Engelsk presse: Icardi har bestået lægetjek

6 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Vilde rygter er der nok af, når det kommer til Real Madrid, men ifølge engelske medier har Mauro Icardi allerede bestået lægetjekket i Real Madrid og hans indtræden i truppen kan dermed være nært forestående.

 

Den 24-årige argentinske angriber med italiensk pas har scoret 17 mål i 21 kampe for Inter og han er dermed en af de mest jagtede angribere i europæisk fodbold, hvor også klubber som Chelsea og Manchester United har udvist interesse.

 

Engelsk presse kan ikke fortælle noget om beløbet, som dog i givet fald ender med at blive på den anden side af de 100 millioner €.

 

Zidane har ved flere lejligheder udtrykt stor tilfredshed med sin trup og gjort klart, at han ikke har indgivet ønske om nogen spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #2 af Lukita
Interessant om der overhovedet er noget i det, men føj det er mange penge for en spiller, der alligevel ikke kommer til at være fast mand, og som kommer til at bruge det meste af tiden på bænken. Jeg føler dog efterhånden at jeg er ligeglad, jeg ville selvfølgelig foretrække at vi fandt en billigere angriber, da 100 mio. euro er meget for en bænkevarmer, men til gengæld får vi noget kvalitet vi kan smide ind i kampene, og vi mangler noget kynisme i feltet.
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved Lukita.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #3 af dchristoffersen_
Icardi ville være en kongesigning, intet mindre. Og godt være Benzema som udgangspunkt ville være førstevalg i starten, men han skal da virkelig op i gear, hvis han ikke skulle ryge på bænken til fordel for en Icardi. På tide der kommer noget kamp om angriberpositionen. Det kan kun gøre Benzema bedre også. Tror nu ikke der er så meget hold i nyheden, har set på nettet at Icardi lige nu, er på ferie i Maldiverne eller lignende, så tvivler på han lige skulle have været forbi den spanske hovedstad inden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #4 af Dios

Lukita skrev: Interessant om der overhovedet er noget i det, men føj det er mange penge for en spiller, der alligevel ikke kommer til at være fast mand, og som kommer til at bruge det meste af tiden på bænken. Jeg føler dog efterhånden at jeg er ligeglad, jeg ville selvfølgelig foretrække at vi fandt en billigere angriber, da 100 mio. euro er meget for en bænkevarmer, men til gengæld får vi noget kvalitet vi kan smide ind i kampene, og vi mangler noget kynisme i feltet.


Hvorfor vil han havne på bænken? Har vi efterhånden ikke fået aflivet den med, at de dyreste drenge spiller? Nuvel, så kan Zidane have sine yndlings, og dem med det højeste topniveau får altid længere snor end de andre, men spillere som James og Bale fik jo mærket, at det ikke kun handlede om et prisskilt, men om kvalitet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #5 af El Siete
Jeg var egentlig for ideen, for at få noget nødvendigt forstærkning og konkurrence i offensiven, men det var før Barcelona-kampen, hvor mesterskabet stadig var åbent. Nu tænker jeg vi lige så godt kan vente til sommer og sikre en spiller på et niveau højere.
Og udover det så kunne vi jo i princippet "bare" have beholdt Morata i sommers i stedet for måske at give 30-40M mere for Icardi end hvad Morata blev solgt for.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #6 af Lukita

Hvorfor vil han havne på bænken? Har vi efterhånden ikke fået aflivet den med, at de dyreste drenge spiller? Nuvel, så kan Zidane have sine yndlings, og dem med det højeste topniveau får altid længere snor end de andre, men spillere som James og Bale fik jo mærket, at det ikke kun handlede om et prisskilt, men om kvalitet.


Fordi at hans direkte konkurrente vil være Benzema, Ronaldo og Bale. Benzema er fredet til evig tid, uanset hvor dårlig han har været i de seneste to år. Ronaldo er Ronaldo, han ender ikke på bænken, og han er pt. også holdets topscorer, selvom det egentligt ikke siger så meget. Bale er skadet i 60 % af tiden, men får også stadig lidt lang snor pga. han er Pérezs prestige indkøb.

Jeg var egentlig for ideen, for at få noget nødvendigt forstærkning og konkurrence i offensiven, men det var før Barcelona-kampen, hvor mesterskabet stadig var åbent. Nu tænker jeg vi lige så godt kan vente til sommer og sikre en spiller på et niveau højere.
Og udover det så kunne vi jo i princippet "bare" have beholdt Morata i sommers i stedet for måske at give 30-40M mere for Icardi end hvad Morata blev solgt for.


Selvom det er ekstremt usandsynligt at vi vinder CL, så er det stadig den turnering vi skal satse 100 % på i den her sæson. Med vores nuværende angreb vinder vi med statsgaranti ikke CL, da vores angreb er ufatteligt svagt. Jeg siger ikke at Icardi sikrer os CL, men det gør ikke chancerne mindre i hvertfald. Og at have beholdt Morata i sommers havde helt klart været det bedste man kunne have gjort, men han ville forståeligt nok gerne videre, efter at være blevet pisset på i sidste sæson, så det var aldrig rigtigt en mulighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #7 af Carlos3
Jeg kan godt se ideen i at hente en spiller som Icardi, og grunden til at jeg kan se det er at vores offensiv ikke fungerer optimalt overhovedet, i Real Madrid kan du ikke få fripas på et par sæsoner da ambitionerne altid er er at vinde det hele. Ergo er vores offensiv dårlig så skal den forbedres, basta

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #8 af BBB
Jeg undrer mig over, hvorfor engelsk presse ved mere end spansk og italiensk presse om en handel fra en italiensk til en spansk klub. Jeg kalder #fakenews:-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #9 af Dios
Lukita skrev:

Fordi at hans direkte konkurrente vil være Benzema, Ronaldo og Bale. Benzema er fredet til evig tid, uanset hvor dårlig han har været i de seneste to år. Ronaldo er Ronaldo, han ender ikke på bænken, og han er pt. også holdets topscorer, selvom det egentligt ikke siger så meget. Bale er skadet i 60 % af tiden, men får også stadig lidt lang snor pga. han er Pérezs prestige indkøb.


Benzema er fredet indtil han ikke er den bedste angriber i truppen, og det har han efterhånden været siden hans ankomst. Bale er blevet bænket af Isco og Asensio, så længere snor får han vel egentlig ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #10 af El Siete

Lukita skrev:

Hvorfor vil han havne på bænken? Har vi efterhånden ikke fået aflivet den med, at de dyreste drenge spiller? Nuvel, så kan Zidane have sine yndlings, og dem med det højeste topniveau får altid længere snor end de andre, men spillere som James og Bale fik jo mærket, at det ikke kun handlede om et prisskilt, men om kvalitet.


Fordi at hans direkte konkurrente vil være Benzema, Ronaldo og Bale. Benzema er fredet til evig tid, uanset hvor dårlig han har været i de seneste to år. Ronaldo er Ronaldo, han ender ikke på bænken, og han er pt. også holdets topscorer, selvom det egentligt ikke siger så meget. Bale er skadet i 60 % af tiden, men får også stadig lidt lang snor pga. han er Pérezs prestige indkøb.

Jeg var egentlig for ideen, for at få noget nødvendigt forstærkning og konkurrence i offensiven, men det var før Barcelona-kampen, hvor mesterskabet stadig var åbent. Nu tænker jeg vi lige så godt kan vente til sommer og sikre en spiller på et niveau højere.
Og udover det så kunne vi jo i princippet "bare" have beholdt Morata i sommers i stedet for måske at give 30-40M mere for Icardi end hvad Morata blev solgt for.


Selvom det er ekstremt usandsynligt at vi vinder CL, så er det stadig den turnering vi skal satse 100 % på i den her sæson. Med vores nuværende angreb vinder vi med statsgaranti ikke CL, da vores angreb er ufatteligt svagt. Jeg siger ikke at Icardi sikrer os CL, men det gør ikke chancerne mindre i hvertfald. Og at have beholdt Morata i sommers havde helt klart været det bedste man kunne have gjort, men han ville forståeligt nok gerne videre, efter at være blevet pisset på i sidste sæson, så det var aldrig rigtigt en mulighed.


Det kan du have ret i, vinder vi den turnering er sæsonen jo en succes, til dels, og her kan en Icardi da hjælpe, men jeg er nu bare bange for at man laver et panikkøb og ikke et strategisk køb af en spiller vi har brug for fremadrettet og ikke de næste 5 mdr. 120M (et gæt) er mange penge i den henseende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #11 af Kimbo
Køb nu bare Icardi + Mbappe og enten Neymar eller Hazard... Tak...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #12 af Laudrup10
Urealistisk i sådan en grad at de fleste kan se det… Hazard kommer heller ikke til at gå for under 200€ mio og så kan man endda stadig argumenterer for at der mangler at blive købt en spidsangriber i stedet for Benz….

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce