Officielt: Hazard er ny Real Madrid-spiller

4 år 9 måneder siden #13 af Real HWL

Fondo_Sur skrev:

Real HWL skrev: Svært at få armene ned i øjeblikket :D Og man ved bare der kommer mere- Perez er først lige begyndt. Nu skal vi fandme hente en spiller til en ordentlig olie pris.


Jeg sidder også med samme fornemmelse. Der er nogle frustrationer, der skal ud i dette vindue. Men det ser ikke ud til at man kan lave sådan en handel.

Har dog stadigt tanken: er der styrket nok offensivt? Vi fæster stadigt lid til unge spillere som Jovic, Vinicius og Rodrygo.

Vil gerne se at man henter en stabil god offensiv spiller som Fekir. Selvfølgeligt set i betragtning af, at Bale og James skal ud af klubben.


Hvis vi får solgt en masse spillere, så tror jeg helt sikkert der er overskud til at købe et stort navn mere. Ved ikke rigtigt med Fekir, syntes vi har mange spændende spillere oppe foran. Jovic, Vinicius, Rodrygo, Brahim og Asensio. Sidst nævnte skal dog virkelig tage sig sammen i år, ellers må han videre. Hvis vi skal forstærke os, så skal det være på midtbanen. Kunne godt tænke mig man hentede en verdensklasse midtbanespiller i samme liga som Hazard. Her tænker jeg De Bruyne eller Pogba. Ellers skal man gå all in på Mbappe, og hive Ødegaard ind i truppen som backup til Modric.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #14 af JimmyBroe
Det er helt vildt hvad én signing kan gøre ved ens humør :D Man er flyvende idag. Jeg er høj men ærligt jeg ser altså Real Madrid vinde titler i den kommende sæson. Forhåbentlig går vi en stor tid i møde.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #15 af Real HWL

JimmyBroe skrev: Det er helt vildt hvad én signing kan gøre ved ens humør :D Man er flyvende idag. Jeg er høj men ærligt jeg ser altså Real Madrid vinde titler i den kommende sæson. Forhåbentlig går vi en stor tid i møde.


Man glemmer helt Danmark var pisse dårlige igår ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #16 af Kiwes
Hazard er et bæst for Belgien. Alt går igennem ham. Han sætter sin nærmeste modstander uden besvær og slår den ene sukker bold efter den anden. Det tætteste man kommer på en klon af Messi. Hvis jeg var Zidane vil jeg give 4-4-2 et forsøg og spille med Vinicius og Hazard på hver sin kant og så med Jovic og Benz helt fremme.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce