Det siger de inden Alavés-kampen

6 år 6 måneder siden #13 af Steen

Forever-madrisimo skrev:

Steen skrev: Dani -Bedre-End-James Ceballos!


Han ligger på Kroos plads.


Jeg skrev for et par dage siden, at Ceballos ikke har noget slutprodukt, som James havde. Derfor den kommentar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #14 af Jonas
Jeg synes isco har et helt forvrænget billede af sine egne evner som afslutter. Han afslutter alt for meget set ifht hvor dårlig han er til det. Både tæt under mål samt udefra. Han opfører sig jo som om han fra enhver position er det bedste bud på et mål

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #15 af madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #16 af Jonas

madrid2000 skrev: Hvad i alverden sker der for dette hold?


Jeg synes der mangler nogle uselviske, kreative typer (ala ozil). Vi spiller ikke chancerne så store som de kan blive og lader de forkerte folk afslutte. Det betyder så at vi afslutter på semi-store chancer(der kunne have været større) og hvis man ikke lige har tur i den så går de ikke ind på den slags chancer. Utur avler utur og så er man fanget i en negativ cyklus
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #17 af Vinícius

Jonas skrev:

madrid2000 skrev: Hvad i alverden sker der for dette hold?


Jeg synes der mangler nogle uselviske, kreative typer (ala ozil). Vi spiller ikke chancerne så store som de kan blive og lader de forkerte folk afslutte. Det betyder så at vi afslutter på semi-store chancer(der kunne have været større) og hvis man ikke lige har tur i den så går de ikke ind på den slags chancer. Utur avler utur og så er man fanget i en negativ cyklus


Jeg skulle selv til at skrive noget a la det samme. Der er for mange spillere, der absolut vil selv, og det er IKKE Ronaldo. Det er Isco og Asensio især. De skal kende til at spille for holdet igen, ellers ser jeg dem gerne på bænken.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #18 af Brylle

madrid2000 skrev: Det er tydeligt Zidane har opgivet ligaen og går efter CL :-)

Den er altså alt for søgt... Dortmund venter på tirsdag, og spillere som Modric og Bale har spillet rigtig meget på det sidste. Det eneste tydelige er, at Zidane tror på sin trup og også er bevidst om, at Dortmund bliver en sværere opgave end Alaves :)

Lige et spørgsmål til de, der så kampen, da jeg desværre ikke kunne nå hjem til dem: Hvordan spillede Ceballos udover målene? Formåede han at tage ansvar på midten og udføre Modric og Kroos' opgave med at komme langt ned og diktere spillet? Jeg har været ret spændt på at se ham i aktion i mere end lidt minutter her og der, så det er interessant hvordan han gør det på den centrale midtbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #19 af Dios

Brylle skrev:

madrid2000 skrev: Det er tydeligt Zidane har opgivet ligaen og går efter CL :-)

Den er altså alt for søgt... Dortmund venter på tirsdag, og spillere som Modric og Bale har spillet rigtig meget på det sidste. Det eneste tydelige er, at Zidane tror på sin trup og også er bevidst om, at Dortmund bliver en sværere opgave end Alaves :)

Lige et spørgsmål til de, der så kampen, da jeg desværre ikke kunne nå hjem til dem: Hvordan spillede Ceballos udover målene? Formåede han at tage ansvar på midten og udføre Modric og Kroos' opgave med at komme langt ned og diktere spillet? Jeg har været ret spændt på at se ham i aktion i mere end lidt minutter her og der, så det er interessant hvordan han gør det på den centrale midtbane.


Et kort svar, så fyldte han ikke nok. Han var ikke kontrollerende nok, og vi manglede i den grad funktionen som skabte ro og gik ned og tog bolden fra forsvaret. Det er helt forståeligt, da det er den sværeste position på banen af udfylde, og specielt når vi i forvejen har de 2 bedste midtbanespillere til netop den rolle.
Det positive er, at han kom godt med i feltet, og generelt lå godt udenfor feltet. Isco gjorde det ikke nemt for ham, for Ceballos er jo bedst i en lidt mere offensiv rolle, men med Isco ved sin side, så skulle han være den mere kontrollerende spiller, og der gjorde han det ikke godt nok. Havde han været Real Madrid spiller i flere sæsoner, så havde en fået et utroligt lille 2-tal, hvis ikke det var for målene :)
Der er stort potentiale i ham, og det er kun hans første kamp, og hvilken debut.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #20 af Doc.juego

Dios skrev:

Brylle skrev:

madrid2000 skrev: Det er tydeligt Zidane har opgivet ligaen og går efter CL :-)

Den er altså alt for søgt... Dortmund venter på tirsdag, og spillere som Modric og Bale har spillet rigtig meget på det sidste. Det eneste tydelige er, at Zidane tror på sin trup og også er bevidst om, at Dortmund bliver en sværere opgave end Alaves :)

Lige et spørgsmål til de, der så kampen, da jeg desværre ikke kunne nå hjem til dem: Hvordan spillede Ceballos udover målene? Formåede han at tage ansvar på midten og udføre Modric og Kroos' opgave med at komme langt ned og diktere spillet? Jeg har været ret spændt på at se ham i aktion i mere end lidt minutter her og der, så det er interessant hvordan han gør det på den centrale midtbane.


Et kort svar, så fyldte han ikke nok. Han var ikke kontrollerende nok, og vi manglede i den grad funktionen som skabte ro og gik ned og tog bolden fra forsvaret. Det er helt forståeligt, da det er den sværeste position på banen af udfylde, og specielt når vi i forvejen har de 2 bedste midtbanespillere til netop den rolle.
Det positive er, at han kom godt med i feltet, og generelt lå godt udenfor feltet. Isco gjorde det ikke nemt for ham, for Ceballos er jo bedst i en lidt mere offensiv rolle, men med Isco ved sin side, så skulle han være den mere kontrollerende spiller, og der gjorde han det ikke godt nok. Havde han været Real Madrid spiller i flere sæsoner, så havde en fået et utroligt lille 2-tal, hvis ikke det var for målene :)
Der er stort potentiale i ham, og det er kun hans første kamp, og hvilken debut.


Man skal også have med i ligningen at han ikke på samme måde havde en "kontrollerede makker". Altså casemiro er den defensive, og han havder sco eller Asensio ved sin side, ikke modric eller Kroos, og de er altså ikke samme type spillere, så jeg tror bestemt at han ville klare den kontrollerede del bedre, hvis han havde en modric eller Kroos ved sin side, istedet for Isco eller Asensio, da de ofte ikke er ligeså tilbage og kontrollerende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce