Optakt: Real Madrid - Leganés, Copa del Rey, ottendedelsfinale, 1. kamp

5 år 2 måneder siden #25 af Daniel

Ramos4 skrev:

El Siete skrev: Hvad en verdensklassetræner ikke ville kunne gøre med mange af disse spillere. Masser af ærgerrighed fra mange af de unge spillere i dag.


En træner ala Lopetegui eller hvad tænker du?


Forhåbentlig ikke...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #26 af El Siete

Ramos4 skrev:

El Siete skrev: Hvad en verdensklassetræner ikke ville kunne gøre med mange af disse spillere. Masser af ærgerrighed fra mange af de unge spillere i dag.


En træner ala Lopetegui eller hvad tænker du?


Jeg skrev verdensklasse :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #27 af Kiwes

Ramos4 skrev:

BBB skrev:

Kiwes skrev:

Real Madrid skrev: Hvis Sterling i City kunne lære at afslutte, så kan Vinicius fanme os ;-)
Krudt i røven på den gut!


Jeg sad med helt samme tanke, og jeg synes egentlig de ligner meget hinanden de to. Vinicius skal have fuld skrue med spilletid denne sæson, så han er klar til næste. Så er spørgsmålet, hvordan passer det ind med Hazard ;)


Hvis Vinicius bliver god nok, så kan Hazard vel spille på toppen i Real ligesom han kan i Chelsea.


Ja, for det fungerer jo super godt for Chelsea? ;)

Hazard skal naturligvis ikke spille på toppen.


Jeg er stor fortaler for et indkøb af Hazard. Hvis Vinicius fortsætter den positive udvikling denne sæson, håber jeg på at man kan finde en løsning, hvor begge får den fornødne spilletid. Jeg synes ikke vi skal gamble på samme måde, som man gjorde med Asensio og ikke købe etableret kvalitet. Jeg synes i øvrigt at man ofte læser i pressen om alternativer til 9'eren, men hvad er der egentlig på markedet, hvis vi kigger på højre kanten udover Mbappe. Hvis planen er at fortsætte med 4-3-3, er det da om noget et sted vi skal forstærkes.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #28 af Kimbo
Havde fuldstændigt svedt ud at der var Copa i går :( Øv.
Hvordan klarede Brahim sig ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #29 af fiatten

Kimbo skrev: Havde fuldstændigt svedt ud at der var Copa i går :( Øv.
Hvordan klarede Brahim sig ?


- Første gang han er i kontakt med bolden prøver han at tage et træk forbi sin modstander med ryggen til ham (ved at prikke den forbi) og får et frispark
- I den tid han var inde tilkæmpede han sig til 2 frispark, da han prøvede at drible modstanderen.
- Han lavede én glidende tackling som afværger et indlæg, som gik ud til hjørne.
Han mistede også bolden 1-2 gange, hvor han prøvede at drible. Generelt prøvede han at drible forbi modstanderen når han fik bolden.

Han ser teknisk dygtig ud, men er bekymret for hans forståelse for hvornår han skal drible og ikke skal drible. Men fine 12-13 minutter. Han skal nok blive til noget. han minder mig om en venstrebenet Agüero. Spændende spiller

Ellers så søg på "Brahim Diaz vs Leganes" på youtube, så viser de alle hans aktioner. :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #30 af Real Madrid

fiatten skrev:

Kimbo skrev: Havde fuldstændigt svedt ud at der var Copa i går :( Øv.
Hvordan klarede Brahim sig ?


- Første gang han er i kontakt med bolden prøver han at tage et træk forbi sin modstander med ryggen til ham (ved at prikke den forbi) og får et frispark
- I den tid han var inde tilkæmpede han sig til 2 frispark, da han prøvede at drible modstanderen.
- Han lavede én glidende tackling som afværger et indlæg, som gik ud til hjørne.
Han mistede også bolden 1-2 gange, hvor han prøvede at drible. Generelt prøvede han at drible forbi modstanderen når han fik bolden.

Han ser teknisk dygtig ud, men er bekymret for hans forståelse for hvornår han skal drible og ikke skal drible. Men fine 12-13 minutter. Han skal nok blive til noget. han minder mig om en venstrebenet Agüero. Spændende spiller

Ellers så søg på "Brahim Diaz vs Leganes" på youtube, så viser de alle hans aktioner. :-)


Ahh skal du nok ikke være så bange for, han havde super forståelse for spillet i de kampe jeg har set i City under Guardiolai hvert fald.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #31 af Ramos4
Marca skriver "Real Madrid have a new king.." med hensyn til Vinicius. Jesus. Der skal ikke meget til. Skal love for at han bliver kørt op. Men jeg må indrømme at jeg glæder mig til at se vores fremtidige angreb. Rodrygo, Vinicius, Brahim. Det bliver interessant. Vi skal have købt ind til venstrebacken og have smidt 60årige Modric væk, men der er da bestemt spændende ting under opsejling når/hvis Florentino får fingeren ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #32 af BBB
Det vil godt nok være et antiklimaks at gå fra Ronaldo, Benzema og Bale til Rodrygo, Vinicius og Brahim :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #33 af PMO

BBB skrev: Det vil godt nok være et antiklimaks at gå fra Ronaldo, Benzema og Bale til Rodrygo, Vinicius og Brahim :-D


Ronaldo var vidst skyld i klimaks for den trio de sidste par sæsoner. Benzema og Bale kan ikke engang skabe noget der kan ende ud i klimaks.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #34 af Ramos4

BBB skrev: Det vil godt nok være et antiklimaks at gå fra Ronaldo, Benzema og Bale til Rodrygo, Vinicius og Brahim :-D


Tja. Ronaldo er et kæmpe tab, det står klart. Men mon ikke vi klarer os uden Benzema og Glasben :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #35 af Real Madrid

Ramos4 skrev:

BBB skrev: Det vil godt nok være et antiklimaks at gå fra Ronaldo, Benzema og Bale til Rodrygo, Vinicius og Brahim :-D


Tja. Ronaldo er et kæmpe tab, det står klart. Men mon ikke vi klarer os uden Benzema og Glasben :)


Jeg ser ikke Vinicius, Brahim, Rydrygo og hvad de ellers hedder få noget der bare minder om Bales (og Benzemas) stats i klubben foreløbigt. Vi skal have nogle spillere ind, som er garante for mål nu... 26 mål i 18 kampe er pinligt, særligt når Barcelona er på 50 mål i samme antal kampe...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce