Den store transfer-tråd

1 måned 1 dag siden #889 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis I ikke allerede har gjort det, så gør jer selv den tjeneste, at se noget Nkunku på Tuben.

Jeg ved godt han spiller shadow striker - en position vi ikke bruger lige pt. men hans talent er helt vildt. Han scorer med højre, han scorer frispark, han lobber den ind med venstre, han lægger assist. Rimelig hurtig. Sindssygt uselvisk og godt blik for spillet.

Jeg var overrasket over hvor vild han har været denne sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #890 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Du fik sku lige overtalt mig og hold da op. Ham skal vi købe haha!

Det ser smooth ud. Og han ser spændende ud.

Nu bliver fremtidens midtbane meget fysisk og dynamisk, og så ville det være ret lækkert med sådan en type spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 dag siden #891 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Indtil det bliver officielt skal vi aldrig tro at Tchouameni er madridsspiller, uanset hvor meget medierne skriver om det - dont trust them!

PSG er med i spillet, og hvis Mbappe ønsker han kommer til klubben, så skal de nok gøre alt hvad de kan for at prøve at lokke ham. Og nu hvor FFP er total død og begravet så kan de også kaste masser af penge efter ham (noget siger mig dog at han er mere visionær end skildpadden, så har stor tiltro til at han bliver real spiller)

edit: Khelaifi viste på sidste pressemøde at han er ekstremt lunefuld. Lur mig ikke om de kører videre med et hævntogt imod Real og byder fx. 120 mio euro til Monaco. Så er vi tvunget til at byde mindst det samme, da Monaco kan afvise vores tilbud på 80 mio euro.. Byder vi så 140 mio (urealistisk) så vil de bare byde 180 mio.uden at blinke fordi de har pengene og de vil gøre alt for at please Mpabbe
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Elto92

1 måned 1 dag siden #892 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=150688 skrev: ​Indtil det bliver officielt skal vi aldrig tro at Tchouameni er madridsspiller, uanset hvor meget medierne skriver om det - dont trust them!

PSG er med i spillet, og hvis Mbappe ønsker han kommer til klubben, så skal de nok gøre alt hvad de kan for at prøve at lokke ham. Og nu hvor FFP er total død og begravet så kan de også kaste masser af penge efter ham (noget siger mig dog at han er mere visionær end skildpadden, så har stor tiltro til at han bliver real spiller)

edit: Khelaifi viste på sidste pressemøde at han er ekstremt lunefuld. Lur mig ikke om de kører videre med et hævntogt imod Real og byder fx. 120 mio euro til Monaco. Så er vi tvunget til at byde mindst det samme, da Monaco kan afvise vores tilbud på 80 mio euro.. Byder vi så 140 mio (urealistisk) så vil de bare byde 180 mio.uden at blinke fordi de har pengene og de vil gøre alt for at please Mpabbe

​Men fint, lad dem da ogsaa koebe Tchouameni, sagen er den de tvinger sig selv ud i en situation hvor de enten tvinger spillere ud af klubben eller tvinger flere spillere til at sidde paa baenken og faa minimal spilletid. De koebte sidste sommer Wijnaldum, en spiller der de 3 foregaaende seasoner havde spillet over +3.500 minutter i hver season for Liverpool, han har ikke engang spillet 2.000 minutter i PSG i denne season.

Saa smider de Tchouameni ind i selskab med Paredes, Pereira, Gueye, Veratti, Herrera og Wijnaldum, jamen saa held og lykke med at holde alle spillere glade og tilfredse.

Min pointe her er, at det langsigtet kommer til at goere ondt paa dem, at behandle spillere som Kvae, og det vil goere at de fremover faar svaert ved at tiltraekke de aller stoerste talenter/spillere, da de kan se at det stort set er umuligt at faa en betydelig rolle i klubben, og saa bliver det udelukkende en oekonomisk beslutning, og heldigvis saa er der stadig en stor skare af topspillere der hellere vil have individuel haeder fremfor de 5-10mio ekstra i loen-posen.

Saa langsigtet er deres strategi helt forkert, og det kommer kun Real til gode de naeste mange transfer-vinduer hvis PSG blir ved med at koebe denne sommer.

Donde está la biblioteca?

1 måned 1 dag siden #893 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
De kommer til at blive linket med alle de spillere, som vi går efter. Perez skal handle hurtigt. Vi spildte for meget tid på Bappen.

1 måned 1 dag siden #894 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Det derfor jeg siger at vi ikke bør sælge skindet før bjørnen overhovedet er set. 

Det samme skete sidste sommer med mbappe da flere medier var ude og sige, at nu var handlen en done deal. 

Det samme er sket nu. nu her 24 timer senere er der død stille omkring tchouameni ( Ja jeg har også google og copy og pasted hans navn)

1 måned 1 dag siden #895 af Real HWL

Elto92 post=150691 skrev: ​Det derfor jeg siger at vi ikke bør sælge skindet før bjørnen overhovedet er set. 

Det samme skete sidste sommer med mbappe da flere medier var ude og sige, at nu var handlen en done deal. 

Det samme er sket nu. nu her 24 timer senere er der død stille omkring tchouameni ( Ja jeg har også google og copy og pasted hans navn)

Roooolig nu ;) Vi ved at han vil til Real Madrid, det er bekræftet. Det har han sagt til sine holdkammerater. Nu skal Real og Monaco blive enig om en pris. Monaco forlanger 80mill, det skal de også have, men der er mange måder at give dem 80mill på.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Elto92

1 måned 1 dag siden #896 af Ramos4
Hvis en spiller vil til Madrid så vil han det. Hvis han hellere vil have flest muligt penge så vil han det. Det kan vi ikke ændre på. Vi skal heldigvis kun have spillere, der gerne vil klubben.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 1 dag siden #897 af Bismo

Ramos4 post=150693 skrev: Hvis en spiller vil til Madrid så vil han det. Hvis han hellere vil have flest muligt penge så vil han det. Det kan vi ikke ændre på. Vi skal heldigvis kun have spillere, der gerne vil klubben.

​Yup. Ellers står vi med problemet igen, når der skal genforhandles løn. Vi skal ikke have mercenaries. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 dag siden #898 af Fondo_Sur
Sportsdirektøren Mbappé vil have Tchouameni, så det bliver nok engang svært, når PSG bliver ved med at overbyde og lade Macron og enhver mand overtale ham.

1 måned 1 dag siden #899 af Bismo
Madrid vil ikke betale de 80 og forsøger at forhandle prisen ned.

1 måned 1 dag siden #900 af Ramos4
Salah udtaler at han "for sure" bliver i Liverpool næste sæson. Så skulle den være lukket.

Mané udtaler at han vil sætte sig ned med klubben efter sæsonen.

Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.