Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

5 år 2 måneder siden #121 af nono
Hazard lander selvfølgelig i Real Madrid og overordnet ligner det et godt transfer for alle parter. Jeg tilhører ovenikøbet den gruppe som mener at vi får ham billigt. Jeg har dog en stor bekymring...

Hazard har nu været den bærende spiller på to totalt kollapsede Chelsea-kollektiver. I der ene med Mourinho lå de nærmest til nedrykning... Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved hans evner, men nogen fighter, leder eller noget symbol bliver han sgu aldrig. Hvordan kan man lade det ske? Træner-konflikt eller ej - man har da et ansvar overfor klub, fans og sig selv? Køb ham gerne som en slags Real madrids “Coutinho”, men ikke som vores ledende stjerne eller nye Ronaldo. Dertil har han hverken nok integritet eller figtervilje. Tror hans succes i klubben vil afhænge meget af hvordan hans ankomst bliver kommunikeret - han er ikke nogen frelser eller vores nummer 1. Der vil han ikke kunne bære..
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #122 af Matamoro
Jeg er helt sikker på at Hazard ikke kommer til Madrid. Real Madrid har købt Vinicius og Rodrigo for at de skal spille. Desuden satser man stadig på Asensio. Jeg tror heller ikke Bale er færdig i klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #123 af nono

Matamoro skrev: Jeg er helt sikker på at Hazard ikke kommer til Madrid. Real Madrid har købt Vinicius og Rodrigo for at de skal spille. Desuden satser man stadig på Asensio. Jeg tror heller ikke Bale er færdig i klubben.


100 mio euro er i forvejen nærmest 50% discount ift., markedet. Læg dertil at Real kan bruge både James, Isco, Kovacic og en Bale som forhandlingspinde i et transfer hvor spilleren hjælper alt han kan med at forcere sit exit. Kan ikke se hvordan Real Madrid IKKE skulle kunne gøre de forhandlinger så attraktive at Hazard ender i kongeklubben. Det eneste der kan forpurre hans ankomst er Zidanes ansættelse i Chelsea.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce