Den store transfer-tråd

1 måned 5 dage siden #505 af El Chino
​Darwin Núñez!!!

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #506 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150243 skrev:

Kiwes post=150242 skrev:

zizou21 post=150240 skrev: ​Ousmane Dembélé 

​Jeg har selv lejet med tanken. Han har spillet fantastisk for Barca på det sidste - men er det fordi han spiller for en kontrakt? Han har været meget skadet. Et usikker kort.

​Nej tak til ham. Jeg ser langt hellere at man går efter Raphinha.

​Gabriel Jesus og Tchouameni står i hvert fald på min liste. Læg dertil en højre kant og back - så er jeg fint tilfreds.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Kiwes.

1 måned 5 dage siden #507 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=150246 skrev:

Dragam post=150243 skrev:

Kiwes post=150242 skrev:

zizou21 post=150240 skrev: ​Ousmane Dembélé 

​Jeg har selv lejet med tanken. Han har spillet fantastisk for Barca på det sidste - men er det fordi han spiller for en kontrakt? Han har været meget skadet. Et usikker kort.

​Nej tak til ham. Jeg ser langt hellere at man går efter Raphinha.

​Gabriel Jesus og Tchouameni står i hvert fald på min liste. Læg dertil og højre kant og back - så er jeg fint tilfreds.

​Gabriel Jesus vil da ikke komme for at sidde på bænken, og Benz er ikke færdig endnu.

Men ellers enig. Tchouameni til den defensive midt, Raphinha til højrekant, Reece James til højreback, og så evt rykke Alaba ud på venstre back - hvis ikke, så også en ny venstre back. En ting er ihvertfald sikkert - Mendy skal IKKE være fast starter næste sæson ! Han er en kæmpe stopklods i vores opspil, og det er backs bare så vigtig en del af i moderne fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lukita

1 måned 5 dage siden #508 af Kiwes
​Ja, jeg vil selvfølgelig have Jesus som rotationsspiller. Hvis han ikke kan acceptere det, så skal han ikke til os.

1 måned 5 dage siden #509 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

El Chino post=150245 skrev: ​Darwin Núñez!!!

​Ja, han er rigtig spændende - mere spændende end Gabriel Jesus imo.

1 måned 5 dage siden #510 af Real HWL
​Rudiger, Reece James, Tchouameni, Raphinha og måske Gabriel Jesus. Så ville jeg være glad ovenpå den her skandale af en sæbeopera.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

1 måned 5 dage siden #511 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
Vildt hvor forargede folk herinde er omkring Mbappé. Han skylder ikke klubben noget, folk har en fejlagtig opfattelse om at Real Madrid skulle være hans ultimative drømmeklub og at det var skæbnen han skulle hertil, fordi han var kæmpe Cristiano Ronaldo fan som barn. Han har aldrig givet en fuck for Real Madrid som klub, han ville sikkert bare følge i sit idols fodspor, og fred være med det. Han har åbenlyst ikke hjertet med sig ifht. Real Madrid, og så er det bedre at han ikke kommer, selvom jeg gerne ville have en spiller med hans kvaliteter. Men Real Madrid er ikke klubben for ham, det har det aldrig været og det kommer det aldrig til at blive.

Folk kan snakke nok så meget om manglende ambitioner, men vi aner ikke hvad der foregår inde i hovedet på ham. Der er ikke en rød tråd ifht. hvad der er store ambitioner, det er fuldstændigt frit for alle. Nogle vil gerne til Real Madrid eller Barcelona, nogle vil gerne vinde Ballon d'Or, nogle vil gerne til Manchester United. Nogle vil måske gerne være med til at udvikle ligaen, både ifht. niveau og omdømme. Mbappé er fransk og fra Paris, måske er hans ambitioner at vinde så meget som muligt med den største klub fra hans hjemby, hvor hans venner og familie alle er fra. Om det så kun bliver til nationale titler ved vi ikke, og det kan sagtens være at det er nok for ham, så længe han er hvor han er glad. Real Madrid er åbenlyst ikke stedet hvor han ville være glad, for så havde han afvist PSG for længst.

Jeg har aldrig været sikker på at han ville komme eller troet fuldt og fast på det, netop fordi vi ikke ved hvad hans drømme og ambitioner er, så derfor er jeg afklaret med at han ikke kommer, og jeg er glad for at dette vanvid har fået en ende.

Nu HÅBER jeg på at vi henter flere  KLASSE spillere til flere positioner, som jeg har kaldt på i mange år. Jeg håber at vi henter to nye startere til vores to backs, da jeg synes at både Carvajal og Mendy i størstedelen af tiden spiller langt under det niveau, jeg gerne vil se fra Real Madrids spillere. Og det ændrer nogle gode kampe her i slutningen af sæsonen ikke på. Jeg ville være fint tilfreds med at rykke Alaba ud på venstre back, og så hente en klasse midterforsvarer, for Rüdiger (som ikke er sikker) og Militão er garant for vildskab og hjerte, men jeg føler det bliver for kaotisk med de to. Jeg håber også på en verdensklasse højrekant, men jeg aner simpelthen ikke hvem det skulle være. Salah har folk nævnt men der er ingen indikationer på at han skulle være på vej til Real Madrid. Gnabry kunne være en mulighed.

Jeg har dog ikke de store forventninger ifht. at det er vores ledelse vi skal stole på, som skal hente de spillere vi har brug for. Hvis de er så fucking dumme at lægge ALLE æg i én kurv (Mbappé) over så mange år, og fuldstændigt ignorere andre muligheder, så viser det bare at de tænker med røven. Jeg ved ikke hvad vi skal forvente, men mine forhåbninger er ikke gode.

Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Lukita. Begrundelse: Glemte at tilføje nogle ting
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

1 måned 5 dage siden #512 af schreiber77
Kylian mbappe er god, men så god er han heller ikke! Han er helt klart i toppen af hvad der er lige nu, og hans fart var helt sikkert med til at udstille os et par gange da vi slog Paris ud.
Men de summer er for hjernedøde!

Jeg håber aldrig han får vores Konge trøje på!
Uanset hvor god han bliver!
Køber vi Haaland om nogle år, har vi en angriber der udvikles mere i PL end en i den franske liga de kommende år.

Som Madridistas kan vi med rette være skuffet og sure over hans opførsel!
Men det kommende transfervindue blev med et, langt mere spændende at følge for os.

Lad os prøve at fokusere på de kommende indkøb og planer for fremtiden, i stedet for en spiller der ikke indeholder, hvad vi troede han gjorde.

¡HALA MADRID!
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved schreiber77.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 5 dage siden #513 af Kiwes
​En anden ting jeg synes der er ærgerligt er, jeg havde glædet mig til at holde med Frankrig til VM (udover DK self) pga Benzema. Nu kan jeg simpelthen ikke få mig selv til det længere. Småligt - måske.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete, Ramos4

1 måned 5 dage siden #514 af madrid2000
​kan man får en større ydmygelse uden for banen? Nu har hele vores transferpolitik de sidste 3-4 år handlet om Mbappe.
oven i det ryger Haaland også.
det er jo en katastrofe.

1 måned 5 dage siden #515 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Personligt er jeg lidt ligeglad med de offensive positioner nu. Mbappe var drømmen og ville passe perfekt og alternativerne er få, end ikke et Haaland køb ville give mening i min bog.

Nej, køb en andenangriber af kvalitet og som gerne kan dække to pladser, og så gå efter at skabe et bundsolidt forsvar og midtbane der kan støtte Benz og Vinicius.

Stor skuffelse hvordan denne saga er endt. Jeg har bange anelser for fremtiden når det gælder transfermarkedet, det Mbappe har gjort, er godt for ham økonomisk, men det vil bane vejen for andre spillere, at skabe sig hver gang der er kontraktudløb. 300 mio sign on fee… er du gal. Der skal simpelthen komme nogle regulativer på den slags nu, ellers er det snart Qatar der ejer fodboldverdenen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 5 dage siden #516 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=150253 skrev: ​En anden ting jeg synes der er ærgerligt er, jeg havde glædet mig til at holde med Frankrig til VM (udover DK self) pga Benzema. Nu kan jeg simpelthen ikke få mig selv til det længere. Småligt - måske.

​Haha havde præcis den samme tanke. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.