Ramos om Casemiro-kommentar: Ubelejligt at sige sådan

5 år 4 måneder siden #1 af Kreatøren

Også Sergio Ramos mødte de spanske pressediktafoner efter den miserable forestilling på Camp Nou, og anføreren udnyttede lejligheden til at kommentere på Casemiros udtalelser om holdets præstation i sæsonen.

- Det er ubelejligt at sige sådan, det er ikke tid til at pege fingre af nogen, lagde anføreren ud.

Selvom tidspunktet og klangen af brasilianerens udtalelser ikke faldt i god jord hos kaptajn Ramos, så erkender han, at spillerne godt kan være skyldige:

- Vi bør være selvkritiske, og nogle gange er det spillernes skyld, afsluttede Sergio Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #2 af Vinícius
Er Ramos ved at blive så selvfed, at han ikke kan tåle at høre sandheden? Ramos var vel en af de dårligste spillere på banen, men at han(og alle andre på holdet) skal gøre det bedre - det skal en ung knægt fra Brasilien ikke pointere. Ramos skal til at vise nogle cojones og tage noget fucking ansvar. Han skal få spillerne til at kæmpe røven ud af bukserne - så vi ikke bliver spillet ud af stadion igen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #3 af Elto92
Jeg husker Barca ofte havde et godt tag på os da jeg var en ung teenager i årene 2007-2013/2014 ca. Og jeg følte altid at det var fordi de bare havde et bedre gold hold generelt. Xavi, Iniesta og senere hen messi. Busquets med den altid ikke så iøjenfaldende indsats og Dani alves med hans mange assist osv.

Men igår....... må det kun havde været fordi de har en spillestil og vi ikke har, at de stadig formår at smadre os gang på gang.

En anden ting, først og fremmest er det Perez og ledelsens skyld vi er havnet hvor vi er, men efter at havde vendt og drejet mig i nat så må man bare erkende at Lope aldrig kunne sætte sine spillere op.

Vi har altså før mødt Barca i dårligere opstillinger og forfatning men stadig skabt gode resultater..
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Elto92.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #4 af nono
Bekymrende at se at der er langt mere kaptajn i Casemiro end Ramos når det kommer til stykket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce