Real Madrids ændrede transferstrategi

6 år 7 måneder siden #13 af Zyconith

Steen skrev: Tiden vil vise om det var fornuftigt ikke at hente endnu en striker. Jeg tvivler.
Ikke at hente en ny målmand (læs: de Gea) synes jeg selvfølgelig også var dumt, men det vidste i nok godt i forvejen.



Sidste sæson var du også en kæmpe pessimist. Og det endte nu okay.
Jeg tror tiden vil vise at Benz og Bale nok skal klare ærterne. Det er jo også lidt et optimistisk håb, men det tror jeg oprigtigt på. Keylor har bevist sit værd og sin krav på positionen. Han vil fortsætte med at levere verdensklasse som han har gjort fra dag et.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #14 af Siempre fiel

Zyconith skrev: Keylor har bevist sit værd og sin krav på positionen. Han vil fortsætte med at levere verdensklasse som han har gjort fra dag et.


Ska flyttes til sjov og spas-tråden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #15 af Steen

DarioGomez skrev:

Steen skrev: Efter blot enkelte dage af transfervinduets åbning stod det klart for mig, at vi ikke ville hente en/flere Galáctico(s). Det skrev jeg også tilbage i starten af juli måned. Man blev hurtigt kaldt pessimist, og derudover skulle den evigt bedrevidende ''El_Juan'' selvfølgelig dukke brusende op og proklamere, at vi absolut henter en eller to Galácticos, og at der ikke kunne være tvivl om dette.
Kalenderen siger september, og vi står uden en Galáctico. Desværre. Jeg er i den lejr der mener, at truppen er svækket sammenlignet med sidste sæsons trup. Ja, vi har hentet en meget vigtig og dygtig back-reserve i form af Theo. Back-up til den defensive midtbane var også tiltrængt, og der fik vi Marcos' tilbage fra lån, og ham har jeg store forventninger til, hvis Zidane giver ham chancen.
Menmenmen. Vi solgte Morata og erstattede ham med Mayoral. Det gjorde vi, selvom vi er klar over, at vores to øvrige angribere hedder Bale og Benzema. Det er simpelthen for ringe. Selvom Ronaldo stadig er verdens bedste, så må man ikke glemme hans alder. Hvem skal score målene når han er skadet, når han skal spares, eller når han har karantæne? Benzema, Bale, Mayoral eller Vázquez?
Tiden vil vise om det var fornuftigt ikke at hente endnu en striker. Jeg tvivler.
Ikke at hente en ny målmand (læs: de Gea) synes jeg selvfølgelig også var dumt, men det vidste i nok godt i forvejen.


Flot tekst basse. #blindhønefinderogsåkorn


Er du egentligt stadig en del af administrationen? Man må da sige, at du har fået en længere snor end samtlige brugere herinde, der ikke følger husreglerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #16 af JesperA
Jeg bifalder også den nye strategi, og den startede vel egentlig allerede 10-12 år tilbage med tilgangene af Marcelo, Higuaín (den dyreste udviklingsspiller dengang floppede fuldstændig, Gago), men én ting synes jeg også man glemmer lidt i diskussionen.

Den altoverskyggende spiller er stadigvæk uden sammenligning Ronaldo... Real kan ikke forvente at være en altoverskyggende europæisk magtfaktor hvis ikke man stadigvæk er villig til at smide pengene på bordet for de helt store spillere. At man henter nogle lidt mere up and coming spillere er dog en markant positiv ændring fra tidligere, men det er sket over længere tid og man gjorde det også med Di Maria, Varane, Özil, Benzema og andre, hvor man under "galatico"-perioden stort set kun hente etablerede spillere. Men at supplere med indlysende etablerede topspillere kan man ikke se bort fra at Real fortsat må gøre, men de skal hentes med omhu, og man skal være lidt heldigere med dem end tilfældet har været med Bale og James - især nu, hvor de formentlig bliver dyrere, og sværere, at hente.

Jeg tror Ronaldos afløser på længere sigt er havnet i Paris, men at det ikke nødvendigvis er Mbappe..
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #17 af Administrationen

Steen skrev:

DarioGomez skrev:

Steen skrev: Efter blot enkelte dage af transfervinduets åbning stod det klart for mig, at vi ikke ville hente en/flere Galáctico(s). Det skrev jeg også tilbage i starten af juli måned. Man blev hurtigt kaldt pessimist, og derudover skulle den evigt bedrevidende ''El_Juan'' selvfølgelig dukke brusende op og proklamere, at vi absolut henter en eller to Galácticos, og at der ikke kunne være tvivl om dette.
Kalenderen siger september, og vi står uden en Galáctico. Desværre. Jeg er i den lejr der mener, at truppen er svækket sammenlignet med sidste sæsons trup. Ja, vi har hentet en meget vigtig og dygtig back-reserve i form af Theo. Back-up til den defensive midtbane var også tiltrængt, og der fik vi Marcos' tilbage fra lån, og ham har jeg store forventninger til, hvis Zidane giver ham chancen.
Menmenmen. Vi solgte Morata og erstattede ham med Mayoral. Det gjorde vi, selvom vi er klar over, at vores to øvrige angribere hedder Bale og Benzema. Det er simpelthen for ringe. Selvom Ronaldo stadig er verdens bedste, så må man ikke glemme hans alder. Hvem skal score målene når han er skadet, når han skal spares, eller når han har karantæne? Benzema, Bale, Mayoral eller Vázquez?
Tiden vil vise om det var fornuftigt ikke at hente endnu en striker. Jeg tvivler.
Ikke at hente en ny målmand (læs: de Gea) synes jeg selvfølgelig også var dumt, men det vidste i nok godt i forvejen.


Flot tekst basse. #blindhønefinderogsåkorn


Er du egentligt stadig en del af administrationen? Man må da sige, at du har fået en længere snor end samtlige brugere herinde, der ikke følger husreglerne.


Det har han desværre selv valgt ikke at være. Men du skal primært selv bekymre dig om at holde dig inden for reglerne. Tak!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #18 af Steen
Administrationen skrev:

Det har han desværre selv valgt ikke at være. Men du skal primært selv bekymre dig om at holde dig inden for reglerne. Tak!


Det behøver jeg ikke at bekymre mig om, eftersom jeg yderst sjældent skriver indlæg som strider mod reglerne. Dette gør sig dog ikke gældende for visse andre personer, men du har ret; jeg skal nok blande mig udenom.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum