Den store transfer-tråd

1 måned 3 uger siden #265 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Darwin Núñez, Antony eller Florian Wirtz (korsbåndsskade til trods), kunne være nogle af de unge løsninger. Ellers har Salah jo stadigvæk ikke forlænget i Liverpool, ligesom at Lewandowski også kraftigt rygtes væk fra Bayern, hvis man skulle kigge efter nogle af de lidt mere etablerede (og i min verden usexede) løsninger. Serge Gnabry har jo også været nævnt.

Det er klart at ingen af de spillere er på det niveau som Mbappe er på, men hvis han hellere vil være en stor fisk i en lille sø, så er der jo ikke så meget at stille op kan man sige.

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #266 af Real HWL
​Ifølge Fabrizo er Mbappes mor heldigvis ude og afvise de rygter. Men det der bekymre mig om Mbappe, det er at ifølge Fabrizo så tilbyder psg en 2 årig forlængelse med en kæmpe sign on free. Jeg tror han er i tvivl fordi hans familie presser ham lidt til at forlænge med psg. Så mit gæt er at han takker ja til 2 år mere i PSG. 
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Real HWL.

1 måned 3 uger siden #267 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis nogle kan huske pressekrigen mellem Real og Barcelona ift Neymar. Så er det jo nøjagtig samme ting der foregår nu.

Og sådan har det jo været hele året. Folk bliver ved med at falde med begge ben i.

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 måned 3 uger siden #268 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=149465 skrev: ​Ifølge Fabrizo er Mbappes mor heldigvis ude og afvise de rygter. Men det der bekymre mig om Mbappe, det er at ifølge Fabrizo så tilbyder psg en 2 årig forlængelse med en kæmpe sign on free. Jeg tror han er i tvivl fordi hans familie presser ham lidt til at forlænge med psg. Så mit gæt er at han takker ja til 2 år mere i PSG. 

​Jeg tror også Mbappe føler hans legacy i PSG er lidt uafsluttet. De fik aldrig et CL-trofæ sammen. Han er vist kun et par sæsoner fra at være all-time topscorer etc.

Alle regnede med PSG som et godt CL-bud denne sæson. Havde de vundet, havde Mbappe sikkert følt at det var job done og han ville skifte til Madrid uden at blinke.

Men nu ser vi. Tror stadig han vælger rigtigt til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

1 måned 3 uger siden #269 af The European Super League
​Hvis Kylian Mbappé havde vundet Champions League med Paris SG, så ville han ikke have en god grund til at skifte væk.

Nu er han en stor haj i en lille andedam. Han har brug for at blive sluppet løs i det store, voldsomme, ustyrlige hvide hav.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 måned 3 uger siden #270 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=149468 skrev: ​Hvis Kylian Mbappé havde vundet Champions League med Paris SG, så ville han ikke have en god grund til at skifte væk.

Nu er han en stor haj i en lille andedam. Han har brug for at blive sluppet løs i det store, voldsomme, ustyrlige hvide hav.

​En CL titel ville ikke ændre på, at han ville være en stor fisk i en farmers league. Men han ville føle han havde udrettet hvad han ville i PSG. Pt. kommer han ikke til at gå væsentligt over i deres historiebøger.

Måske han er bedøvende ligeglad. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 3 uger siden #271 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=149466 skrev: Hvis nogle kan huske pressekrigen mellem Real og Barcelona ift Neymar. Så er det jo nøjagtig samme ting der foregår nu.

​Se queda, det husker vi alle. 

Jeg tror også mest af alt på , at det er pressespin. Mbappe er i hvidt til næste sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 måned 3 uger siden #272 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis Mbappe vælger Real Madrid, så gør han det at de helt rigtige grunde og understreger at det er det sportslige der vægter - perfekt match. Vælger han PSG så viser det samtidig at hans ambitionsniveau er useriøst og så er det ærgerligt at vi har brugt så meget tid på ham, men så er det måske i virkeligheden fint at han bliver væk. Udover penge kommer PSG på ingen måde tæt på at kunne tilbyde ham det samme som Real Madrid kan (personlige såvel som klub-titler). Jeg håber han kommer - men gør han ikke, så fred være med det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 måned 3 uger siden #273 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

SeQueda post=149470 skrev:

9eren post=149466 skrev: Hvis nogle kan huske pressekrigen mellem Real og Barcelona ift Neymar. Så er det jo nøjagtig samme ting der foregår nu.

Jeg tror også mest af alt på , at det er pressespin. Mbappe er i hvidt til næste sæson. 

​nu tænkte jeg mere på da vi kæmpede om Neymar. Men det er også et fint eksempel

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 måned 3 uger siden #274 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=149472 skrev:

SeQueda post=149470 skrev:

​nu tænkte jeg mere på da vi kæmpede om Neymar. Men det er også et fint eksempel

​Ah, ja ok. Det overså jeg. :-)

1 måned 3 uger siden #275 af The European Super League

Kiwes post=149471 skrev: ​Hvis Mbappe vælger Real Madrid, så gør han det at de helt rigtige grunde og understreger at det er det sportslige der vægter - perfekt match. Vælger han PSG så viser det samtidig at hans ambitionsniveau er useriøst og så er det ærgerligt at vi har brugt så meget tid på ham, men så er det måske i virkeligheden fint at han bliver væk. Udover penge kommer PSG på ingen måde tæt på at kunne tilbyde ham det samme som Real Madrid kan (personlige såvel som klub-titler). Jeg håber han kommer - men gør han ikke, så fred være med det. 

​Yes sir jeg er helt enig.

Men hvis Paris SG vandt Champions League i denne sæson, så ville han ikke have en god grund til at skifte til Real Madrid CF. I hvert fald ikke set udefra.

Real Madrid..allerede slået ud i 1/8 finalerne.
Paris SG vinder af Champions League.

Hvorfor skulle han skifte? Alle ville jo tænke at det var et skridt nedad. Alle undtagen os der er partiske og husker vores historie.

Nu er situationen heldigvis helt anderledes! :) Og nu har han god grund til at skifte. Det vil være et kæmpe skridt op og han ved det også godt selv. Han øjner sikkert tre Balon D'or personlig hæder i hvidt. Og han bliver jo rig uanset hvad.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 3 uger siden #276 af Madridista02

The European Super League post=149476 skrev:

Kiwes post=149471 skrev: ​Hvis Mbappe vælger Real Madrid, så gør han det at de helt rigtige grunde og understreger at det er det sportslige der vægter - perfekt match. Vælger han PSG så viser det samtidig at hans ambitionsniveau er useriøst og så er det ærgerligt at vi har brugt så meget tid på ham, men så er det måske i virkeligheden fint at han bliver væk. Udover penge kommer PSG på ingen måde tæt på at kunne tilbyde ham det samme som Real Madrid kan (personlige såvel som klub-titler). Jeg håber han kommer - men gør han ikke, så fred være med det. 

​Yes sir jeg er helt enig.

Men hvis Paris SG vandt Champions League i denne sæson, så ville han ikke have en god grund til at skifte til Real Madrid CF. I hvert fald ikke set udefra.

Real Madrid..allerede slået ud i 1/8 finalerne.
Paris SG vinder af Champions League.

Hvorfor skulle han skifte? Alle ville jo tænke at det var et skridt nedad. Alle undtagen os der er partiske og husker vores historie.

Nu er situationen heldigvis helt anderledes! :) Og nu har han god grund til at skifte. Det vil være et kæmpe skridt op og han ved det også godt selv. Han øjner sikkert tre Balon D'or personlig hæder i hvidt. Og han bliver jo rig uanset hvad.

​Ronaldo gjorde det:) Tror ikke man kan stille det op, så sort/hvidt. Der er både for og i mod, at blive i PSG, set fra Mbappes side af. Det tror jeg ikke en CHL ændrer på. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.