Den store transferrygte-tråd

1 måned 3 uger siden #289 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Hvor ser I andre Hazard henne i den kommende sæson?- Spiller han stadig i klubben eller skifter han væk og hvem kan og vil hente Hazard?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #290 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=149522 skrev: Hvor ser I andre Hazard henne i den kommende sæson?- Spiller han stadig i klubben eller skifter han væk og hvem kan og vil hente Hazard?

​Jeg ser helst at han skifter væk... måske har Perez lært lektien, og lader Hazard skifte gratis til kina, så vi trods alt kan slippe for at betale hans løn, og så må vi tage hans enorme transfersum som en dyr lærestreg.

1 måned 3 uger siden #291 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=149522 skrev: Hvor ser I andre Hazard henne i den kommende sæson?- Spiller han stadig i klubben eller skifter han væk og hvem kan og vil hente Hazard?

​Yes, han er i Real naeste season, han er pt umulig at komme af med, det er jo ikke kun et transferbeloeb der er problemet, men at skulle betale en skyhoej loen for en spiller der har vaeret kronisk skadet i 3 aar, det er der ingen klubber der gaar med til....Som skrevet foer, vi kan potentielt se en af de stoerre klubber i England eller Italien, der ikke formaar at hente de spillere de gerne vil, og for at redde ansigt laver de en leje-aftale med Madrid i de sidste dage af transfer vinduet, ala Bale's season i Tottenham, men det er pt meget usansyligt imo. Men solgt, det blir han ikke.

...Mariano er en anden vi heller ikke kommer af med, han skal absolut ingen steder foer hans kontrakt er udloebet.

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #292 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg har et eller andet sted den tanke, at hazard ikke vil forlade Real, før han har udrettet noget.
Jeg tror han vil blive, indtil har sat et eller andet form for positivt aftryk hos klubben og fansene.
Lidt skyldfølelse og samvittighed bør han da have. Han virker som typen.

Jeg har dog personligt ikke mere overskud til Hazard og vi ved ikke hvordan han kommer tilbage efter sin operation.

Men en hazard i opblomstring i næste sæson sammen med Valverde, Cama, Vini og rodrygo vil ikke være dårligt

Kan man så krydder det med en Mbappe, en aldrende modric og benzema.

han tilføjer en anden dimension til vores spil, som jeg kun mener at Modric og benzema har

1 måned 3 uger siden #293 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Elto92 post=149525 skrev: Jeg har et eller andet sted den tanke, at hazard ikke vil forlade Real, før han har udrettet noget.
Jeg tror han vil blive, indtil har sat et eller andet form for positivt aftryk hos klubben og fansene.
Lidt skyldfølelse og samvittighed bør han da have. Han virker som typen.

Jeg har dog personligt ikke mere overskud til Hazard og vi ved ikke hvordan han kommer tilbage efter sin operation.

Men en hazard i opblomstring i næste sæson sammen med Valverde, Cama, Vini og rodrygo vil ikke være dårligt

Kan man så krydder det med en Mbappe, en aldrende modric og benzema.

han tilføjer en anden dimension til vores spil, som jeg kun mener at Modric og benzema har

​Hvilken dimension er der du mener han tilføjer? Han har på ingen måde blik for spillet som modric, eller kan lave de afleveringer han laver, og han er på ingen måde skarp foran mål som benz.

Hans force plejede at være hans super skarpe dribblinger, som blev gjort effektive af hans meget hurtige antrit. Det har han fuldkommen mistet, så nu er han jo bare en boldvarmer ala isco, bare med dårligere teknik.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dragam.

1 måned 3 uger siden #294 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=149518 skrev: Hvis man skal hente udefra bør man hente Bernardo Silva. Han var vel Citys bedste mand i onsdags.

​Og han udtalte for få måneder siden, at han gerne vil til Madrid.

Han er velkommen. Vil City mon bytte for Hazard? ;-D

1 måned 3 uger siden #295 af Real HWL

El Siete post=149484 skrev:

Real HWL post=149465 skrev: ​Ifølge Fabrizo er Mbappes mor heldigvis ude og afvise de rygter. Men det der bekymre mig om Mbappe, det er at ifølge Fabrizo så tilbyder psg en 2 årig forlængelse med en kæmpe sign on free. Jeg tror han er i tvivl fordi hans familie presser ham lidt til at forlænge med psg. Så mit gæt er at han takker ja til 2 år mere i PSG. 

​Men hvorfor trække den helt til sæsonafslutningen og til hans kontrakt ophører, for bare at blive. PSG har jo tilbudt ham adskillige kontrakter, nærmest bare stukket ham en blankocheck, så det er jo ikke noget nyt at de nu tilbyder en stor sign-on fee, der pludselig er uimodståelig. 

Real har samtidig været interesseret i ham i årevis, og der har selvfølgelig været mange samtaler imellem parterne i løbet af den tid, så igen, hvorfor holde Real hen indtil allersidste minut. På den måde brænder han jo bare alle broer til hans drømmeklub, hvis han vælger pengene og en kort kontrakt. 

Jeg tror fuldt og fast på at han venter til sæsonafslutningen af respekt for PSG, og at en aftale med RM forlængst er i stand (Perez har styr på det :D). Det er simpelthen ikke logisk at han skulle blive i Frankrig, hvis han har højere ambitioner end den franske liga, der jo på forhånd nærmest er afgjort fra sæsonstart. 

Alle troværdige kilder bliver også ved og ved med at bekræfte at hans drøm er Real, at han ikke bliver, osv, osv. 

Det giver god mening det du skriver. Jeg håber du har ret :) Pengene kan også bare blive for store til at ham og hans familie kan afvise det. Jo tættere vi kommer på kontraktudløb jo mere desperate bliver PSG og jo flere penge tilbyder de ham. Det er jo kun en 2 årig kontrakt, til den tid er han kun 25, så han kan stadigvæk få en masse gode år I Madrid selvom han forlænger sin kontrakt.

1 måned 2 uger siden #296 af Elto92
Mbappe og Hakimi set i en restaurant i Madrid.

Var det kontrakterne der blev forseglet der :D

1 måned 2 uger siden #297 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Elto92 post=149617 skrev: Mbappe og Hakimi set i en restaurant i Madrid.

Var det kontrakterne der blev forseglet der :D

​Sku alligevel frækt af Mbappe at tage til Madrid hans situation taget i betragtning :)

1 måned 2 uger siden #298 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hakimi kommer nok desværre ikke lige foreløbig :/ Men fedt med Bappen!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 2 uger siden #299 af madrid2000
Haaland skifter til City.

Angiveligt er transfersummen omkring 60 mio. euro.

Han får 438 tusind euro om ugen. Ved ikke om det er før eller efter skat. 

City bruger nok omkring 40-50 mio. euro på familien og agenten.

Hvis hans løn er efter skat, så tjener 3 RM spiller mere i truppen og 4 andre ligger på samme niveau.

1 måned 2 uger siden #300 af Elto92
Så får City den afgørende brik til at falde på plads.

Nu bliver det jo vanvittigt med det hold. Men ingen sjæl eller ånd på det hold.
De falder som fluer til næste champions league

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.