Madridista.dk mener: Hvad nu, Cristiano?

6 år 4 måneder siden #25 af mohbar

Neye skrev:

Siempre fiel skrev:

Neye skrev: Det er helt på sin plads at debattere om vi skulle have hentet en angriber da Morata skiftede og Mbappe havde da været et fint bytte men faktum er nu engang, at de to angribere vi mente igen kunne gøre en forskel og det derfor ikke var nødvendigt med erstatningsspillere var; Ronaldo og Benzema. De har på ingen måde slået til i år. Så skal vi snakke erstatninger, så er det her vi skulle have fundet erstatningerne til. Men hvem kunne forudsige det, efter den afslutning på 16/17?


Jamen der var masser af faresignaler. Ronaldo og Modric var eksempelvis HELT væk i sidste sæson - lige indtil de sidste godt 2 måneder hvor holdet finder formen - reserverne med spillet og Ronaldo med målene. Bale og Benz har været helt væk i flere sæsoner i streg - og midtbanen har manglet dynamik længe. NU er vi så også endt dér hvor vi mangler fart; Modric, Kroos, Isco, casemiro, Benz og selv Cristiano er urimeligt langsomme. Også Bale har mistet topfart og eksplosivitet - men han tæller jo kun i en brøkdel af kampene. Naturligvis kunne ingen forudsige at Cristiano efter sidste sæsons afslutning ville blive SÅ ringe - men tror heller ik der var mange der mente man nødvendigvis sku ha solgt ham i sommers. Men der var masser af andre problemer som var meget tydelige og det var i bedste fald naivt, og i værste fald total stupidt, at tro på at Benz, Bale, Cristiano og Modric sku være på et sted i deres karrierer hvor de blir bedre, tværtimod.


Jeg er helt enig med dig i, at også sidste år var der faresignaler i frontgruppen og det var vel i grunden også derfor alle blev enige om, at BBC var stendød og der skulle satses på 4-4-2 i stedet med Ronaldo og Benzema/Bale.
Men Ronaldo og Benzema kom igen ved sæsonafslutningen og det er vel i grunden derfor ledelsen valgte at der ikke nødvendigvis skulle erstattes i angrebet, da Morata smuttede. Og slet ikke til de penge Mbappe kostede. Vi står i en skrækkelig situation nu, hvor La Liga kan afskrives og det fordi vi vurderede forkert mht. Ronaldo og Benzema. De magter ikke opgaven og derfor falder hele den vurdering til jorden.

Vi skjal nu hente spillere som Ronaldo ikke vil finde sig i vi henter, så han smutter med garanti, hvis altså vi tør anlægge den strategi. Jeg kan bare ikke se andre udveje.


Jeg tror at det du nævner til sidst blot er en and fra medierne (dailymirror).
Hvis det dog passer at han skulle stå i vejen for en ny superstjerne til holdet, så skal han sælges/ignoreres da ingen spiller skal placere sig over klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #26 af Carlos3

Zyconith skrev: Sket er sket, lad os nu fokusere på det vi har. Om end jeg kunne have ønsket at Danilo var blevet, ser I heller ikke mig gå og bitche over det vel.


Haha, og vi ved alle hvor meget du har lyst til det ;)

Men jeg er helt enig, også derfor jeg ligesom dig håber at Zidane snart begynder at bruge den bredde man har købt ind til. Uodver det, så kan jeg hellere ikke vente til at få Kovacic tilbage.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #27 af Neye

mohbar skrev: Jeg tror at det du nævner til sidst blot er en and fra medierne (dailymirror).
Hvis det dog passer at han skulle stå i vejen for en ny superstjerne til holdet, så skal han sælges/ignoreres da ingen spiller skal placere sig over klubben.


Vi er helt enige og skulle jeg tage fejl mht. at jeg tror Ronaldos ego er et kæmpe problem for Ronaldo, så fred være med det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ABC
  • Gæst
  • Gæst
6 år 4 måneder siden #28 af ABC
Besvaret af ABC på emne Madridista.dk mener: Hvad nu, Cristiano?

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud..


Du ved godt det er Benzema der spiller med nummer 9 ik? Altså vores franske Speedy Gonzalez. Vores sprudlende energibundt af en succeshistorie. Vores allesammens målmaskine. Karim Van Basten. Manden der endnu ik har mødt en keeper han ik ka få til at se verdensklasse ud.


Du kan tro, jeg er klar over det! Det er jo helt vanvittigt, som du prøver at være sjov. Point herfra! MEN ja, jeg står fast. Benzema og Ronaldo sammen er bedre end noget andet makkerpar på RM. #7 skyder dog dumdristigt på en hver bold - selv om der kunne findes en større chance ved at kigge til højre. #9 spiller for ofte #7 i stedet for at tage chancen selv.. Og det fis med at de ikke er verdens hurtigste - det betyder ikke en skid - de kan spiller sig igennem et hvert forsvar.. Problemet er at når midtbanespillerene involveres i spillet, ser de sig selv afgøre det hele.. Ofte spiller #7 en ringe kamp - men kan skiftes ALDRIG ud! #9 bliver altid udskiftet (9 ud af 10 gange) - sikkert for at Zidane kan undsige sig kritik - jeg skiftede jo ud og gav andre spiller chancen. Men RM spiller YDERST SJÆLDENT bedre, når #9 går fra banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #29 af Kreatøren

ABC skrev: "..Holdet lider tydeligt under manglende skarphed i den forreste offensiv, hvor Benzema heller ikke formåede at ændre på fansenes dalende tillid efter endnu en tvivlsom præstation, og det efterlader da også en del skepsis til klicheen om, at ’Benzema gør Ronaldo bedre’. For hvor godt komplimenterer Benzema i virkeligheden portugiseren, hvis de i indeværende sæson har kvitteret med ti mål tilsammen? .."

Jeg aner ikke, hvem skribenten herover er - men du udtaler dig på vegne af et website som lader til at agere fan af RM. Hvem er det, der altid dikterer at Ronaldo skal blive på banen og Benzema skal pilles fra efter 70 minutter. Det er tilsyneladende en (skreven) regel hos RM. Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud. Det kunne han måske have godt af en gang i mellem. Men HVER GANG Benzema pilles ud - og Ronaldo så placeres i midten, sker der ikke en skid! Jeg er træt af at gentage mig selv - hvis man gider at læse, ved man hvad jeg har at sige om den sag. Isco, Asensio, Benzema og Ronaldo.


Det er mig som havde fornøjelsen af at skrive denne omgang af 'Madridista.dk mener', og du har helt ret i, at jeg udtaler mig på vegne af en hjemmeside dedikeret til Real Madrid og madridistas.

Det er altid fedt når folk har en kommentar eller holdning til et givent afsnit, som så kan danne fundament for yderligere debat, men dét sagt, så er jeg lidt i tvivl om din pointe i din kommentar. Er det at Benzema er en bedre fodboldspiller end Cristiano Ronaldo? At Cristiano Ronaldo får for lang snor, hvad angår spilletid? Mit formål ved netop det du referer til fra artiklen, er at indbyde til debat om hvorvidt Benzema stadig komplementerer Cristiano Ronaldo, og - i et lidt bredere perspektiv - diskutere hvem der bør erstatte Benzema i en eventuel ny offensiv konstellation, hvori jeg bestemt mener Cristiano Ronaldo stadig hører til. Hvis der er noget andet du vil have uddybet fra det du citerer fra artiklen, så sig endeligt til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ABC
  • Gæst
  • Gæst
6 år 4 måneder siden #30 af ABC
Besvaret af ABC på emne Madridista.dk mener: Hvad nu, Cristiano?

Kreatøren skrev:

ABC skrev: "..Holdet lider tydeligt under manglende skarphed i den forreste offensiv, hvor Benzema heller ikke formåede at ændre på fansenes dalende tillid efter endnu en tvivlsom præstation, og det efterlader da også en del skepsis til klicheen om, at ’Benzema gør Ronaldo bedre’. For hvor godt komplimenterer Benzema i virkeligheden portugiseren, hvis de i indeværende sæson har kvitteret med ti mål tilsammen? .."

Jeg aner ikke, hvem skribenten herover er - men du udtaler dig på vegne af et website som lader til at agere fan af RM. Hvem er det, der altid dikterer at Ronaldo skal blive på banen og Benzema skal pilles fra efter 70 minutter. Det er tilsyneladende en (skreven) regel hos RM. Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud. Det kunne han måske have godt af en gang i mellem. Men HVER GANG Benzema pilles ud - og Ronaldo så placeres i midten, sker der ikke en skid! Jeg er træt af at gentage mig selv - hvis man gider at læse, ved man hvad jeg har at sige om den sag. Isco, Asensio, Benzema og Ronaldo.


Det er mig som havde fornøjelsen af at skrive denne omgang af 'Madridista.dk mener', og du har helt ret i, at jeg udtaler mig på vegne af en hjemmeside dedikeret til Real Madrid og madridistas.

Det er altid fedt når folk har en kommentar eller holdning til et givent afsnit, som så kan danne fundament for yderligere debat, men dét sagt, så er jeg lidt i tvivl om din pointe i din kommentar. Er det at Benzema er en bedre fodboldspiller end Cristiano Ronaldo? At Cristiano Ronaldo får for lang snor, hvad angår spilletid? Mit formål ved netop det du referer til fra artiklen, er at indbyde til debat om hvorvidt Benzema stadig komplementerer Cristiano Ronaldo, og - i et lidt bredere perspektiv - diskutere hvem der bør erstatte Benzema i en eventuel ny offensiv konstellation, hvori jeg bestemt mener Cristiano Ronaldo stadig hører til. Hvis der er noget andet du vil have uddybet fra det du citerer fra artiklen, så sig endeligt til.


Ok, en skribent som er helt blank/nypudset - det tillader jeg mig at skrive eftersom du (som jeg) er helt ny på dette site. Forskellen er at du (som jeg skriver) udtaler dig på vegne af en "institution" (I know, det er bare et web site - jeg driver selv adskillige) - jeg er dog i denne sammenhæng blot "menig tilhænger".

Til dine spørgsmål. Ja, jeg mener ofte at #9 bidrager med mere til holdet end #7 gør. Men jeg mener, at holdet er BEDST, når de spiller sammen. Intet makkerpar er bedre. Men næsten hver kamp udskiftes #9 i minut 70 - selvom #7 ofte har spillet et svag kamp. Men din tekst ytrede at Benzema igen havde leveret en ringe indsats - eller noget i den dur - og det er simpelthen en dårlig vurdering. Benzema taber ikke bolden eller spiller den ud over linien. Han er altid stabil (90%) og en sikker opspilsstation. Men som jeg har skrevet flere gange - hvis medspillerne ikke ser, når han løber i position eller forsøger at skabe dybe stikninger - ja, så er det sq svært! Masser af gange ser man #9 kalde bolden og midtbanekæden frem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #31 af Forever-madrisimo

El Siete skrev:

Forever-madrisimo skrev: Flot indslag og skitsere godt de problemstillinger vi har. Jeg tror så ikke på, at Peréz har noget i ærmet og det har Zidane heller ikke, slet ikke til januar for mulighederne er så få i dagens fodbold og mange spillere er allerede i de store klubber.

Florentino Zizou og hvem ellers der står for den sportslige trupsammensætning har fejlet noget så grusomt, at det kan kaldes en “Makalele” og det har intet med bagklogskabs historier at gøre. Inklusiv mig selv og flere andre har haft råbt vagt i gevær, at Benzema og Bale ikke var dem man bør satse på til denne sæson. At Mbappe skulle købes og Morata skulle beholdes eventuelt med Mariano.

Zidane har udtalt at holdet var svækket til denne sæson, med salget af Morata. Det gjorde han kort efter Morata smuttede. Så noget er gået fuldstændlg galt i planlægningen til denne sæson.

Og Benzema burde i mine øjne aldrig have haft en sko indenfor hos Real Madrid siden 2015. En udiciplineret spiller som slet ikke levere varen over en hel sæson. Jeg har set massevis af bedre angribere i Real Madrid end ham. Artiklen handler om Ronaldo, ja du har spottet alt, men den kunne også have handlet om, at vi savner en ledelse der tør give lidt magt til en sportsdirektør.


Helt enig i at vi skulle have beholdt en Morata eller købt en Mbappe, men ikke begge, kun i tilfælde af en Benzema-afgang, som du skriver, men det lå aldrig i kortene. Grunden til at vi skar ned på offensive spillere var for at give Isco og Asensio mere spilletid, så de kunne udvikle sig, men vi kunne sagtens have tilføjet en ekstra angriber i Mayorals sted, og alle ville være glade.

Morata ville væk og vi havde overhovedet ikke den nødvendige insider-viden på Mbappe, hvorfor han smuttede til PSG. Jeg tror han var prioriteten og da han forsvandt, stod man uden alternativer og måtte satse på spillere der, trods alt, lige havde vundet alt i Europa.


Jeg er ikke sikker på at Morata ville væk, der var uenigheder mellem ham, Zizou og klubben og hans krav kunne ikke godtages, derfor måtte han væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #32 af Forever-madrisimo

mohbar skrev:

Forever-madrisimo skrev: Flot indslag og skitsere godt de problemstillinger vi har. Jeg tror så ikke på, at Peréz har noget i ærmet og det har Zidane heller ikke, slet ikke til januar for mulighederne er så få i dagens fodbold og mange spillere er allerede i de store klubber.

Florentino Zizou og hvem ellers der står for den sportslige trupsammensætning har fejlet noget så grusomt, at det kan kaldes en “Makalele” og det har intet med bagklogskabs historier at gøre. Inklusiv mig selv og flere andre har haft råbt vagt i gevær, at Benzema og Bale ikke var dem man bør satse på til denne sæson. At Mbappe skulle købes og Morata skulle beholdes eventuelt med Mariano.

Zidane har udtalt at holdet var svækket til denne sæson, med salget af Morata. Det gjorde han kort efter Morata smuttede. Så noget er gået fuldstændlg galt i planlægningen til denne sæson.

Og Benzema burde i mine øjne aldrig have haft en sko indenfor hos Real Madrid siden 2015. En udiciplineret spiller som slet ikke levere varen over en hel sæson. Jeg har set massevis af bedre angribere i Real Madrid end ham. Artiklen handler om Ronaldo, ja du har spottet alt, men den kunne også have handlet om, at vi savner en ledelse der tør give lidt magt til en sportsdirektør.


Jeg ville ikke sammenligne Makelele gate med Mbappe. Det svarer til at sammenligne æbler og pærer.

Makelele havde allerede etableret sig som en ganske habil spiller og krævede mere i løn.
Mbappe viste at han er upcoming star i Monaco hvor han tilmed spillede en super halvsæson. Han ville til Real Madrid og Real ville have ham. I kulissen stod PSG og lokkede med astronomiske pengesummer, hvilket gjorde at han stillede et lønkrav som ville stille ham op som top3 lønnet i Real Madrid. At give Mbappe, som stadig er ”uprøvet” på den store scene, en så høj løn vil have mange konsekvenser med sig, det vil ikke kun være en storsats af dimensioner, men også hæve løn overliggeren GANSKE betragteligt for hele Real Madrid truppen. Ikke mindst når man tænker på hvor godt de havde gjort det med La liga titel og CL trofæ. Jeg synes faktisk at Perez viste lederskab og snusfornuft ved ikke at skrive med Mbappe for så uhyrlige summer.

Men til gengæld så synes jeg det har været utroligt arrogant og hovmodigt, at man har afskaffet 2 af de bedste offensivspillere (James og Morata) og ikke købt mindst en habil angriber, når man ved at Benzema er målimpotent og Bale er skrøbling


Jeg sammenligner ikke en spiller med en anden, men at man ikke anskaffer sig en angriber, ligesom man valgte at skille sig af med samtlige defensive midtbane spillere dengang. I princippet kan vi sige at Florentino og klubben ikke er blevet klogere siden. Jeg kan derfor ikke forholde mig til dit indlæg, da du har misforstået min pointe i, at Real Madrid har taget for alt for let på angrebs situationen.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #33 af Forever-madrisimo
Mon Florentino tænker over hans udtalelser omkring en sportsdirektør nu. Han mente jo at vi ikke behøvede en for at hente de bedste spillere i verden. Nu laver en sportsdirektør andet end at anbefale spillere. Jeg vil også mene at en sportsdirektør ikke henter 8 midtbane spillere når man i forvejen har 20!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #34 af Kreatøren

ABC skrev:

Kreatøren skrev:

ABC skrev: "..Holdet lider tydeligt under manglende skarphed i den forreste offensiv, hvor Benzema heller ikke formåede at ændre på fansenes dalende tillid efter endnu en tvivlsom præstation, og det efterlader da også en del skepsis til klicheen om, at ’Benzema gør Ronaldo bedre’. For hvor godt komplimenterer Benzema i virkeligheden portugiseren, hvis de i indeværende sæson har kvitteret med ti mål tilsammen? .."

Jeg aner ikke, hvem skribenten herover er - men du udtaler dig på vegne af et website som lader til at agere fan af RM. Hvem er det, der altid dikterer at Ronaldo skal blive på banen og Benzema skal pilles fra efter 70 minutter. Det er tilsyneladende en (skreven) regel hos RM. Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud. Det kunne han måske have godt af en gang i mellem. Men HVER GANG Benzema pilles ud - og Ronaldo så placeres i midten, sker der ikke en skid! Jeg er træt af at gentage mig selv - hvis man gider at læse, ved man hvad jeg har at sige om den sag. Isco, Asensio, Benzema og Ronaldo.


Det er mig som havde fornøjelsen af at skrive denne omgang af 'Madridista.dk mener', og du har helt ret i, at jeg udtaler mig på vegne af en hjemmeside dedikeret til Real Madrid og madridistas.

Det er altid fedt når folk har en kommentar eller holdning til et givent afsnit, som så kan danne fundament for yderligere debat, men dét sagt, så er jeg lidt i tvivl om din pointe i din kommentar. Er det at Benzema er en bedre fodboldspiller end Cristiano Ronaldo? At Cristiano Ronaldo får for lang snor, hvad angår spilletid? Mit formål ved netop det du referer til fra artiklen, er at indbyde til debat om hvorvidt Benzema stadig komplementerer Cristiano Ronaldo, og - i et lidt bredere perspektiv - diskutere hvem der bør erstatte Benzema i en eventuel ny offensiv konstellation, hvori jeg bestemt mener Cristiano Ronaldo stadig hører til. Hvis der er noget andet du vil have uddybet fra det du citerer fra artiklen, så sig endeligt til.


Ok, en skribent som er helt blank/nypudset - det tillader jeg mig at skrive eftersom du (som jeg) er helt ny på dette site. Forskellen er at du (som jeg skriver) udtaler dig på vegne af en "institution" (I know, det er bare et web site - jeg driver selv adskillige) - jeg er dog i denne sammenhæng blot "menig tilhænger".

Til dine spørgsmål. Ja, jeg mener ofte at #9 bidrager med mere til holdet end #7 gør. Men jeg mener, at holdet er BEDST, når de spiller sammen. Intet makkerpar er bedre. Men næsten hver kamp udskiftes #9 i minut 70 - selvom #7 ofte har spillet et svag kamp. Men din tekst ytrede at Benzema igen havde leveret en ringe indsats - eller noget i den dur - og det er simpelthen en dårlig vurdering. Benzema taber ikke bolden eller spiller den ud over linien. Han er altid stabil (90%) og en sikker opspilsstation. Men som jeg har skrevet flere gange - hvis medspillerne ikke ser, når han løber i position eller forsøger at skabe dybe stikninger - ja, så er det sq svært! Masser af gange ser man #9 kalde bolden og midtbanekæden frem.

Ok, en skribent som er helt blank/nypudset

Haha - hvorfor ikke blankpoleret, nu du er igang? ;-)

Til dine spørgsmål. Ja, jeg mener ofte at #9 bidrager med mere til holdet end #7 gør. Men jeg mener, at holdet er BEDST, når de spiller sammen. Intet makkerpar er bedre.

Jeg var som sagt i tvivl om din pointe, men så fik vi det på plads.

Men din tekst ytrede at Benzema igen havde leveret en ringe indsats - eller noget i den dur - og det er simpelthen en dårlig vurdering.

Ja, jeg mener ikke at Benzema leverede nogen prangende indsats (hvilket Cristiano Ronaldo heller ikke gjorde), vurderet på baggrund af hans indsats, som var dybt passiv, men at det er en dårlig vurdering? Den bliver du simpelthen nød til at uddybe.
Han kom ikke frem til noget der lignede et skud eller noget chanceskabende, og så er imponerer det mig ikke, hvorvidt han løber lidt i dybden eller undgår at smide en bold over sidelinjen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #35 af Siempre fiel

ABC skrev:

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud..


Du ved godt det er Benzema der spiller med nummer 9 ik? Altså vores franske Speedy Gonzalez. Vores sprudlende energibundt af en succeshistorie. Vores allesammens målmaskine. Karim Van Basten. Manden der endnu ik har mødt en keeper han ik ka få til at se verdensklasse ud.


Du kan tro, jeg er klar over det! Det er jo helt vanvittigt, som du prøver at være sjov. Point herfra! MEN ja, jeg står fast. Benzema og Ronaldo sammen er bedre end noget andet makkerpar på RM. #7 skyder dog dumdristigt på en hver bold - selv om der kunne findes en større chance ved at kigge til højre. #9 spiller for ofte #7 i stedet for at tage chancen selv.. Og det fis med at de ikke er verdens hurtigste - det betyder ikke en skid - de kan spiller sig igennem et hvert forsvar.. Problemet er at når midtbanespillerene involveres i spillet, ser de sig selv afgøre det hele.. Ofte spiller #7 en ringe kamp - men kan skiftes ALDRIG ud! #9 bliver altid udskiftet (9 ud af 10 gange) - sikkert for at Zidane kan undsige sig kritik - jeg skiftede jo ud og gav andre spiller chancen. Men RM spiller YDERST SJÆLDENT bedre, når #9 går fra banen.


Tak for komplimentet - jeg ved godt jeg er sjov ;-)

Men du har da i og for sig ret i at Benz og Ronaldo er det bedste angrebspar vi har i truppen - problemet er bare at det siger en del om angrebsalternativerne vi ligger inde med pt og ik så forfærdeligt meget om Benz-Ronaldo-konstellationen i et større perspektiv. Faktum er at de leverer helt igennem elendigt - og at du åbenbart mener at Benzema er fantastisk (sådan ca sammen med 0,1 % af alle der følger holdet) det siger mig sådan set bare at det er nyttesløst og total spild af tid at debattere videre med dig :-D

Du har dog ret i at Ronaldo sjældent skiftes ud - heller ik når han er elendig. Det hænger dog sammen med hans evne til at dukke op og afgøre kampe ud af ingenting (det har Benz vel gjort 2 gange på 9 sæsoner). Og så har du forresten også ret i at vi sjældent blir bedre efter at vi skifter Benz ud - det betyder dog ik at Benz ik er pivringe, men at der er langt flere ting galt med holdet end blot vores franske hæmsko.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ABC
  • Gæst
  • Gæst
6 år 4 måneder siden #36 af ABC
Besvaret af ABC på emne Madridista.dk mener: Hvad nu, Cristiano?

Siempre fiel skrev:

ABC skrev:

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg oplevet yderst sjældent at #9 spiller dårligt - og dårligere end #7 - men aldrig pilles Ronaldo ud..


Du ved godt det er Benzema der spiller med nummer 9 ik? Altså vores franske Speedy Gonzalez. Vores sprudlende energibundt af en succeshistorie. Vores allesammens målmaskine. Karim Van Basten. Manden der endnu ik har mødt en keeper han ik ka få til at se verdensklasse ud.


Du kan tro, jeg er klar over det! Det er jo helt vanvittigt, som du prøver at være sjov. Point herfra! MEN ja, jeg står fast. Benzema og Ronaldo sammen er bedre end noget andet makkerpar på RM. #7 skyder dog dumdristigt på en hver bold - selv om der kunne findes en større chance ved at kigge til højre. #9 spiller for ofte #7 i stedet for at tage chancen selv.. Og det fis med at de ikke er verdens hurtigste - det betyder ikke en skid - de kan spiller sig igennem et hvert forsvar.. Problemet er at når midtbanespillerene involveres i spillet, ser de sig selv afgøre det hele.. Ofte spiller #7 en ringe kamp - men kan skiftes ALDRIG ud! #9 bliver altid udskiftet (9 ud af 10 gange) - sikkert for at Zidane kan undsige sig kritik - jeg skiftede jo ud og gav andre spiller chancen. Men RM spiller YDERST SJÆLDENT bedre, når #9 går fra banen.


Tak for komplimentet - jeg ved godt jeg er sjov ;-)

Men du har da i og for sig ret i at Benz og Ronaldo er det bedste angrebspar vi har i truppen - problemet er bare at det siger en del om angrebsalternativerne vi ligger inde med pt og ik så forfærdeligt meget om Benz-Ronaldo-konstellationen i et større perspektiv. Faktum er at de leverer helt igennem elendigt - og at du åbenbart mener at Benzema er fantastisk (sådan ca sammen med 0,1 % af alle der følger holdet) det siger mig sådan set bare at det er nyttesløst og total spild af tid at debattere videre med dig :-D

Du har dog ret i at Ronaldo sjældent skiftes ud - heller ik når han er elendig. Det hænger dog sammen med hans evne til at dukke op og afgøre kampe ud af ingenting (det har Benz vel gjort 2 gange på 9 sæsoner). Og så har du forresten også ret i at vi sjældent blir bedre efter at vi skifter Benz ud - det betyder dog ik at Benz ik er pivringe, men at der er langt flere ting galt med holdet end blot vores franske hæmsko.


Jeg er sådan set også fløjtende ligeglad med, hvad du mener, at du kan bidrage med i en diskussion :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce