Den store transfer-tråd

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 1 dag siden #2330 af Madridista02
Asensio smutter. Den kan vise sig at blive rigtig dyr for os... medmindre vi får en habil erstatning ind, så kommer vi virkelig til at mangle Asensios mål..

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #2331 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
​Er ikke ked af, at Asensio forlader klubben. Fair nok, hvis de ikke kan blive enige, og han gerne vil videre. Nuvel, han har gjort det fint i sin tid i klubben, og scoret nogle vigtige mål, men jeg synes ikke han har løftet sig helt op på et ekstraordinært niveau. Har lidt samme følelse omkring ham, som jeg havde med Isco. Der manglede lige det sidste.

Det betyder nok også, at der er en større chance for, at Brahim Díaz formentlig vender retur, med mindre AC Milan køber ham fri. Under alle omstændigheder, skal der hentes en ny højrekant/offensivspiller.

Hvad angår Alphonso Davies, så har Fabrizio Romano udtalt, at der stadig er forhandlinger i gang mellem ham og Bayern, om en ny kontrakt. Han bekræfter dog også, at Real Madrid er interesserede og følger spilleren tæt. Han kunne være en stærk signing. Ham og Fran Garcia til venstrebacken ville være fantastisk.

Bellingham til Real rykker som flere nævner tættere på. €100 mio. plus add-ons. Forhandlingerne er i den sidste fase. Så måske vi alligevel får en offentliggørelse kort efter Bundesligaen har fundet sin vinder. Forhåbentlig forlader han BVB med et tysk mesterskab i bagagen.
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 uge 1 dag siden #2332 af Fondo_Sur
Rygtet om Kane er vildt nok. Han er altså en klassespiller, der er fem og et halvt år yngre end Benzema.

28 ligamål for Tottenham. Han er nok klar på idéen om endelig at vinde nogle trofæer. Med alle de unge spillere ville det være meget godt med en erfaren spiller. Man har vel lov at drømme, men når man er Real Madrid kan man gøre drømmene til virkelighed.

Edit: derudover må man minde sig selv om, at det er højsæson for rygter i sportsmedier.
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Fondo_Sur.

1 uge 1 dag siden #2333 af El Siete
Højrekanten.

​Den oplagte
Bernardo Silva

Den billige
Brahim Diaz eller Samuel Chukwueze

Den realistiske
Rodrygo og Valverde
Vi bruger pengene på en mere etableret angriber (Kane el.lign) og lader Valverde figurere mere til højre, i og med vi har en pakket midtbane til næste sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 1 dag siden #2334 af Raul7-2880
Kane er helt klart et glimrende køb. Vi får kvalitet og mål fra dag ét.
Selvom jeg er sikker på, at Kane flytter fra Tottenham, så forbliver det desværre i England. Hans fokus er, at slå Alan Shearers rekord. 
Man Utd er nok det bedste bud. 

Drømmen til næste år: 
Courtios
Reece James-Militao-Alaba-Davies
Tchouaméni
​Bellingham-Modric (Valverde, Kroos og Camavinga som backup) 
Bernado Silva-Kane-Vini 

Altså 5 nye spillere i startopstillingen i forhold til denne sæson, hvilket der i høj grad er brug for hvis vi skal konkurrere mod de bedste i verden.
Benzema fylder snart 36 år, han skal acceptere en sekundær rolle selvom han er en legende, ligesom jeg håber at spillere som Bellingham, Camavinga og Valverde kan overtage Modric’ rolle.

Og hvis vi glipper Kane, så håber jeg på transferfri Mbappe i år 2024 :-)
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Raul7-2880.

1 uge 23 timer siden #2335 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Kanes tårnhøje niveau og alder giver bare god mening. Vi kan få en af verdens bedste angribere og en potentiel topscorer i både ligaen og Europa i en periode, hvor vi også venter på, at Endrick kommer til klubben og derefter skal vokse sig stor nok til at kunne overtage pladsen. Kane skal vælge om han vil være en one club player, vinde trofæer eller gå efter den der PL-rekord. I United kan han givetvis både få store trofæer og rekorden, men hvis han tager til Real Madrid, så tror jeg også, at chancen for både store trofæer og især Champions League øges markant. Og så er han heldigvis ikke kun en boksspiller. Han kan også komme ned og sætte andre spillere op. Han vil være det perfekte køb. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 uge 22 timer siden #2336 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Når Ancelotti går ud og nævner navne som Joselu, Morata og Aspas, så tror jeg desværre at vi må skyde en hvid pil efter Kane eller en angriber af hans kaliber.

Tror desværre at vi skal nedjustere vores forventninger, gutter

Det bliver et år mere med Benz og en ny Mariano type, som bare optager plads på bænken. 

Bellingham bliver det eneste store køb. Vi henter nok Brahim til at erstatte Asensio. 
Sidste redigering: 1 uge 22 timer siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Lukita, Ramos4

1 uge 18 timer siden #2337 af The European Super League

Bismo post=162713 skrev: Når Ancelotti går ud og nævner navne som Joselu, Morata og Aspas, så tror jeg desværre at vi må skyde en hvid pil efter Kane eller en angriber af hans kaliber.

Tror desværre at vi skal nedjustere vores forventninger, gutter

Det bliver et år mere med Benz og en ny Mariano type, som bare optager plads på bænken. 

Bellingham bliver det eneste store køb. Vi henter nok Brahim til at erstatte Asensio. 

Spot on. Og vi henter heller ikke Alphonso Davies denne sommer.

Der bliver ingen stor revolution denne sommer. Næste sæson skal vi vinde på Real Madrid-ånden igen og det kommer desværre til at fejle.

Sommeren 2024 bliver til gengæld sjov. Vi har mulighed for at forstærke holdet gevaldigt for meget få penge. Endrick er allerede betalt for. Haaland er billig i forhold til hans kvalitet. Hvis han kan overtales nu hvor vi ikke længere har en Benzema, som var hans argument for at vælge Real Madrid fra så bliver han vores store, dyre Bellingham-lignende indkøb i sommeren 2024. Mbappe kan signes billigt fordi hans kontrakt er løbet ud og han skal have en relativt stor sign-on fee. Og Alphonso Davies er til at forhandle om hvis Bayern ikke lykkes med at overtale ham til at forlænge. Og så står vi med problemet på højre back, hvor jeg forventer Carvajal og Lukas får lov til at løbe deres kontrakter ud.

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 uge 17 timer siden #2338 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Tænker at Haaland tager mere end 2 år i City. Det virker som meget kort tid. Så skal det være fordi de allerede vinder hele lortet nu og Pep skrider. Men tvivler stadig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 5 timer siden #2339 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Nico Paz is the man

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

6 dage 23 timer siden #2340 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Seneste nyt fra Fabrizio er at Roberto Firmino seriøst bliver overvejet som en mulighed hos RMD. Tjo....det kunne måske være en ok løsning i det korte.

Leveret af Kunena Forum
Annonce