Den store transferrygte-tråd

1 måned 1 uge siden #577 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
La liga har klaget over PSGs nye kontrakt med Mbappe

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #578 af 9eren
Den officielle udmelding er nu endelig.

Slut med Mbappe snak fra min side. Han skal heller ikke komme i 2025

Nu vil jeg have Endrick!

Madridista desde 1989
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Chamartin, Elto92

1 måned 1 uge siden #579 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Boys. 

Det er bare videre i teksten. 

Det skulle bare ikke blive historien om den perfekte kærlighed mellem Real Madrid og Mbappe. 

Nu kan vi ånde lettet op. Showet er forbi og vi kan se fremad. 

Misforstå mig ikke, mine følelser har været uden på tøjet idag. Men livet/fodbold er sådan. 

​​​​​​Der arbejdes sikkert benhårdt allerede på at forstærke holdet. Det ved perez for alvor nu.

Lad os vinde den 14. og give skildpadden lidt dårlig smag i munden.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Bismo, Kiwes, elle44, Dragam

1 måned 1 uge siden #580 af JesperThomsen
​han får 1 million om dagen i sin nye kontrakt, men kommer aldrig til at vinde Champions League! Kærligheden for petrol dollars (og Paris) vandt over ambitionerne denne gang, sørgeligt!

1 måned 1 uge siden #581 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg mangler ord....   :-( 

Penge har fået for meget magt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 1 uge siden #582 af Chamartin

Lukita post=150307 skrev:

Bismo post=150300 skrev: Lukita,

Den her saga omkring Mbappe er unik. Der er ikke set noget lignende i fodboldhistorien. Det kan der ikke være tvivl om.

Alene de pengesummer, der er blevet lagt på bordet, gør, at der er tale om en historisk handel. Dertil skal lægges, at Mbappe får, hvad der ligner en direktør rolle i klubben. Igen, det er uhørt at en spiller kan stille krav om fyringer/ansættelser af diverse sportslige ledere i forbindelse med en kontrakt fornyelse. Det er altså ikke business as usual, som du antyder.

Derudover, har spilleren indgået en mundtlig aftale med en klub  for derefter at trække sig ud af den. Det forlyder, at han så sent som i tirsdags havde en verbal aftale på plads med Madrid. Der begyndte først at opså tvivl hos Real ledelsen i går (fredag), efter han havde sat sig ned med PSG til en ny runde af forhandlinger. Det kan ikke sammenlignes med Ramos sagen. Det er jo ikke samme som at tage imod flere tilbud og spille flere klubber ud mod hinanden. Han har klart udtrykt et ønske om at skifte til Real. Alt det personlige var på plads. 

Så set fra flere perspektiver, er der helt klart tale om en sag uden præcedens i fodboldens verden. 

​Jamen jeg er helt enig i at det som Mbappé får ud af det, nok aldrig er set i fodboldens historie før, det er der ingen tvivl om. Men tonen herinde og på samtlige Real Madrid forummer, er jo at Mbappé har været svinsk overfor klubben og fucket os fuldstændigt, når alt han har gjort er at forhandle med to klubber, og har valgt den ene. Og den her gang taber vi, og det gør forståeligt ondt på selvforståelsen og stoltheden i klubben, men folk må dybt seriøst komme videre. Real Madrid og Mbappé har tydeligvis aldrig været et match, når han i sidste ende er så meget i tvivl, og ender med at fravælge os.

Du er klar over, han ønskede at forlade PSG sidste sommer, og ingen var jo i tvivl om, hvem der havde budt på ham? Så hvad har ændret sig siden sidste sommer udover X antal millioner euros? 

Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 uge siden #583 af SeQueda
​Så skal der satme gang i plan B. 

VI har jo rigeligt med penge at handle for.

Vamos!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 1 uge siden #584 af 9eren
Jeg tror faktisk at det ikke vil være dumt at gå efter G. Jesus. Han kender Vini og Rodrygo selvf for landsholdet. Det ville være et fint scoop til Benzema. Here we go !

Madridista desde 1989

1 måned 1 uge siden #585 af NadaMás
Havde godt nok ikke set den komme, spurgte man mig fra 24 timer siden var jeg stadig så godt som 100% sikker på han kom til Real.

Anyway, ingen grund til at græde over spildt mælk. Håber at beløberne bliver en offentlig hemmelighed, så fodboldverdenen kan se hvad ‘normale’ medlemsejede klubber er oppe i mod. 

Nu skrev jeg godt nok man ikke skulle græde over spildt mælk - Og det skal man heller ikke. Men man skal være realistisk og indse hvad vi er oppe i mod - Selvfølgelig skal Real nok klare sig - Men hvis man tager dommedagsbrillerne på, kan man godt anskue det som er paradigmeskifte. Det skete vel nok allerede med Neymar-handlen. Der er jo intet sportsligt argument for at Mbappé, Neymar, Messi, Ramos, Ibrahimovic, Cavani, Donnarumma, Achraf, Verratti, Marquinhos osv. osv. render rundt i Ligue 1, nogle af dem i bedste fodboldalder.

Så det åbne spørgsmål må være, om der kan findes en, nogenlunde, eligatær konkurrencepræget europæisk fodbolscene så længe der ikke er noget wage-cap, samtidigt med at man i visse lande kører med privatejede klubber, mens det i andre er medlemsejede?

Men nok dommedagssnak. Vi har trods alt lige fået skudt en del dollars skudt i klubkassen, så mon ikke vi finder på noget og vanen tro smider sheikher og oligarker ud af Chl igen næste år ;)

Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Elto92

1 måned 1 uge siden #586 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Surrealistisk at se ham holde den 2025-trøje op.

Kan slet ikke se hvordan han kan tage det valg han gør. Ja, jeg er biased. Men wow...efter så mange sløje år i PSG og et Madrid-hold der sendte dem ud på et elektrisk Bernabéu og nu står i finalen - igen...så vælger han simpelthen at blive?

Stadig lidt lamslået.

Men kærligheden til klubben er over alt andet og jeg glæder mig til d. 28. og til at se hvordan vi ellers forstærker os. Vamos!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

1 måned 1 uge siden #587 af SeQueda
​Og han må være en glad dreng. Han har lige lavet hattrick i kampen mod Metz...

(Skrevet af en bitter mand). 

1 måned 1 uge siden #588 af 9eren
Dit navn bringer uheld :-)

Madridista desde 1989

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.