Bedømmelse af truppen mod Valencia

6 år 6 måneder siden #13 af Brylle

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Raul 4 ever skrev: Til Benzemas forsvar skal det også nævnes at Asensio næppe havde scoret 1-0 målet, hvis det ikke havde været for hans løb ind i feltet. Det giver ikke en assist i statistikken, men bør alligevel trække godt op.

Jeg så Jeppe Kjær lave det samme løb i Lyngbys kamp i går, så Mikkel Rygaard kunne skyde fra samme sted. Det er altså ikke et virkelig genialt løb, men noget man som en offensiv spiller simpelthen SKAL kunne lave.

Og lige noget andet: Det bliver altså super komisk når en person ofte har travlt med at gå efter andres karaktergivning herinde (specielt mod Benzema), men når yndlingsspilleren gør det elendigt, så undlader man at give ham karakter, men skriver i stedet som kommentar, at man er skuffet. Hyklerisk.


Hyklerisk? Ja, er det ikke blevet standarden herinde når man skal give karakter? Der er f.eks. også en bruger der ikke har valgt at give Bale en karakter, der har også været flere gange hvor man har valgt at give Benzema et et-tal selvom han som minimum skulle have ligget på et tre-tal, og i flere omgange har man bare undladt at give karakter kun med det formål så man ikke skulle give ham mere end et et-tal igennem hele sæsonen - men selvfølgelig! er det da mig der er hyklerisk, når jeg i EN omgang ikke vælger at give ham en karakter.

Jeg vælger at rette det, for selvfølgelig skal han have et-tal efter han direktet var skyld i at vi ikke fik alle tre point med hjem, men det giver et meget godt billede af hetzen herinde, når man først vælger at gøre opmærksom på en karaktergivning hvis det lige skulle gå Benzemas vej (-:

Jep, hyklerisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #14 af Dios
Nu spørger jeg måske utrolig dumt, da de mennesker jeg færdes med ikke er sådan, så derfor spørger jeg andre til råds. Er det ganske normal opførsel, at være så barnlig?

Hvorfor er folk herinde, så freaking mærkelige? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce