Italiensk medie: Mendes arbejder på at sende Milinkovic-Savic til Real Madrid

5 år 9 måneder siden #1 af Daniel

Italiensk presse insisterer på, at Real Madrid fortsat er interesseret i Milinkovic-Savic.

Real Madrid har tidligere været meldt ind i kampen om Sergej Milinkovic-Savic, hvor Juventus efter sigende har været madrilenernes primære udfordrer til Lazio-profilens underskrift.

Juventus valgte imidlertid at skifte strategi på transfermarkedet og rette fokus mod Cristiano Ronaldo, som Den Gamle Dame offentliggjorde købet af i mandags i en handel, der indbragte Real Madrid 100 millioner euro.

Derfor står Real Madrid angiveligt alene tilbage i kampen om Savic, og ifølge Sky Sport Italia forsøger serberens agent, Jorge Mendes, at få sin klient installeret i den spanske hovedstad.

Rygterne de seneste par dage i den italienske presse har gået på, at Lazio efter sigende er villige til at sænke prisen på sin serbiske midtbaneprofil. Således har det været fremme, at Lazios præsident, Claudio Lotito, tidligere har krævet hele 150 millioner euro for Savic, men Real Madrids planer er alligevel at starte ud med et forsigtigt bud på 100 millioner euro for serberen. 

Mendes' fornemmeste opgave bliver at mægle mellem klubberne og finde frem til en acceptabel pris for Milinkovic-Savic, der ikke gjorde meget væsen af sig under VM for et skuffende serbisk mandskab.

I sidste sæson spillede Savic 35 kampe for Lazio i Serie A og scorede 12 gange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af SeQueda
Er der nogen, som kan sige noget om Milinkovic-Savic? Jeg kender ham ikke, men er ham så mange penge værd? Så lige et par YouTube-videoer og han ligner ikke ligefrem en spiller fra øverste hylde. Men jeg kan da sagtens tage fejl. ☺️

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #3 af Vinícius

SeQueda skrev: Er der nogen, som kan sige noget om Milinkovic-Savic? Jeg kender ham ikke, men er ham så mange penge værd? Så lige et par YouTube-videoer og han ligner ikke ligefrem en spiller fra øverste hylde. Men jeg kan da sagtens tage fejl. ☺️


Han er et FIFA-fænomen ;) Gad vide om han bliver god i virkeligheden ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #4 af Madrid777

Kratmus skrev:

SeQueda skrev: Er der nogen, som kan sige noget om Milinkovic-Savic? Jeg kender ham ikke, men er ham så mange penge værd? Så lige et par YouTube-videoer og han ligner ikke ligefrem en spiller fra øverste hylde. Men jeg kan da sagtens tage fejl. ☺️


Han er et FIFA-fænomen ;) Gad vide om han bliver god i virkeligheden ;)


Helt rigtigt! Han har fået adskillige Ugens Hold kort og derfor er han vel blevet hypet virkelig meget op. Vi har brug for en eksplosiv spiller og der er Savic vist ikke løsningen. Hazard koster det samme som Savic så hvorfor heller ikke bruge pengene der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce