Den store transferrygte-tråd

2 år 1 uge siden #85 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Iflg rygterne ligger der tilbud til Mazraoui på ml. 4-5 mio. Euro fra hhv Barca og Milan. Han har dog ikke skrevet under med nogen endnu, da han vel venter på lidt højere tilbud... en løn på det niveau (og sikkert også en lav sign on fee) vil jeg betragte som et rent røverkøb.


 
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #86 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

asp3200 post=147249 skrev: ​courtois
hakimi - alaba - militao - Tierney/mendy
tchouameni
valverde/camavinga - Kimmich/Modric
Benzema
Mbappe - Haaland
4-4-2 benz offensiv midt

ud: vallejo, hazard, marcelo, jovic, vasquez, casemiro, bale, ceballos, isco, diaz og så brug nogle talenter
ind:
hakimi,kieran tierney, kimmich, Tchouameni, Mbappe, Haaland


Hakimi vil PSG aldrig slipper ud af deres fængsel i Paris. Til sammenligning vil resten være utrolig nemme at få til klubben :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #87 af EmilStenholt
Jeg ved ikke om jeg er enig med dig i at vi skal ud og bruge penge på en reserve ba k når vi har et kæmpe talent i Miguel på Castilla.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #88 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​​Miguel lavede i øvrigt endnu en assist i castilla's kamp i går. Han har haft godt gang i den for tiden. Også 2 assist i kampen før den. En ting er sikkert - offensivt vil han kunne være et stort aktiv for os, men han skal stadig blive bedre defensivt. Han er hurtig og kan finde ud af at slå indlæg.
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #89 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

asp3200 post=147249 skrev: ​courtois
hakimi - alaba - militao - Tierney/mendy
tchouameni
valverde/camavinga - Kimmich/Modric
Benzema
Mbappe - Haaland
4-4-2 benz offensiv midt

ud: vallejo, hazard, marcelo, jovic, vasquez, casemiro, bale, ceballos, isco, diaz og så brug nogle talenter
ind:
hakimi,kieran tierney, kimmich, Tchouameni, Mbappe, Haaland


​Med den her slags forventninger, kan man da kun gå hen og blive skuffet over sommerens aktivitet i Real Madrid. Hehe :-)

Du vil hente seks prominente navne ind, og omvendt vil du blot skille dig af med Real Madrids ragelse. Samtidig har du et ønske om, at talenterne bliver brugt mere, og så har du ikke taget højde for, at spillere som Odriozola, Kubo og Reinier vender tilbage til Real Madrid til sommer. De indgår i hvert fald ikke i dine overvejelser. 

Jeg kan slet ikke se, hvordan det skal gå op. Det må jeg indrømme. Men det er tilladt at drømme ;-)
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #90 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Den store transferrygte-tråd

Daniel post=147255 skrev:

asp3200 post=147249 skrev: ​courtois
hakimi - alaba - militao - Tierney/mendy
tchouameni
valverde/camavinga - Kimmich/Modric
Benzema
Mbappe - Haaland
4-4-2 benz offensiv midt

ud: vallejo, hazard, marcelo, jovic, vasquez, casemiro, bale, ceballos, isco, diaz og så brug nogle talenter
ind:
hakimi,kieran tierney, kimmich, Tchouameni, Mbappe, Haaland




 

​Med den her slags forventninger, kan man da kun gå hen og blive skuffet over sommerens aktivitet i Real Madrid. Hehe :-)

Du vil hente seks prominente navne ind, og omvendt vil du blot skille dig af med Real Madrids ragelse. Samtidig har du et ønske om, at talenterne bliver brugt mere, og så har du ikke taget højde for, at spillere som Odriozola, Kubo og Reinier vender tilbage til Real Madrid til sommer. De indgår i hvert fald ikke i dine overvejelser. 

Jeg kan slet ikke se, hvordan det skal gå op. Det må jeg indrømme. Men det er tilladt at drømme ;-)


 

​Ved godt det er drømme læsning, men bare nogle af dem kommer er jeg glad. Vi skal simpelthen af med nogle af de gamle og så ind med nyt blod. De tre du nævner ser jeg ikke som reserver overhovedet, det er rent salg. De er slet ikke gode nok.
Mendy har en del skader, så tør vi satse på egen avl?, har vi overhovedet nogle egne talenter som p.t er gode nok, vel kun castillas venstre back.

ind:
hakimi ( usandsyligt p.t, men med psg interne bøvl kan mbappe måske lokke)
kieran tierney ( må kunne lade sige gøre:))
kimmich (elsker den spiller, usandsyligt p.t)
Tchouameni (sandsynligt)
Mbappe (sandsynligt)
Haaland (50%, city lurer dog)
 
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #91 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Forhandlingerne er angiveligt brudt sammen mellem Dybala og Juventus. Hvad siger I?

Ham gad jeg sgu gerne have på højrekanten. Skadeshistorikken er en klar ulempe, men han ville sgu shine som den mere playmaker-agtige kant, mens Mbappé på den anden kan løbe solen sort.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #92 af Lars1991

Sebberg post=147263 skrev: ​Forhandlingerne er angiveligt brudt sammen mellem Dybala og Juventus. Hvad siger I?

Ham gad jeg sgu gerne have på højrekanten. Skadeshistorikken er en klar ulempe, men han ville sgu shine som den mere playmaker-agtige kant, mens Mbappé på den anden kan løbe solen sort.


Jeg kiggede også på ham, men han laver næsten alle sine mål og assists som second striker, altså meget centralt i banen. Så hvor god ville han egentlig være på den højre-kant? Måske kunne man taktisk sætte det op, ligesom man gjorde da Hazard var højre-kant, hvor han har utrolig meget frihed til at gå ind centralt. Det synes jeg var ret lovende, selvom der også er nogle svagheder ved det, især når vi ingen kvalitet har fra højre-backen. Og skal Valverde så til at spille bredt i stedet på midten.. det ville være lidt øv. Eller skal alt bare foregå i venstre-siden, som vi også ser det meget nu?

Så ja, det en mulighed jeg ikke ville være afvisende overfor, men det ikke helt så lige til efter min mening.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #93 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
Er Dybala ikke bare luksusudgaven af Asensio? Altså lidt en humørspiller, som ikke er specielt hurtig, ekstremt et-benet men en fin nok sparketeknik. Jeg ser ikke for ofte Juventus, så jeg kan nemt tage fejl, men det har i hvert fald længe været mit indtryk af Dybala.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #94 af El Siete

Daniel post=147248 skrev:

Sebberg post=147247 skrev: ​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

​En lille indskydelse til første del: Jeg troede også, der var et (permanent) marked for spillere som Isco, Ceballos, Vallejo, Odriozola og Mariano, men det har været sværere end som så at få dem afhændet permanent - dette givetvis af kontraktmæssige årsager. Jeg kunne godt forestille mig, det vil blive tilsvarende svært med Danis nye forlængelse.

I forhold til Dani: Den kan egentlig skæres således: Carvajal er ikke en topspiller længere. Han har faktisk slet ikke kvalitet nok til at være starter i Real Madrid længere. Eller det har han så, men det fortæller bare hele historien om vores problemer på højrebacken!


 

Det er jo netop også det der har gjort fornyelsen af truppen så forbandet svær, selvom man har efterspurgt det i en længere periode. Bale, Mariano, Isco, osv, har man ikke kunnet komme af med, og så er det jo svært at lave den store revolution. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #95 af Lars1991

-#7- post=147266 skrev: Er Dybala ikke bare luksusudgaven af Asensio? Altså lidt en humørspiller, som ikke er specielt hurtig, ekstremt et-benet men en fin nok sparketeknik. Jeg ser ikke for ofte Juventus, så jeg kan nemt tage fejl, men det har i hvert fald længe været mit indtryk af Dybala.


Jeg ser ham også som en spiller hvis styrke ligger i teknikken og kombinationer i små-rum. Og hans sparketeknik er ikke kun ifht til skud, men også afleveringer. Alle de tinger jeg nævner her har Asensio ikke. Men tror du har ret i at han er en humørspiller uden fart. Jeg ville bestemt heller ikke gå ud og give en transfersum for ham, men hvis man kan få ham gratis er jeg bestemt ikke afvisende. Men det kommer selvfølgelig også an på hvem der ryger ud.

Jeg kan også huske at grunden til han ikke blev brugt så meget på det Argentiske landshold var at han mindede for meget om Messi ifht til spillestil og hvilke rum de søgte på banen. Ikke for at snakke om en niveau-mæssig sammenligning, men bare for at sige at jeg slet ikke ser ham som samme type som Asensio.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #96 af firkant
Besvaret af firkant på emne Den store transferrygte-tråd
Selvfølgelig skal der skiftes ud det kan alle se og navnlig efter den sidste måned. Men at det ikke snart tiden at man prøver at få et spil koncept der er lige så målrettet som det økonomiske. Har syntes det var mærkeligt at klubben havde en så markant ​plan for langsigtede investeringer (nyt station, super league osv) og så kortsigtede når det galt spille stil og tranfers. Alt for meget har været langt op til enmands præstationer og nu synes jeg tiden er kommet til man vælger en træner der må sætte sit præg på indkøbene og derved stil. Og så er det næsten lige gyldigt hvilken træner vi for.
Det tror jeg vil gavne VERDENS BEDSTE KLUB.
HALA MADRID 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce