Den store transferrygte-tråd
- The European Super League
-
- Ekspert bruger
-
Men hvis rygtet er sandt, så er det vel en ret god situation vi står i. Vi kan købe ham om 2 år hvis han har udviklet sig og holdt sig skadesfri. Vi kan lade være hvis han ikke et et monster.
Er det hvad City er blevet til? En tigger klub der kun kan få de bedste spillere hvis de tillader spillere en flugtvej?
Jeg kunne godt tvivle på rygtet indtil det bliver bekræftet.
Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er ikke ret meget stjernenykker over ham og han arbejder benhårdt for holdet. han er eksplosiv og har gjort det ret besværligt for os både i denne sæson, og forrige da han drev gæk med Varane.
Hvis Real oprigtigt tilbyder sig, så tror jeg ikke han kan sige nej.
Jovic >> Bayern (Lewa afløser)
CR7 >> Real
Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser
Hala
Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...zizou21 post=149904 skrev: kunne følgende tænkes?
CR7 >> Real
Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser
er du sikker på det?Dragam post=149914 skrev:
Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...zizou21 post=149904 skrev: kunne følgende tænkes?
CR7 >> Real
Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren?
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.
tror han er færdig i United uanset.
Hala
Lønnen er ikke den primære problemstilling - det er Cristiano der er den primære problemstilling. Han er den mest egocentriske spiller i verden nogensinde, og hans ego vil ikke kunne klare ikke at være omdrejningspunktet - så vil han begynde at skabe sig. Som jeg skrev i forrige besked - drama. Selv da det kørte for ham i hans forrige tid i klubben lavede han en masse drama.zizou21 post=149918 skrev:
er du sikker på det?Dragam post=149914 skrev:
CR7 >> Real
Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren?
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.
tror han er færdig i United uanset.
Og han er dalet så meget i niveau nu (hvilket kun er naturligt, hans alder taget i betragtning) at han ikke vil kunne bidrage med noget sportsligt på det her plan. Igen, jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde er i Real Madrids interesse, at han skulle komme tilbage til klubben. Men som CR7 fan ser du jo nok med lidt lyserøde briller på situationen...
Det er sikkert vildt herligt at spille for Real Madrid, men vores legender har bare svært ved at give slip, og det ender ud i en afsked midt om sommeren uden en afskedskamp.
Hvis man forlænger med Marcelo, bliver han 4. eller 5. valg med Mendy, Alaba, Nacho og Gutierrez foran. Han har i forvejen haft to hygge-år, så nok er nok.
Tak nu bare af til kampen mod Betis. For din og for fansenes skyld.
De to sidste er næsten hjemme
Men hvordan er det med Tchuameni ?
Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
men Rüdiger og Mbappe kommer uden at koste 300 millioner euro :)Ramos4 post=149923 skrev: Tror Tchouameni bliver rigtig dyr, da Liverpool og andre er med i kampen. Vil man betale 70m+ for en spiller, der kommer til at stå i skyggen af Casemiro et par sæsoner frem?
kan man så ikke bruge lidt penge der?
Madridista desde 1989
Det er jeg ikke! Jeg ser ny venstre OG højreback som langt vigtigere end noget andet!9eren post=149922 skrev: Tchuameni, Rüdiger og Mbappe. Så nogle Castilla spillere så er jeg glad
De to sidste er næsten hjemme
Men hvordan er det med Tchuameni ?
Carvajal har SEJLET defensivt gennem det meste af sæsonen, og han har egenhændigt været skyld i, at tingene har været unødigt svære for os mange gange.
Mendy er HELT væk offensivt... blik for spillet er en by i Rusland for Mendy, og han er bare et sort hul for alt opspil. Real Madrid kan ikke have en venstreback der ikke i stor stil byder ind offensivt - det opbyggende spil er super afhængigt af det. Og han er ikke på samme måde en super defensiv efter hans lange skadespause heller, så jeg ser det ikke som super svært at erstate ham!
Madridista desde 1989