Den store transfer-tråd

1 måned 4 dage siden #613 af Cristiano7
Er der nogle spændende franskmænd på højrekanten?

Ku være lækkert hvis vi købte en ung franskmand som så endte med at blive verdensklasse og en kommende ballon’dor vinder i fremtiden i stedet for Mbappe.

Nkunku spiller vist kun på venstresiden?
Ousmane Dembele er ikke en mulighed.
Rayan Cherki - måske for ung og uerfarn?
Andre navne?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #614 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Elto92 post=150379 skrev: Det gør det hele bare endnu værre. Hun blev sikkert lovet guld elefanter og smaragder

​Det gjorde han så nok også. Og hans kæmpe smil da fans blev ved med at råbe 'put..madrid' viser også at hans hjerte følger $€. 

Det er sådan set ligegyldigt om han kom her eller ej. Det værste er at han har spildt 3år af vores tid og har ødelagt en oplagt chance for at få Haaland til os. Og tilmed været indirekte skyld i at vores førhen ''respektfuld og nonkombatant" forhold til pSG blev ødelagt.

Og nu er vi så endt med et forhold hvor Qatarklubben nok vil gøre alt for at hævne sig  :D
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 4 dage siden #615 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis vi henter Touchemeni og samtidig har Camavinga, har vi måske de kommende franske stjerner på midtbanen istedet og ikke på kanten.

Det kan jeg godt leve med.

1 måned 4 dage siden #616 af Real HWL

Elto92 post=150379 skrev: Det gør det hele bare endnu værre. Hun blev sikkert lovet guld elefanter og smaragder

Jamen man er jo stadigvæk tom for ord. Jeg fatter det ikke. Det hele kunne have været så smukt. Og nu står vi med bukserne nede om anklerne og er taget for hårdt bagfra af en grisk mor. Altså hvad nu? Hvem fanden skal vi forstærke os med?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 4 dage siden #617 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Haaland til Saudi Arabien. Mbappe til Qatar. Det er nye tider indeed.

Bliver "spændende" med Newcastle :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 4 dage siden #618 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Jamen jeg er selv fulstændig nedslået og jeg kan stadig ikke begribe at det virkelig er sket det her.
Da han stod på stadion og holdte trøjen oppe med "2025" tænkte jeg,

..Jamen det var jo ikke sådan her det skulle gå.

Og jeg leder efter kommentareren herinde der skal gøre mig rolig, men mange af os, har reageret på fulstændig samme måde haha.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, JesperThomsen

1 måned 4 dage siden #619 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Den 28. kan ikke komme hurtigt nok. Hvis vi taber er det godt nok lort med lort på. Men hvis vi vinder den 14. så har det været en vanvittig sæson jo.

Glæder mig over at være fan af den her klub og tænk at vi snart igen kan kalde os forsvarende Champions League mestre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 4 dage siden #620 af mohbar
​Kunne Dybala være en løsning på højre kanten ? Tænker hans alder er ok, masser af CL og Serie A erfaring og så finde han sig i at være på bænken..

1 måned 4 dage siden #621 af Kasillas
​Vi må bare anerkende, hvad vi er oppe imod. Vi er ikke oppe imod en normal klub med normale indtægter og sans for indtjening som Liverpool eller Bayern Munchen, men vi er derimod oppe imod en olie diktaturstat, der har øje for sportwashing, der vil brug fodbold-Europa til prøve at vaske deres plettet image som en grum diktaturstat af. Havde det været en eller anden tilfældig rigmand fra USA, der blot ville have det sjov og forsøgte at stable en normal forretning med indtjening, så havde vi ikke indvende os meget imod det. Men her er der tale om en statssponseret hvidvaskningsprojekt fra en diktaturstat med dybe lommer, der er ligeglad med indtjening, men hvor den primære mål er sportwashing, og derfor afføder det frastødelse hos den brede befolkning. Ikke sært at de fleste af fodboldfans ser ned på klubber som Man City og PSG  i disse tider. Selvfølgelig da. 

Nu er spørgsmålet hvad i alverden vores bugnende skattekiste skal bruges til?

Her er hvad jeg tror:

I tilfældet af at Salah ikke forlænger, ser jeg det meget sandsynligt, at han ender i Madrid. Glem alt det pis med "jamen, han er 30 år gammel". Sportvidenskaben har udviklet sådan at spillere kan holde deres topniveau op til omkring 35 år hvis man tager vare på sin krop. Vi er ikke i 2000 mere. Salah er desuden ikke en antrit-spiller som Vinicius, der bruger udelukkende sine pace til at komme forbi, da Salah har en formidable evne i at spille i små-rum. Og for slet ikke nævne det kommercielle. 

Reece tror jeg ikke havner i Madrid af den simple årsag af, at han har lang kontrakt, er London-dreng og fra Chelseas ungdomsakademiet. Desuden satser Real Madrid på Carvajal og Lucas, og det er fortrinligt så længe man er sikre på at have styr på Carvajals skader, og ikke spiller ham på konstant basis. Så glem alt om Reece.

Tchouameni er rygtet til Real Madrid. Men personligt tror jeg vi skal holde tilbage: Casemiro er blot 30 år og har mindst 4-5 år foran sig. Camavinga er netop en spiller, der skal have mange spillere foran sig, og fungerer ikke når han spiller ved siden af Casemiro, og ergo er Camavinga altså Casemiros reserve. Casemiro/Camavinga er en komplet løsning på den defensive midtbane.

Mange skriger på venstreback her. Men Rudiger er lige ankommet, og det betyder at Alaba er rykket til venstre. Alaba/Mendy er også en komplet løsning på venstrebackspladsen. Læg mærke til at Alaba kan spille defensiv midtbane, og det gør behovet for Tchouameni endnu mindre.

En reserve for Benzema er tricky. Rodrygo kan spille pladsen, og ellers kan vi beholde Mayoral som en sikkerhedsskyld. Derudover vil Salahs tilstedværelse (måske) mindske afhængigheden af Benzema.

Til gengæld skal der findes reserver/afløser til Modric og Kroos. Fabian Ruiz og Tielemann har kontraktudløb og alder, der gør dem attraktive, hvis da Ancelotti vurderer dem gode nok.

Det skal nok blive spændende at se, hvor meget jeg kommer til at tage fejl efter sommeren.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

1 måned 4 dage siden #622 af Kasillas

Ramos4 post=150385 skrev: Haaland til Saudi Arabien. Mbappe til Qatar. Det er nye tider indeed.

Bliver "spændende" med Newcastle :/

Haaland er taget til De Forenede Arabiske Emirater, lige netop det land, der også laver sportswashing med vores trøje. (Trist).

Saudi Arabiens lem er stukket i Newcastle.

P$G er Qatar, det land, der for nogle sæsoner siden lavede sportwashing med Fc Barcelonas trøjer.

Men grundlæggende er alle ovenstående alt det samme: Diktaturstater, der laver sportwashingsprojekter for at aflede opmærksomheden fra deres illiberale styreformer og plettet omdømme.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4, The European Super League

1 måned 4 dage siden #623 af mohbar

Kasillas post=150389 skrev: ​Vi må bare anerkende, hvad vi er oppe imod. Vi er ikke oppe imod en normal klub med normale indtægter og sans for indtjening som Liverpool eller Bayern Munchen, men vi er derimod oppe imod en olie diktaturstat, der har øje for sportwashing, der vil brug fodbold-Europa til prøve at vaske deres plettet image som en grum diktaturstat af. Havde det været en eller anden tilfældig rigmand fra USA, der blot ville have det sjov og forsøgte at stable en normal forretning med indtjening, så havde vi ikke indvende os meget imod det. Men her er der tale om en statssponseret hvidvaskningsprojekt fra en diktaturstat med dybe lommer, der er ligeglad med indtjening, men hvor den primære mål er sportwashing, og derfor afføder det frastødelse hos den brede befolkning. Ikke sært at de fleste af fodboldfans ser ned på klubber som Man City og PSG  i disse tider. Selvfølgelig da. 

Her er hvad jeg tror:

I tilfældet af at Salah ikke forlænger, ser jeg det meget sandsynligt, at han ender i Madrid. Glem alt det pis med "jamen, han er 30 år gammel". Sportvidenskaben har udviklet sådan at spillere kan holde deres topniveau op til omkring 35 år hvis man tager vare på sin krop. Vi er ikke i 2000 mere. Salah er desuden ikke en antrit-spiller som Vinicius, der bruger udelukkende sine pace til at komme forbi, da Salah har en formidable evne i at spille i små-rum. Og for slet ikke nævne det kommercielle. 

Reece tror jeg ikke havner i Madrid af den simple årsag af, at han har lang kontrakt, er London-dreng og fra Chelseas ungdomsakademiet. Desuden satser Real Madrid på Carvajal og Lucas, og det er fortrinligt så længe man er sikre på at have styr på Carvajals skader, og ikke spiller ham på konstant basis. Så glem alt om Reece.

Tchouameni er rygtet til Real Madrid. Men personligt tror jeg vi skal holde tilbage: Casemiro er blot 30 år og har mindst 4-5 år foran sig. Camavinga er netop en spiller, der skal have mange spillere foran sig, og fungerer ikke når han spiller ved siden af Casemiro, og ergo er Camavinga altså Casemiros reserve. Casemiro/Camavinga er en komplet løsning på den defensive midtbane.

Mange skriger på venstreback her. Men Rudiger er lige ankommet, og det betyder at Alaba er rykket til venstre. Alaba/Mendy er også en komplet løsning på venstrebackspladsen. Læg mærke til at Alaba kan spille defensiv midtbane, og det gør behovet for Tchouameni endnu mindre.

En reserve for Benzema er tricky. Rodrygo kan spille pladsen, og ellers kan vi beholde Mayoral som en sikkerhedsskyld. Derudover vil Salahs tilstedværelse (måske) mindske afhængigheden af Benzema.

Til gengæld skal der findes reserver/afløser til Modric og Kroos. Fabian Ruiz og Tielemann har kontraktudløb og alder, der gør dem attraktive, hvis da Ancelotti vurderer dem gode nok.

Det skal nok blive spændende at se, hvor meget jeg kommer til at tage fejl efter sommeren.

​Er mega usikker på om Salah (og Mahrez) vil være en god signing... For det første vil han koste mindst 100 ME alene i køb, og for det andet kan jeg ikke lade være med at tænke på at hans fysik og antrit med den alder han har, kun vil gå en vej og det er ned.
Han er god men jeg er simpelthen bekymret for om vi ikke ender med en Hazard situation.

Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Dragam

1 måned 4 dage siden #624 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=150391 skrev:

Kasillas post=150389 skrev: ​Vi må bare anerkende, hvad vi er oppe imod. Vi er ikke oppe imod en normal klub med normale indtægter og sans for indtjening som Liverpool eller Bayern Munchen, men vi er derimod oppe imod en olie diktaturstat, der har øje for sportwashing, der vil brug fodbold-Europa til prøve at vaske deres plettet image som en grum diktaturstat af. Havde det været en eller anden tilfældig rigmand fra USA, der blot ville have det sjov og forsøgte at stable en normal forretning med indtjening, så havde vi ikke indvende os meget imod det. Men her er der tale om en statssponseret hvidvaskningsprojekt fra en diktaturstat med dybe lommer, der er ligeglad med indtjening, men hvor den primære mål er sportwashing, og derfor afføder det frastødelse hos den brede befolkning. Ikke sært at de fleste af fodboldfans ser ned på klubber som Man City og PSG  i disse tider. Selvfølgelig da. 

Her er hvad jeg tror:

​Er mega usikker på om Salah (og Mahrez) vil være en god signing... For det første vil han koste mindst 100 ME alene i køb, og for det andet kan jeg ikke lade være med at tænke på at hans fysik og antrit med den alder han har, kun vil gå en vej og det er ned.
Han er god men jeg er simpelthen bekymret for om vi ikke ender med en Hazard situation.

​Det vil med 120% garanti blive en hazard situation.

Det er sindssygt kortsigtet, dem der vil have salah... det er vist de samme, som bruger hele deres månedsløn d. 1.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Dragam.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.