Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio

4 år 10 måneder siden #13 af Ramos4

mortenj skrev:

Ramos4 skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dbd5e8b45c6.html

Lige for at sætte tingene i perspektiv. Dette vindue, der ikke er åbnet endnu, er allerede vores 2. dyreste siden 2009. Kun overgået af sommeren vi hentede Ronaldo, Kaká og Benzema. Så allerede med Rodrygo og Militao er vi på 2. dyreste vindue i 10 år. Så nej vi går ikke bare ud og køber og køber, og så kan vi bagefter se om vi kan få afhændet nogle spillere :)


Jeg er enig i, at man ikke længere bare kan gå ud og købe og købe, som vi gjorde i 2009. Det skyldes jo også at markedet bare et helt andet her godt 10 år senere, og priserne er skudt i vejret. Især Neymar og Coutinho handlerne har ændret på dette.

Jeg synes ikke at man kan sammenligne 2009-transfervinduet med 2019-udgaven. I 2009 kunne man få langt mere for pengene, og den dag i dag ville man på ingen måde kunne få Cristiano til 94 mio. euro, Kaka til 67 mio. euro, Benzema til 35 mio. euro eller Alonso til til 35 mio. euro, som det var tilfældet dengang. Overvej en dyr shoppingtur, man skulle ud på, hvis man tilsvarende skulle ud købe de samme spillere i dagens marked.

Man må bare vænne sig til tanken om, at man må punge ud, hvis man vil i nærheden af noget, der bare minder om kvalitetsspillere nu om dage.


Jamen du har ret, man skal betale langt mere i dag (der er også noget der hedder inflation) men vi HAR ikke den slags penge. Vi kan sagtens bruge 500 mio. men ikke i ren udgift. Jeg mener blot, at jeg ikke tror klubben "tør" bruge en masse mio. før man har fået lidt ind den anden vej. Jeg tror ikke vi laver alle indkøbene først og så prøver at sælge til sidst. Det vil være meget satset hvertfald.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: slåfejl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce