Den store transferrygte-tråd

1 år 10 måneder siden #349 af El Siete
​Mbappe skulle eftersigende annoncere sin beslutning på fransk tv kl 11 på søndag. PSG spiller sidste kamp lørdag aften. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #350 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvad er det der seriøst foregår? Det jo nærmest blevet til en miniserie på netflex det her.

Altså hvis han laver en Griezmann på os, hvor han bare har bygget det her op, og alligevel announcer at han bliver.
Jeg vil hade ham resten af livet. Men min mening er helt klart at Mbappe har i sidste ende mere brug for Real Madrid, end omvendt.

Men nu må vi se...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #351 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det er godt nok meget på Mbappes præmisser.

Han annoncerer det på lørdag, selvom vi har en CL-finale ugen efter? Jamen perfekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #352 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd
Marca er allerede begyndt med undskyldningerne. Angiveligt sagde Mbappe ja til Madrids tilbud, men efterfølgende holdte han et møde med PSG, og derefter kontaktede han Madrid og sagde, at han ''stadig tænker over det''. Det kan kun betyde en ting. Han forlænger.

Endnu engang bliver Perez ydmyget. Spildt 3 år på at forsøge at hente Mbappe, og samtidig går man glip af Haaland da man jo ''først skulle sikre sig Mbappe''.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #353 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Når spilleren selv går ud og melder sådan en nyhed, hvordan plejer det altid at gå? 

Plejer de ikke at blive og forlænge? 

Det skal jo være Perez og Real Madrid der skal ud og announcer sådan en kæmpe nyhed? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #354 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis han vil spilde flere år i en farmers league, hvor han ikke vinder Ballon d'Or, jamen så lad knægten.

Mbappe har langt mere brug for Real Madrid end vi har for ham. Han er trods alt ikke nogen messias.

Jeg synes efterhånden stemningen har vendt sig lidt for mit vedkommende. Mange snakkede om, hvor flot han håndterede PSGs pres, men jeg synes nu efterhånden det er blevet for meget en sæbeopera.

Alene det at det skal meldes ud på *hans* præmisser er lige egotastisk nok for min smag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #355 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
At PSG har tilbudt en 23-årig at styre hele lortet er svært at sætte ord på. Hvad er det for noget? Hvad fanden foregår der egentlig i fodboldverdenen, når Mbappe tilbydes 1 mia danske kroner for at skifte til os - og at blive spillende klubejer krat'edeme for at blive i PSG. Stooop.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #356 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Undskyld jeg siger det, men hvis Mbappe takker ja til at blive i PSG alene pga. pres og penge - fremfor at vælge sin drømmeklub fra barnsben af...så er fodbolden efterhånden stendød. Og det bliver kun værre fremover.

Død og borte. 
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #357 af Cristiano7

Ramos4 post=150012 skrev: Det er godt nok meget på Mbappes præmisser.

Han annoncerer det på lørdag, selvom vi har en CL-finale ugen efter? Jamen perfekt.

​Han kan blot annoncerer at han forlader PSG. Og ikke nævner hvem han skifter til. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #358 af El Siete
​Hvad ville jeres holdning til Mbappe være hvis han ender med at vælge (flest) penge, sportslig magt og bliver i PSG? 

Skal han stadig til klubben om 1-2 år? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #359 af Real HWL

Steen post=150014 skrev: Marca er allerede begyndt med undskyldningerne. Angiveligt sagde Mbappe ja til Madrids tilbud, men efterfølgende holdte han et møde med PSG, og derefter kontaktede han Madrid og sagde, at han ''stadig tænker over det''. Det kan kun betyde en ting. Han forlænger.

Endnu engang bliver Perez ydmyget. Spildt 3 år på at forsøge at hente Mbappe, og samtidig går man glip af Haaland da man jo ''først skulle sikre sig Mbappe''.


Perez bliver sku da ikke ydmyget hvis Mbappe ender med at forlænge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #360 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=150023 skrev: ​Hvad ville jeres holdning til Mbappe være hvis han ender med at vælge (flest) penge, sportslig magt og bliver i PSG? 

Skal han stadig til klubben om 1-2 år? 

​Jeg vil miste ekstremt meget for ham, må jeg bare sige. Det handler ikke så meget om, at han vil vælge Real Madrid fra, men i højere grad detaljerne og motivationen bag.

Først og fremmest hele situationen i sommer, hvor Mbappé helt objektivt må have følt sig dårligt behandlet af PSG. Så har vi en sæson, hvor klubben endnu engang viser franskmanden, at udviklingspotentialet er dårligere og CL-drømmen bare er sværere at få opfyldt i Paris. Modsat bliver han slået ud af sin yndlingsklub på en magisk aften på Bernabeu, der ovenikøbet kaster ALT deres kærlighed på ham.

Hvis han PÅ TRODS af ovenstående kan ende med at lade sig overtale af så - igen objektivt - usympatiske ledere som Khalif/Leonardo for at blive i en klub, der samtidig vil forhindre dig i at skifte til din drømmeklub, så er jeg tom for ord. 

Så for at svare på dit spørgsmål: Nej, så synes jeg, at vi skal glemme ham. Alle de kræfter, vi har lagt i ham - herunder tabet af Haaland - for så, at han vender på en tallerken, vil være så stor en fuckfinger, at han kan glemme det. Så må vi styrke os på andre leder og kanter, selvom han naturligvis er skræddersyet til at spille i vores klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Kiwes, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum