Den store transferrygte-tråd

1 måned 2 uger siden #313 af The European Super League
​Et eller andet sted lyder den klausul lidt af et crowd pleaser rygte. Altså et rygte der skal gøre Madridistas glade. Drømmetænkning.

Men hvis rygtet er sandt, så er det vel en ret god situation vi står i. Vi kan købe ham om 2 år hvis han har udviklet sig og holdt sig skadesfri. Vi kan lade være hvis han ikke et et monster.

Er det hvad City er blevet til? En tigger klub der kun kan få de bedste spillere hvis de tillader spillere en flugtvej?

Jeg kunne godt tvivle på rygtet indtil det bliver bekræftet.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #314 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
G. Jesus virker som en der kan udvikle sig endnu mere og jeg tror han kan gøre det i Madrid

Der er ikke ret meget stjernenykker over ham og han arbejder benhårdt for holdet. han er eksplosiv og har gjort det ret besværligt for os både i denne sæson, og forrige da han drev gæk med Varane.

Hvis Real oprigtigt tilbyder sig, så tror jeg ikke han kan sige nej.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

1 måned 1 uge siden #315 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd
​kunne følgende tænkes?

Jovic >> Bayern (Lewa afløser)
CR7 >> Real 

Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser 

Hala

1 måned 1 uge siden #316 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

zizou21 post=149904 skrev: ​kunne følgende tænkes?

CR7 >> Real 

Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser 

​Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, Elto92

1 måned 1 uge siden #317 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=149914 skrev:

CR7 >> Real 

​Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...

​er du sikker på det?

Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren? 
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.

tror han er færdig i United uanset. 

Hala

1 måned 1 uge siden #318 af Dragam

zizou21 post=149918 skrev:

Dragam post=149914 skrev:

CR7 >> Real 

​er du sikker på det?

Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren? 
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.

tror han er færdig i United uanset. 

​Lønnen er ikke den primære problemstilling - det er Cristiano der er den primære problemstilling. Han er den mest egocentriske spiller i verden nogensinde, og hans ego vil ikke kunne klare ikke at være omdrejningspunktet - så vil han begynde at skabe sig. Som jeg skrev i forrige besked - drama. Selv da det kørte for ham i hans forrige tid i klubben lavede han en masse drama.

Og han er dalet så meget i niveau nu (hvilket kun er naturligt, hans alder taget i betragtning) at han ikke vil kunne bidrage med noget sportsligt på det her plan. Igen, jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde er i Real Madrids interesse, at han skulle komme tilbage til klubben. Men som CR7 fan ser du jo nok med lidt lyserøde briller på situationen...
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, Elto92, Al-Andaluzz

1 måned 1 uge siden #319 af Fondo_Sur
Hvad har Marcelo dog tænkt sig ved at håbe på en forlængelse?

Det er sikkert vildt herligt at spille for Real Madrid, men vores legender har bare svært ved at give slip, og det ender ud i en afsked midt om sommeren uden en afskedskamp.

Hvis man forlænger med Marcelo, bliver han 4. eller 5. valg med Mendy, Alaba, Nacho og Gutierrez foran. Han har i forvejen haft to hygge-år, så nok er nok.

Tak nu bare af til kampen mod Betis. For din og for fansenes skyld.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

1 måned 1 uge siden #320 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Tchuameni, Rüdiger og Mbappe. Så nogle Castilla spillere så er jeg glad

De to sidste er næsten hjemme

Men hvordan er det med Tchuameni ?

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 måned 1 uge siden #321 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Tror Tchouameni bliver rigtig dyr, da Liverpool og andre er med i kampen. Vil man betale 70m+ for en spiller, der kommer til at stå i skyggen af Casemiro et par sæsoner frem?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 1 uge siden #322 af 9eren

Ramos4 post=149923 skrev: Tror Tchouameni bliver rigtig dyr, da Liverpool og andre er med i kampen. Vil man betale 70m+ for en spiller, der kommer til at stå i skyggen af Casemiro et par sæsoner frem?

​men Rüdiger og Mbappe kommer uden at koste 300 millioner euro :)

kan man så ikke bruge lidt penge der?

Madridista desde 1989

1 måned 1 uge siden #323 af Dragam

9eren post=149922 skrev: Tchuameni, Rüdiger og Mbappe. Så nogle Castilla spillere så er jeg glad

De to sidste er næsten hjemme

Men hvordan er det med Tchuameni ?

​Det er jeg ikke! Jeg ser ny venstre OG højreback som langt vigtigere end noget andet!

Carvajal har SEJLET defensivt gennem det meste af sæsonen, og han har egenhændigt været skyld i, at tingene har været unødigt svære for os mange gange.

Mendy er HELT væk offensivt... blik for spillet er en by i Rusland for Mendy, og han er bare et sort hul for alt opspil. Real Madrid kan ikke have en venstreback der ikke i stor stil byder ind offensivt - det opbyggende spil er super afhængigt af det. Og han er ikke på samme måde en super defensiv efter hans lange skadespause heller, så jeg ser det ikke som super svært at erstate ham!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

1 måned 1 uge siden #324 af 9eren
Det seneste stykke tid Carvajal har spillet, er noget af det bedste bold jeg har set ham spille i Madrid trøjen. Manden tager et kodylt ansvar. Mendy er ikke super offensiv, men ingen grund til at kigge efter en afløser lige nu.

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.