Den store transfer-tråd
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det betyder nok også, at der er en større chance for, at Brahim Díaz formentlig vender retur, med mindre AC Milan køber ham fri. Under alle omstændigheder, skal der hentes en ny højrekant/offensivspiller.
Hvad angår Alphonso Davies, så har Fabrizio Romano udtalt, at der stadig er forhandlinger i gang mellem ham og Bayern, om en ny kontrakt. Han bekræfter dog også, at Real Madrid er interesserede og følger spilleren tæt. Han kunne være en stærk signing. Ham og Fran Garcia til venstrebacken ville være fantastisk.
Bellingham til Real rykker som flere nævner tættere på. €100 mio. plus add-ons. Forhandlingerne er i den sidste fase. Så måske vi alligevel får en offentliggørelse kort efter Bundesligaen har fundet sin vinder. Forhåbentlig forlader han BVB med et tysk mesterskab i bagagen.
28 ligamål for Tottenham. Han er nok klar på idéen om endelig at vinde nogle trofæer. Med alle de unge spillere ville det være meget godt med en erfaren spiller. Man har vel lov at drømme, men når man er Real Madrid kan man gøre drømmene til virkelighed.
Edit: derudover må man minde sig selv om, at det er højsæson for rygter i sportsmedier.
Den oplagte
Bernardo Silva
Den billige
Brahim Diaz eller Samuel Chukwueze
Den realistiske
Rodrygo og Valverde
Vi bruger pengene på en mere etableret angriber (Kane el.lign) og lader Valverde figurere mere til højre, i og med vi har en pakket midtbane til næste sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Selvom jeg er sikker på, at Kane flytter fra Tottenham, så forbliver det desværre i England. Hans fokus er, at slå Alan Shearers rekord.
Man Utd er nok det bedste bud.
Drømmen til næste år:
Courtios
Reece James-Militao-Alaba-Davies
Tchouaméni
Bellingham-Modric (Valverde, Kroos og Camavinga som backup)
Bernado Silva-Kane-Vini
Altså 5 nye spillere i startopstillingen i forhold til denne sæson, hvilket der i høj grad er brug for hvis vi skal konkurrere mod de bedste i verden.
Benzema fylder snart 36 år, han skal acceptere en sekundær rolle selvom han er en legende, ligesom jeg håber at spillere som Bellingham, Camavinga og Valverde kan overtage Modric’ rolle.
Og hvis vi glipper Kane, så håber jeg på transferfri Mbappe i år 2024 :-)
Tror desværre at vi skal nedjustere vores forventninger, gutter
Det bliver et år mere med Benz og en ny Mariano type, som bare optager plads på bænken.
Bellingham bliver det eneste store køb. Vi henter nok Brahim til at erstatte Asensio.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bismo post=162713 skrev: Når Ancelotti går ud og nævner navne som Joselu, Morata og Aspas, så tror jeg desværre at vi må skyde en hvid pil efter Kane eller en angriber af hans kaliber.
Tror desværre at vi skal nedjustere vores forventninger, gutter
Det bliver et år mere med Benz og en ny Mariano type, som bare optager plads på bænken.
Bellingham bliver det eneste store køb. Vi henter nok Brahim til at erstatte Asensio.
Spot on. Og vi henter heller ikke Alphonso Davies denne sommer.
Der bliver ingen stor revolution denne sommer. Næste sæson skal vi vinde på Real Madrid-ånden igen og det kommer desværre til at fejle.
Sommeren 2024 bliver til gengæld sjov. Vi har mulighed for at forstærke holdet gevaldigt for meget få penge. Endrick er allerede betalt for. Haaland er billig i forhold til hans kvalitet. Hvis han kan overtales nu hvor vi ikke længere har en Benzema, som var hans argument for at vælge Real Madrid fra så bliver han vores store, dyre Bellingham-lignende indkøb i sommeren 2024. Mbappe kan signes billigt fordi hans kontrakt er løbet ud og han skal have en relativt stor sign-on fee. Og Alphonso Davies er til at forhandle om hvis Bayern ikke lykkes med at overtale ham til at forlænge. Og så står vi med problemet på højre back, hvor jeg forventer Carvajal og Lukas får lov til at løbe deres kontrakter ud.
Alaba y nada más
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Madridista desde 1989
Criticar es muy facil