Benzema er tilbage mod Leganés

6 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Karim Benzema står til at få come back i kampen mod Leganés i Copa del Rey på torsdag.

 

Den franske angriber har været ude af spillet siden en skade i El Clásico den 23. december, men har trænet med i de seneste dage og meldes altså klar til kampen.

 

Karim Benzema er endnu ikke en oddset-mulighed som målscorer i kampen mod Leganés hos vores venner hos NordicBet, men hold øje med de mere end 90 spillemuligheder på kampen ved at trykke på nedenstående link, især hvis du skal være med i vores ciffertips-konkurrence med masser af præmier, heriblandt en rejse til Estadio Santiago Bernabéu for 2, inkl. fly og hotel:

 

Leganés - Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ABC
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #2 af ABC
Besvaret af ABC på emne Benzema er tilbage mod Leganés
Fedt! Så kan det være, at der endelig kommer lidt sammenhæng i det spil fra midtbanen og frem mod mållinien. Skal vi måske endelig se BBC folde sig ud igen? Jeg håber det, selv om jeg personligt har større fidus til en ABC sammensætning (Asensio i stedet for Bale) .

Og hey! Hvis det ikke går bedre, end det plejer, har folk jo endelig én, de kan skyde skylden på igen ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #3 af mohbar
Mon ikke Mayoral skal finde sig en anden klub permanent/leje.

For på trods af zidanes varm luft snak så er der jo ingen tillid til ham..Og han bruges jo blot i et spil der retfærdiggør at Benzema starter inde hele tiden.
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #4 af ertmann6363
det kan ikke være anderledes mohbar. Jeg har helt ærligt været lidt irriteret over at vores alternativ i sådan en klub er Borja Mayoral???

han skal finde sig en ny klub (han har faktisk gjort det godt i forhold til han ingen tillid har) men han skal finde en ny klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #5 af mohbar

ertmann6363 skrev: det kan ikke være anderledes mohbar. Jeg har helt ærligt været lidt irriteret over at vores alternativ i sådan en klub er Borja Mayoral???

Han skal finde sig en ny klub (han har faktisk gjort det godt i forhold til han ingen tillid har) men han skal finde en ny klub.


Jeg er helt enig. Det var kritik af at Zidane over flere omgange har rost og udtrykt at han har tillid til sin trup og at truppen er god og ikke behøver forstærkning. Men i realitetn viser han det stikmodsatte. Bare se hvad der skete sidste kamp. Mayoral sendes til opvarmning men kommer ikke ind selvom vi skal jagte mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce