Den store transferrygte-tråd

1 år 9 måneder siden #961 af Petroleum
​Nogen der har hørt status/rygter omkring hvor Marcelo skal hen? 
Og hvordan det står til med Ceballos? Hvis Isco tager til Betis, så giver det vel ikke mening for Ceballos at gøre det samme? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #962 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Tchouameni og Rüdiger forholdsvis meget sikre. Og Milans Leao kan også være på vej. Det bliver spændende

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #963 af Real HWL
​Fedt med Rudiger og Tchouameni, Leao fatter jeg ikke en skid af. Virker som et panik køb. 
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #964 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Er der nogen herinde der kan fortælle (ikke YouTube videoer) mig lidt om hvilken type vi får ind på holdet hvis vi køber Tchouameni?

Hvor er han bedst på banen, hvad er han virkelig dygtig til, hvad kan blive endnu bedre til og hvilken type er han som person?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #965 af NadaMás

Petroleum post=150999 skrev: ​Nogen der har hørt status/rygter omkring hvor Marcelo skal hen? 
Og hvordan det står til med Ceballos? Hvis Isco tager til Betis, så giver det vel ikke mening for Ceballos at gøre det samme? 

​Ceballos har først udløb næste sommer, og man hører ikke meget til eventuelle bejlere - Det samme gælder for den sags skyld vores andre salgsemner.
Vallejo, Odriozola, Ceballos, (Hazard), Mariano og Jovic er vel salgsemnerne, men tror kun det bliver Vallejo og en af angriberne der ryger - Desværre. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #966 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Betis vil da gerne have Ceballos?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #967 af madrid2000
​Bale, Marcelo og Isco er ude. Transfermarkedet er startet godt.
Marcelo bliver selvfølgelig savnet. har været en god breddespillere, men blev aldrig til noget rigtigt. Bale kan endeligt koncentrere sig fulgt ud omkring Wales og Golf. 

Hvis vi kunne komme af med Mariano og Jovic, så har vi næsten vundet Jackpot.

Hazard bliver, og det ser ud til, at han vil give det et sidste skud, og han tror på det næste sæson. Han er nok også den eneste, der tror på den. Det bliver spændende, hvor han møder op til næste sæson denne gang. Jeg håber han får noget kamptræning for Belgien. Om ikke andet, så kan han udfylde den rolle som Isco har haft de seneste par sæsoner. Mere forventer jeg ikke af ham. Han skal gøre sig håb om midtbanen. Han slår ikke Vini og han kan eftersigende ikke spiller på høresiden. 

Jeg tror ikke rigtig på Kroos længere. Han må gerne spille de kampe vi dominere, men han dur ikke længere til de store kampe, hvor vi bliver sat under press. Vi skal købe en midtbanespiller. Jeg håber vi får Tchouameni. 

Camavinga, Velverde, Casemiro, Modric, Kroos, Tchouameni og Hazard. Ceballos må også gerne blive en sæson mere, hvis han vil finde sig i en perifere rolle. Mere dur han sku ikke til. Hvis man ikke kan slår igennem i Arsenal, så har man heller ikke kvalitet til RM.

Der skal købes en ordentlig klassespillere til HB og VB positionen. Gerne spiller med noget power og X-factor. Carvajal har vist glimt af tidligere tiders storspil, men han skal have ordentlig konkurrence. Vi kan ikke have Lucas og Carvajal til at kæmpe om at være mindst dårlig. Mendy er ikke en RM venstre back. Vi skal have en der kan noget offensivt. 

Nacho, Militao, Rüdiger, Alaba til CB positioner. Carvajal/Ny HB, Mendy/Ny VB. Odriozola dur bare ikke. Han er bare dårlig. 

Til angrebet har vi Benzema til som nr. 9. Alternativet skal være meget bedre en fucking Jovic og Mariano. En backup kunne være Jesus, Lautaro Martinez eller en anden angriber, der kan noget.

Vini på venstre wing. Alternativet må meget gerne være Rodrygo.

Ny højre wing. En Gnabry lyder spændende. Asensio som 2. valg og Lucas som 3.valg.

Truppen til næste sæson bliver:

1. Thibaut Courtois
2. Lunin/Ny målmand.
3. Målmand
4. Nacho
5.Alaba
6.Militao
7.Rüdiger
8.Carvajal
9.Ny HB
10. Mendy
11.Ny HB
12.Velverde
13.Kroos
14.Casemiro
15.Modric
16.Tchouameni
17.Hazard
18. Camavinga
19. Vini
20. Rodrygo
21. Benzema
22. Asensio
23. Lucas 
24. Ny Angriber
25. Ny højre wing.

Det vil være dejligt med 5-6 nye spillere. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #968 af Matamoro
Ud: Isco, Bale, Marcelo, Ceballos, Asensio, Jovic, Mariano, Vallejo.

Ind: Rudiger, Tchouameni, Gnabry, Fran Garcia, Pedro Porro
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #969 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Det ser ud til at Mariano bliver

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #970 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151027 skrev: Det ser ud til at Mariano bliver

​Det har aldrig vaeret et spoergsmaal, han bliver med garanti kontrakten ud, det er slet ikke til debat, mne heldigvis er der nok af andre overfloedige spillere der kan skaeres vaek saa vi kan faa plads til nyt blod. (Det samme goer Hazard btw)

Med Isco, Marcelo og Bale er der allerede aabnet 3 nye pladser i truppen, og kan man saa vaere heldig ogsaa at barbere Jovic og Vallejo vaek saa staar vi med 5 aabninger (lige akkurat nok til 1x DM, HB, VB, CB, HW). Og hvis vi er rigtig heldige saa indser Ceballos ogsaa at Betis er et bedre fit(hvis vi henter en DM, som Tchouameni f.eks, saa er Ceballos komplet overfloedig i truppen), saa blir der en extra aabning, og dermed plads til en CF, det ville vaere noget naert den perfekte sommer (alt afhaengigt af hvem der blir hentet naturligvis).

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #971 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ønsker så oveni at der bliver åbnet op for minimum Arribas fra Castilla. Han har altså fortjent en chance

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #972 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151027 skrev: Det ser ud til at Mariano bliver

​Klubben kan vel bare fotælle ham at han ikke bliver registreret til LA Liga, Copa, CL... og gøre alvor af det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce