Fransk medie: PSG har været i dialog med Iscos agent

5 år 2 måneder siden #25 af Zyconith

Kimbo skrev: Selvfølgelig kan man sammenligne Neymar og Ronaldo, at sige andet er fjollet.
Jeg skrev ikke at Ronaldo filmer ligeså meget som Neymar, eller at de er 100% ens på alle områder.
Det jeg skrev var min personlige holdning omkring Ronaldo, og den må jeg vel gerne have uden at skulle stemples som Barca fan, eller ? Grunden til at jeg ikke kan lide Ronaldo er den samme som gør at jeg heller ikke kan lide Neymar, at de begge smider sig for et godt ord og at de begge til tider har en forfærdelig attitude på banen. Det kan simpelthen ikke være så svært at forstå, legende eller ej bryder jeg mig bare ikke om den slags.


Det tror jeg heller ikke der er nogen der er i tvivl om... Efter at dine snart 500 indlæg har afdækket alle nuancer at din foragt for ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, ElMadrid, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #26 af ElMadrid

Kimbo skrev: Selvfølgelig kan man sammenligne Neymar og Ronaldo, at sige andet er fjollet.
Jeg skrev ikke at Ronaldo filmer ligeså meget som Neymar, eller at de er 100% ens på alle områder.
Det jeg skrev var min personlige holdning omkring Ronaldo, og den må jeg vel gerne have uden at skulle stemples som Barca fan, eller ? Grunden til at jeg ikke kan lide Ronaldo er den samme som gør at jeg heller ikke kan lide Neymar, at de begge smider sig for et godt ord og at de begge til tider har en forfærdelig attitude på banen. Det kan simpelthen ikke være så svært at forstå, legende eller ej bryder jeg mig bare ikke om den slags.


Hvad mener du helt med at sammenligne? Please kom ikke igen og sige at du mener at de begge er fremragende spillere, spiller venstre kant osv. for det har intet med sagen at gøre. Og hvorfor er det fjollet at sige noget andet?

Beklager men du har det med at skifte holdninger konstant. Når en bruger herinde skriver "nej tak" Til Neymar fordi han filmer og du efterfølgende skriver "Nej tak til Neymar men Ronaldo har man støttet hele vejen, det er sku en spas tankegang", så kan man altså ikke forstå det anderledes end, at du mener at de minder om hinanden hvad angår film og attitude.

Jeg gentager at du må skrive om Ronaldo alt det du vil. Forskellen er bare at du i langt de fleste indlæg selv hiver Ronaldo ind. Ofte med negativ omtale. Så må du altså også tage det "tæsk" der kommer med. Du er trods alt ind på en RM side. Når jeg vælger at kalde dig Barca fan skyldes det, som skrevet før, at der var en bruger herinde, der engang viste en bruger med navn Kim Bo, som var Barca fan, hadede Ronaldo som pest og elskede Messi. Det er noget af et bizart tilfælde at du matcher alle kriterierne :-)

Jeg synes at det er sørgeligt at man vælger at fokusere på en lille del af CR's attitude på banen, men ser bort fra al de ting, han om nogen stod for. Her taler vi om en person, der blev omtalt af stort set alle sine trænere, som værende super prof. hvad angår træning, han jagtede altid et mål, selv i overtiden, noget vi savner i den grad i øjeblikket. Og ikke mindst hans vinder mentalitet. Bedst eksemplificeret ved EM finalen, hvor han agerede som træner. Det er her at han slet og ret ikke kan sammenlignes med Neymar.

Det var mit sidste indlæg om denne emne.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #27 af ElMadrid

Dios skrev: @ElMadrid.

Kan du ikke skrive flere indlæg herinde? :) Er vild med dine indlæg, selvom jeg nok er mere uenig end enig med dig i den her debat :)


Tak Dios. Foretrækker normalt mundtlig kommunikation, da det er det, jeg er bedst til. Men vil da gerne give prøve. Staver dog som en hest :-)

Er selv big fan af dig. Ikke kun fordi du er en habil debattør, men fordi du er en meget tolerant person. Du kan være i gang med en vild diskussion med en bruger herinde, hvor I er vildt uenige, for et par timer senere at sige "tak" til vedkommende's indlæg i en anden tråde. Det fortæller mig, at du ikke går efter manden, men bolden :-)

Fun fact: Har du nogen sinde skrevet et indlæg uden at skrive "Nuvel"? :-)
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #28 af asp3200

ElMadrid skrev:

Dios skrev: @ElMadrid.

Kan du ikke skrive flere indlæg herinde? :) Er vild med dine indlæg, selvom jeg nok er mere uenig end enig med dig i den her debat :)


Tak Dios. Foretrækker normalt mundtlig kommunikation, da det er det, jeg er bedst til. Men vil da gerne give prøve. Staver dog som en hest :-)

Er selv big fan af dig. Ikke kun fordi du er en habil debattør, men fordi du er en meget tolerant person. Du kan være i gang med en vild diskussion med en bruger herinde, hvor I er vildt uenige, for et par timer senere at sige "tak" til vedkommende's indlæg i en anden tråde. Det fortæller mig, at du ikke går efter manden, men bolden :-)

Fun fact: Har du nogen sinde skrevet et indlæg uden at skrive "Nuvel"? :-)


I kunne evt mødes og få lidt udløsning på en bar evt.. ;)

Har hørt Dios altid er klar.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #29 af Dios
@ElMadrid.

Mange tak for de fine ord :)

Synes dine indlæg er fede, overskuelige og velformulerede. Har ihvertfald ikke lagt mærke til nogle stavefejl.

Mine børn og kone er ved at få spat af mig, da "nuvel" og "dog" bliver voldtaget på fuld drøn haha :D Det er sjældent jeg skriver indlæg uden de 2 ord, men det lykkedes mig alligevel med mit første indlæg til dig :) De 2 ord kan bare noget synes jeg.

@asp3200.

Haha din tosse :D Du dukker jo aldrig op, selvom du skylder en omgang, men det er jo også kun 4-5 år siden nu eller sådan noget :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce