråd

2 uger 19 timer siden #2293 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=162417 skrev: Hvis vi antager at Fran Garcia og Bellingham bliver vores eneste signings til den nye sæson, så er følgende 3-4-3 opstilling vel vores bedste på et generationskifte

............................Courtois...............................

..........Militao........ Alaba.........Rudiger........

Valverde. Camavinga. Bellingham. Fran Garcia.

Rodrygo.............Asensio................Vinicius

Det ville være et rigtig godt bud i det hele taget, med Alaba der skubber op som defensiv midtbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 19 timer siden #2294 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=162436 skrev: Ledelsen har mindst lige så meget ansvar for det her som Ancelotti. Forventer at kunne konkurrere mod City med en trup bestående af aldrende spillere og massive mangler i flere nøglepositioner. 

Samtlige af vores rivaler kommer til at forstærke massivt igen igen, inklusiv City. Afstanden til toppen kommer kun til at øges med tiden, hvis vi ikke ændrer kurs nu. 

Det er også lidt underligt at alle snakker om CL og ikke la Liga, hvor vi er 14 point efter et historisk ringe Barca, som deres økonomiske problemer til trods, fremstår mere fornyet og dynamisk end Real. Hvem f havde troet det i starten af denne sæson? 

Det her har været en horribel sæson med få lyspunkter, uanset den propaganda vi får fra Carlo m.fl. 

​Men hvad skulle Carlo omvendt sige ? Han er jo nødsaget til at sige som han gør.

2 uger 19 timer siden #2295 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=162438 skrev:

Bismo post=162436 skrev: Ledelsen har mindst lige så meget ansvar for det her som Ancelotti. Forventer at kunne konkurrere mod City med en trup bestående af aldrende spillere og massive mangler i flere nøglepositioner. 

Samtlige af vores rivaler kommer til at forstærke massivt igen igen, inklusiv City. Afstanden til toppen kommer kun til at øges med tiden, hvis vi ikke ændrer kurs nu. 

Det er også lidt underligt at alle snakker om CL og ikke la Liga, hvor vi er 14 point efter et historisk ringe Barca, som deres økonomiske problemer til trods, fremstår mere fornyet og dynamisk end Real. Hvem f havde troet det i starten af denne sæson? 

Det her har været en horribel sæson med få lyspunkter, uanset den propaganda vi får fra Carlo m.fl. 

​Men hvad skulle Carlo omvendt sige ? Han er jo nødsaget til at sige som han gør.

​Lidt selv-refleksion mht hvad man kunne gøre anderledes måske? Sæsonen har sgu da ikke været "very good" på nogen måde, det kan alle da se. Hans udtalelser efter kampen har været mildest talt skuffende og indikerer kun, at der ikke bliver rettet kurs i næste sæson. 

Selv en klassiker som "det har været en sæson med mange op- og nedture. Vi vil give vores bedste i de næste bare kampe og så ser vi ellers frem mod næste sæson" havde været mere respektabelt. 

​​​​​
Sidste redigering: 2 uger 19 timer siden ved Bismo.

2 uger 19 timer siden #2296 af El Siete
​@Lars1991
Benzema havde jo sin bedste sæson som 34-årig og vandt Balon dOr, så synes ikke vi behøver at bekymre os om en 30-årig Kane. 

@NadaMas
Kane vil selvfølgelig til udlandet fordi det er Real Madrid. Klubben vil alle dage være en kæmpe drøm for rigtig mange spillere. Men ok, United (hvis det var dem du tænkte på) er jo også en stor klub så det kunne være et godt bud, selvom jeg tvivler på hvor mange trofæer de vinder de næste par år. Jeg tror dog du har en pointe i at Tottenham hellere vil sælge billigere til os.

Der er rigtig mange spændende angribere, som Ramos, Vlahovic, Kolo Muani, Osimhen, osv, men de bliver alle rigtig, rigtig dyre, uden en garanti for succes. Vi kan heller ikke satse på at Mbappe eller Haaland er tilgængelig indenfor et par år. Så enten henter vi en ung talentfuld angriber, til rimelige penge - selvom jeg ikke synes det giver mening når vi har Alvaro og Endrick - eller en erfaren en af slagsen. Og her tænker jeg, f.eks, Kane udfylder kriterierne ved at være verdensklasse, passer på profilen til en angriber i Madrid, der, som Benzema, trækker ned i banen modtager og fordeler bolden, er relativt billig, og kan købe os et par år mere til at en langtidsløsning byder sig til i markedet. 

Jeg siger ikke det er perfekt, men det er sgu mere sexet end Joselu f.eks. Et andet bud kunne være Firmino. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 18 timer siden #2297 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=162441 skrev: ​@Lars1991
Benzema havde jo sin bedste sæson som 34-årig og vandt Balon dOr, så synes ikke vi behøver at bekymre os om en 30-årig Kane. 

@NadaMas
Kane vil selvfølgelig til udlandet fordi det er Real Madrid. Klubben vil alle dage være en kæmpe drøm for rigtig mange spillere. Men ok, United (hvis det var dem du tænkte på) er jo også en stor klub så det kunne være et godt bud, selvom jeg tvivler på hvor mange trofæer de vinder de næste par år. Jeg tror dog du har en pointe i at Tottenham hellere vil sælge billigere til os.

Der er rigtig mange spændende angribere, som Ramos, Vlahovic, Kolo Muani, Osimhen, osv, men de bliver alle rigtig, rigtig dyre, uden en garanti for succes. Vi kan heller ikke satse på at Mbappe eller Haaland er tilgængelig indenfor et par år. Så enten henter vi en ung talentfuld angriber, til rimelige penge - selvom jeg ikke synes det giver mening når vi har Alvaro og Endrick - eller en erfaren en af slagsen. Og her tænker jeg, f.eks, Kane udfylder kriterierne ved at være verdensklasse, passer på profilen til en angriber i Madrid, der, som Benzema, trækker ned i banen modtager og fordeler bolden, er relativt billig, og kan købe os et par år mere til at en langtidsløsning byder sig til i markedet. 

Jeg siger ikke det er perfekt, men det er sgu mere sexet end Joselu f.eks. Et andet bud kunne være Firmino. 

​….Eller man nupper en gratis Marcus Thuram så man som minimum har en bedre reserve angriber end Alvaro næste season uden at bruge de store penge og så ser man lige tiden an ifht Haaland 2024…

Donde está la biblioteca?

2 uger 18 timer siden #2298 af Cristiano7

DeLaRed post=162442 skrev:

El Siete post=162441 skrev: ​@Lars1991

@NadaMas

​….Eller man nupper en gratis Marcus Thuram så man som minimum har en bedre reserve angriber end Alvaro næste season uden at bruge de store penge og så ser man lige tiden an ifht Haaland 2024…

​Ja tak til gratis Marcus Thuram eller gratis Roberto Firmino.

Et kæmpe nej tak til Harry Kane. Han smutter nok til United. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

2 uger 18 timer siden #2299 af Fondo_Sur
Hvorfor ikke bare hente Julian Alvarez? Det bliver ikke meget bedre.

2 uger 18 timer siden #2300 af Cristiano7
Alvarez ville være lækkert.

Tror bare ikke ledelsen vil bruge en del penge på angrebet her i sommeren. Gratis eller billige løsning eller Castilla spillere…

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 1 time siden #2301 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Lowcost løsningerne kommer her på en angriber.
Joselu Getafe
Alvaro Rodriguez egen talent fra Castilla
Gonzalo Garcia Juvenil A talent og meget afgørende for Arbeloas tropper. 43 kampe 35 mål 5 assist.

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

1 uge 6 dage siden #2302 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Seneste rygter:

Milan vil beholde Brahim. €30m nævnes.
Real vil sælge Mendy, hvis det rigtige bud kommer.
Real vil hente en venstreback mere udover Fran Garcia.
Real vil køre videre med Carvajal og Lucas indtil deres kontrakter udløber.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 uge 6 dage siden #2303 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Til dem der stadig ikke helt forstaar hvor god Bellingham er...

Om 30min kan Dortmund med en sejr mod Augsburg spille sig paa 1. pladsen i Bundesligaen (hvis det altsaa bliver en sejr).

Bellingham er den mest brugte spiller i Dortmund truppen, med 3.557 minutter (alle turneringer), som central midtbane spiller er han ogsaa holdets topscorer med 14 maal (alle turneringer) og han er nummer 4 paa assist listen for Dortmund (alle turneringer).

Vi snakker altsaa om en 19 aarig der potentielt leder Dortmund til deres foerste tyske mesterskab i over 10 aar, aaret efter de har mistet den stoerste profil i tysk fodbold (Haaland).

Det er en kaempe gevinst for os, hvis han ender i Real!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Ramos4

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 6 dage siden #2304 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Dortmund sløser deres chancer væk

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

Leveret af Kunena Forum
Annonce