Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 20. spillerunde

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Eftermiddagens kamp mellem Real Madrid og Sevilla er et klassisk topopgør, som plejer at byde på masser af mål og masser af dramatik.

Men de to hold møder op på Estadio Santiago Bernabéu i elendig forfatning og der er tale om decideret krise i begge klubber i øjeblikket.

Sevilla har kun en sejr i de seneste fem kampe i LaLiga og holdet kom med nød og næppe videre i Copa del Rey i midtugen og står nu foran to opgør mod Barcelona for at forsøge at komme i semifinalen.

Først gælder det dog LaLiga-kampen mod Real Madrid, hvor træner Machín kan glæde sig over at have Escudero og Simon Kjær tilbage og så har andaluserne fået tilgang af Munir, som skal være med til at sætte lidt skub i offensiven.

Det er der også brug for i Real Madrids offensiv, som har det virkelig svært i øjeblikket. Det store fravær i front gør Benzema, Vinícius og Lucas Vázquez selvskrevne til en startplads. Santiago Solari har i de seneste kampe ændret formation til 3-5-2 og det kan betyde, at Marcelo og Carvajal rykkes op på midten og lader Nacho, Ramos og Varane være i centerforsvaret til at tage sig af Sevillas angribere.

Netop Sergio Ramos spiller i dag sin LaLiga-kamp nr. 450 og han har da også spillet alle kampe for Real Madrid i denne sæson.

Sevilla har tabt de seneste 11 kampe på Estadio Santiago Bernabéu, men vandt kampen i Sevilla med 3-0 i denne sæson.

Sidste sæsons opgør mellem klubberne:
Sevilla – Real Madrid 3-2
Real Madrid – Sevilla 5-0

Sidste fem kampe i LaLiga:
Real Madrid: V-V-U-T-V
Sevilla: U-V-U-U-T

Real Madrids forventede hold: Courtois, Nacho, Ramos, Varane, Casemiro, Carvajal, Marcelo, Modric, Lucas Vázquez, Vinícius, Benzema.
Sevillas forventede hold: Vaclik, Carrico, Kjær, Sergi Gómez, Banega, Escudero, Navas, Franco Vázquez, Sarabia, Ben Yedder, André Silva.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Lukita
Nogen der ved hvorfor Lahoz stopper det angreb hvor Benzema bliver sendt i dybden??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af Kiwes

Lukita skrev: Nogen der ved hvorfor Lahoz stopper det angreb hvor Benzema bliver sendt i dybden??


Bolden var uden for banen på hjørnesparket vil jeg tro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #4 af Kiwes
Satme en flot anden halvleg. Cebellos spillede fandme godt idag synes jeg - han var over alt og hårdtarbejdende. Tak for målet Casemiro.

Minut 91.30 - foran 1-0, Ramos stormer med frem. Manden uden hjerne siger jeg bare :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #5 af JesperA
Super kamp af Carvajal i dag. Vanvittig retningsbestemt brysttæmning af Jr ude ved sidelinjen. Ceballos spiller også en fin kamp og for Sevilla syntes jeg Kjær spillede en rigtig stor kamp, mens alle deres offensivspillere blev lukket totalt ned. Utroligt der skulle gå så lang tid før Banega fik en advarsel dog. Ved godt det er Lahoz’ stil, men jeg synes han tillod alt for hårdt spil i dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6 af Ramos4

Kiwes skrev: Satme en flot anden halvleg. Cebellos spillede fandme godt idag synes jeg - han var over alt og hårdtarbejdende. Tak for målet Casemiro.

Minut 91.30 - foran 1-0, Ramos stormer med frem. Manden uden hjerne siger jeg bare :)


Ramos er ikke for skarp. Isco endte i øvrigt med at ødelægge det angreb fuldstændig ved ikke at kunne hverken aflevere eller noget andet. Endnu en skidt indsats.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce