Bale vil have møde med Lopetegui

5 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Gareth Bale befinder sig i øjeblikket i USA, hvor han slapper af med sin store passion, golf, men han holder sig godt orienteret om tingenes tilstand i Real Madrid gennem sin agent, Jonathan Barnett.

De skal have en snak med Real Madrids nye træner, Julen Lopetegui, for at høre om planerne med den walisiske verdensstjerne, men planen er angiveligt stadig at søge nye græsgange og her er Manchester United lige nu det bedste bud.

Real Madrid har som udgangspunkt ikke planer om at sælge Gareth Bale, men et godt tilbud fra den engelske klub kan naturligvis ændre det synspunkt, ligesom man heller ikke kender Julen Lopeteguis præcise planer med truppen.

Her er det dog sandsynligt, at Bales fremtidsperspektiver kan se vanskelige ud, såfremt Lopetegui fastholder sin fascination af Isco, ligesom køb af nye offensive spillere også kan fastholde waliseren i en mere perifær rolle, som han gerne vil ud af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af Steen
Alt andet end et salg ville være idioti. Han har aldrig fundet sig til rette i holdet, og jeg vil blive meget overrasket, hvis han formår det under Lopetegui, der har fokus på boldbesiddelse og pasningsspillet. Derudover er det vel sidste sidste gang, vi har mulighed for at sælge ham for en stor sum? Send ham til Manchester for €100M, og hent Dybala eller læg pengene til side til næste sommer, hvor man måske kan hente Neymar/Mbappe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #3 af Real Madrid

Steen skrev: Alt andet end et salg ville være idioti. Han har aldrig fundet sig til rette i holdet, og jeg vil blive meget overrasket, hvis han formår det under Lopetegui, der har fokus på boldbesiddelse og pasningsspillet. Derudover er det vel sidste sidste gang, vi har mulighed for at sælge ham for en stor sum? Send ham til Manchester for €100M, og hent Dybala eller læg pengene til side til næste sommer, hvor man måske kan hente Neymar/Mbappe.


Helt enig, jeg føler heller ikke nødvendigvis, man skal erstatte Bale, bare for at erstatte ham. Så hellere vente til – som du selv siger – Neymar/Mbappe. Udover Isco, så tror jeg i øvrigt Benzema passer som fod i hose i Lopeteguis spillestil.

Ronaldo (Lucas) Benzema (ny konkurrent)
Isco (Asensio)

Man glemmer også lidt, at spillere som Isco, Asensio, Kovacic, Ceballos kun kan blive bedre næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce