Modric forlænger til 2021

4 år 10 måneder siden #13 af Siempre fiel

JimmyBroe skrev: Jeg mener også at vi bør slå lidt koldt vand i blodet. Sæsonen er først lige slut og er stadig igang i europæisk regi. Giv klubben en måneds tid endnu, mon ikke vi så har rykket på os.
Vi skal ikke bruge nye spillere før til august. Så ved jeg godt folk sidder og tuder over sidste transfersommer hvor der ikke skete en skid. Men lad os nu se om ikke det nok skal blive en spændene sommer.

Jeg bliver langhåret af at se på alt det negative tuderi over “at der bare ikke sker noget”. Giv lige klubben en chance uagtet om de tidligere har handlet idiotisk. Vi må bare erkende at man ikke henter de største stjerner, sekundet efter sæsonen er slut.


Jo men det der jo ER sket er at man har forlænget med nogle af de spillere som jo rent faktisk står i vejen for en reel udrensning - så det ved vi jo trods alt allerede. Jo flere man forlænger med, jo færre nye spillere kommer der ind. Og når disse forlængelser er med startere, så betyder det med næsten 100% sikkerhed at de positioner har man ikke tænkt sig at forstærke synderligt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #14 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Modric forlænger til 2021

JimmyBroe skrev: Jeg mener også at vi bør slå lidt koldt vand i blodet. Sæsonen er først lige slut og er stadig igang i europæisk regi. Giv klubben en måneds tid endnu, mon ikke vi så har rykket på os.
Vi skal ikke bruge nye spillere før til august. Så ved jeg godt folk sidder og tuder over sidste transfersommer hvor der ikke skete en skid. Men lad os nu se om ikke det nok skal blive en spændene sommer.

Jeg bliver langhåret af at se på alt det negative tuderi over “at der bare ikke sker noget”. Giv lige klubben en chance uagtet om de tidligere har handlet idiotisk. Vi må bare erkende at man ikke henter de største stjerner, sekundet efter sæsonen er slut.


Real kunne godt lige offentliggøre Jovic og Hazard som et lille "Undskyld" det har været en lorte sæson ;) Så er der lidt ro på igen. Og så kan de ellers arbejde stenhårdt på en Mbappe handel, for den kommer til at trække tænder ud. Det ville give et gys hele vejen ned igennem catalonien hvis man står med både Hazard, Mbappe og måske en Eriksen når transfervinduet er lukket i igen :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #15 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Modric forlænger til 2021

MLaudrup skrev: Synes også midtbanen skal fornyes ASAP !! Der skal nyt energi ind. Prøv tjek Barca - Rakitic er på vej væk, trods en fin sæson og de er igang med at forny midtbanen totalt. De har fornyligt fået en juvel på midtbanen i form af Arthur og nu sikret måske det største midtbanetalent i form af De Jong.
Fatter derfor ikke hvordan man kan forlænge med Kroos og Modric efter sådan en sæson ??


Modric' forlængelse er en automatisk kontraktbaseret fornyelse, som der står i artiklen, så kan vi kke, lige med ham, lukke den samtale. Kroos, Nacho og hvem der ellers forlænger er en anden snak og jeg ikke hvilken febervildelse ledelsen fik den geniale ide at tro at det ville skabe optimisme i blandt fansene.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce