Optakt: Real Madrid – Getafe

5 år 7 måneder siden #73 af ChrillRM14
@Dios
Jeg skrev det også med et glimt i øjet ;) ;) ;) ;) Vi kunne for min skyld spille ligeså kedeligt som Mourinhos United, og jeg ville stadig være den lykkeligste mand i verden, hvis bare vi vant ligaen. Virker det, så virker det.

Men der er alligevel lidt en sandhed i det, jeg i spøg forsøgte at skrive. Reals opskrift på succes har i nogen tid været langtfra i tråd med de parametre, man normalt vurderer et verdensklassehold på. Tit og ofte er det med hiv og sving og med røven i vandskorpen. Man har vundet på mål i overtiden, man har vundet chl, selvom man er blevet 2'er i f**king puljespillet, og man er gået ind til knockout-kampe som en slagen hund, der så har rejst sig mod alle odds. Det har virket. Somehow. Der har alligevel været en charme ved det.

Nu får vi så en træner, der vil skabe ro omkring en tydelig spillestil og uddele hovedrollerne til flere spillere. Det er sandelig nye tider, men virker det... så virker det! :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #74 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Real Madrid – Getafe

ChrillRM14 skrev: @Dios
Jeg skrev det også med et glimt i øjet ;) ;) ;) ;) Vi kunne for min skyld spille ligeså kedeligt som Mourinhos United, og jeg ville stadig være den lykkeligste mand i verden, hvis bare vi vant ligaen. Virker det, så virker det.

Men der er alligevel lidt en sandhed i det, jeg i spøg forsøgte at skrive. Reals opskrift på succes har i nogen tid været langtfra i tråd med de parametre, man normalt vurderer et verdensklassehold på. Tit og ofte er det med hiv og sving og med røven i vandskorpen. Man har vundet på mål i overtiden, man har vundet chl, selvom man er blevet 2'er i f**king puljespillet, og man er gået ind til knockout-kampe som en slagen hund, der så har rejst sig mod alle odds. Det har virket. Somehow. Der har alligevel været en charme ved det.

Nu får vi så en træner, der vil skabe ro omkring en tydelig spillestil og uddele hovedrollerne til flere spillere. Det er sandelig nye tider, men virker det... så virker det! :D


Personligt ser jeg ingen charme i, at alle før i tiden kunne spille lige op med os, og mange gange også dominere os på bolden og store chancer. Vi alle ved, at 7-8 eller hvor mange 93 min. scoringer vi scorede for 2 år siden som sikrede os sejren eller det ene point ikke er en holdbar løsning.
Jeg synes også vi så konsekvensen af tilfældighedsspillet sidste sæson, hvor de sene scoringer ikke kom. Det resultaterede i alt for mange dumme pointtab, og det udviklede sig til en katastrofal sæson i ligaen.

Nu har jeg kun siden 2004 ventede på det her projekt, og endelig er det kommet, så generelt set er jeg en utrolig lykkelig mand.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce