Tuttosport: Pérez vil have Dybala i bytte for Isco

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge italienske Tuttosport er Real Madrid klar til at forhandle med Juventus om Isco, men det kræver at Den Gamle Dame sender Paulo Dybala den anden vej.

På avisens forside i dag står med store bogstaver: ”Vil I have Isco? Så send Dybala den anden vej” og det henviser angiveligt til Florentino Pérez´ ønske om at hente argentineren ind i stedet for Isco, som gennemlever svære tider i den spanske hovedstad i øjeblikket.

Klubber som Manchester City og Bayern München har angiveligt tidligere fået afvist bud i 100 millioner €-klassen, men Real Madrid er ifølge rygterne klar til at gøre et nyt forsøg på at få den argentinske offensiv-spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Daniel
Sæt i gang. Og allerede nu! Solari nægter at bruge Isco, så han er bare fyld i truppen. Det kan hverken Real Madrid eller han selv bruge til noget som helst. Vi mangler forstærkninger til angrebet, og Dybala vil være en glimrende en af slagsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af Ramos4
Jeg har svært ved at se hvorfor Juventus skulle gå med til det. Jeg kan ikke se hvorfor de vil have Isco til at starte med.

Men hvis der er nogen mulighed for sådanne forhandlinger, så sæt igang!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #4 af Real HWL
2 mål i 17 Serie A kampe. Det er virkelig en målmaskine man bytter sig til ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #5 af Ramos4

Real HWL skrev: 2 mål i 17 Serie A kampe. Det er virkelig en målmaskine man bytter sig til ;)


Og 5 mål i Champions League.

De seneste tre sæsoner i Serie A har han scoret 19, 11 og 22 mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6 af Daniel

Real HWL skrev: 2 mål i 17 Serie A kampe. Det er virkelig en målmaskine man bytter sig til ;)


Omvendt kan det ikke blive dårligere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #7 af Real HWL

Daniel skrev:

Real HWL skrev: 2 mål i 17 Serie A kampe. Det er virkelig en målmaskine man bytter sig til ;)


Omvendt kan det ikke blive dårligere.


Det ved vi jo ikke endnu :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #8 af Daniel

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Real HWL skrev: 2 mål i 17 Serie A kampe. Det er virkelig en målmaskine man bytter sig til ;)


Omvendt kan det ikke blive dårligere.


Det ved vi jo ikke endnu :)


Korrekt. Jeg har bare svært ved at forestille mig, at Dybala ikke skulle være en forstærkninger over Isco af følgende grunde:

1. Isco bliver slet ikke brugt. Der skal ikke alverden til at gøre det bedre.
2. Dybala løser delvist vores manglende bredde på den offensive del af banen, uagtet om han har scoret få mål i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #9 af Ramos4
Jeg er ikke uden bekymringer omkring Dybala vil jeg så tilføje. Han er 26 så vidt jeg husker. Hvornår kommer gennembruddet? Han er ingen leder på hverken klub- eller landshold. Lidt et evighedstalent, omend med fine målscorings-stats, som jeg nævnte længere oppe. Han står ved en skillevej, meget lig Isco. De har begge rigtig gode perioder, men også perioder hvor de falder ud.

Edit: 25
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: Wiki
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #10 af Dios
Og så er der også det med Dybala, at han ikke kan være angriber alene. Han fylder ikke nok på kanten, og vi spiller uden en 10'er, hvor han er bedst. Fint nok, hvis man bytter Isco for Dybala, men det er med statsgaranti er nedgradering, hvis man har planer om at spille med Benzema og Dybala sammen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #11 af Kayed99
Dybala har haft en svær sæson, men problemet i år har været, at han ikke har spillet sin normale rolle bag angriberen, men er blevet rykket ud på kanten. Der ville han med stor sandsynlighed også spille for os..

Men, hvis man kan få Isco ud af klubben og Dybala den anden vej.. det er forsøget værd!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce